Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הינו 7.5 טון יורו 5 - לא צריך אוריאה?


roeylee
שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מדבר על dpf שמשולב עם ממיר קטליטי באותו מבנה. הdpf כשלעצמו הוא מסנן פיזי. לא כימי. במקרים רבים הdpf נמצא בדוד משלו והממיר בדוד אחר.

שאר הפעולות שהזכרת נעשות ע"י הממיר.

פיח זה pm. לא hc. Hc זה דלק לא שרוף.

לא כתבתי שהdpf מפחית את הnox באופן ישיר. זה נעשה באופן עקיף, אבל ללא הdpf, זה לא היה יכול לקרות.

 

שוב, הוא מאפשר לבנות מנוע שמייצר מעט נוקסים והרבה פיח, מתוך הידיעה של המהנדס שהפיח הרב יטופל באגזוז.

 

השורה התחתונה היא שבשתי הטכנולוגיות השונות, הן האוריאה והן הdpf, גם רמות הנוקסים וגם רמות הפיח הן נמוכות בהתאם לתקן.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...