שלום!
נראה לי שההודעה מופנית למבינים בסיטרואן פיגו.
אז ככה, יש לי סיטרואן סקסו דיזל 2001 אוטו בובה...
רק בעיה אחת, מדחס המזגן נכנס לפעולה רק ב-2500 סל"ד ונכבה כשיורד מ-2000 סל"ד.
הייתי במוסך הפנו אותי לאיש מזגנים מקצועי, שלא מבין איפה הבעיה. (ואין לו כ"כ זמן בשביל לחפור).
האם למישהו יש מושג מה זה יכול להיות ?
ברור שזה לא הדברים הרגילים כי האיש מזגנים בדק..
תודה לעוזרים...