Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו זאת של הפאנצ'ריות רק בלי לחץ אויר (כי אין לי).

 

חשמלית או נטענת במחיר הגיוני והכי חשוב שעושה את העבודה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

קוטר של 13 ממ, תבדוק אם זה מה שיש לך בבית, כי יש גם קטנים יותר.

קח בחשבון שהדבר הזה עובד במכות מאוד חזקות, ברגים חלשים הוא יתלוש מיד.

 

20140817_170528.jpg

 

20140817_170704.jpg

פורסם

שלום,

תוכל להשיג אצלנו מברגה כזו במחיר של 195. תוכל לראות אותה פה. http://www.justmotor.co.il/products/690477/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99

 

כמו כן ניתן להשיג אצלנו גם מברגה כזו מקצועית חשמלית 220V של חברת SIGNET במחיר של 1200 שקל.

פורסם

השימוש הוא עבור טיפול עצמי ברכבים שלי אחת לכמה חודשים.

לעיתים נדרש גם הסרת גלגל. פעם במיליון גם הצלבת גלגלים.

 

מלבד המחיר, האם יש עדיפות למברגת מצבר או לחשמלית?

האם יש סיכון כלשהו לאום או לתבריג?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

המברגה החשמלית היא מאוד מקצועית ומיועדת לשימוש יום יומי עם עומס עבודה רב.

לפי התאור שלך,המברגה לא תשמש אותך לעיתים קרובות לכן מברגת המצבר במקרה הזה תספיק.

אבל זו החלטה שלך.

×
×
  • תוכן חדש...