Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לעשות כמה תיקוני צבע בפגוש .

בשביל להקל על עצמי , חיפשתי בחנויות צבע יסוד בתרסיס .

הייתי בכמה חנויות ולא היה להם צבע יסוד בתרסיס , אבל כן היה בפחית ( למריחה עם מברשת ) .

בסוף ללא ברירה קניתי את הפחית .

 

בתרסיס אני יודע שצריך לרסס שכבה דקה .

 

השאלה, מה בדבר הפחית ?

לצבוע עם מברשת שכבה דקה ?

 

כול כך מבאס שאין את זה בתרסיס .

 

תודה

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשביל תיקוני צבע בפגוש הייתי משתמש בבקבוקון עם מכחול ייעודי, ניתן לרכוש בארץ או להזמין מאי-ביי תמורת כמה עשרות שקלים. מנסיוני הצבע לא מתקלף מהפגוש והטשטוש יעיל מאוד.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חיפשתי בבאר שבע ואין בשום מקום תרסיס פריימר (יסוד ) .

חבל לי סתם לבזבז דלק עד תל אביב רק בשביל תרסיס .

 

לא יודע מה לעשות , אולי אני אשתמש בפחית או שאני אדלג על השלב הזה .

פורסם

לעשות תיקון נקודתי עם מחית זה ממש לא נוח, לא?

כמה שלא תתאמץ יהיה פריימר גם על חלקים שאותם אתה לא רוצה לצבוע..

פורסם (נערך)

התחלתי לעבוד על הרכב .

המטרה היא לצבוע שפשופים שחורים .

 

שפשוף לאחר ליטוש ( מדיום + עדין ) - המטרה להחליק את האזור שלא תהיה מדרגה :

20140805_124055_zpse0a40d7e.jpg

 

לאחר הליטוש ניקיתי טוב את האזור ויישמתי צבע ייסוד (3 שכבות בשביל שיהיה נפח וחלק ):

20140805_130052_zps2bf4eddf.jpg

 

כתוב על התרסיס שזמן ייבוש מלא הוא 4 שעות , אז החלטתי להמשיך מחר .

 

מה מחר :

- ליטוש עדין של הפריימר ומסביב .

- ניקוי טוב של האזור.

- 2 שכבות צבע עדינות עד לכיסוי מושלם של האזור וטיפה מחוצה לו (ללא הדבקת גבולות ) .

- 3 שכבות לכה על האזור ומחוצה .

 

מקווה שייצא טוב .

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

 

לאחר הליטוש ניקיתי טוב את האזור ויישמתי צבע ייסוד (3 שכבות בשביל שיהיה נפח וחלק ):

 

 

אני לפני פרויקט דומה עם איזה חומר ניקית את האזור ?

האם אלכוהול (לניקוי לכה מהציפורניים) יכל להתאים ?

 

תודה

פורסם
תודה רבה .

 

מסתבר שהחומר להסרת לכה מהציפורן הוא אציטון בריכוז 90% .

 

מעניין אם הוא מתאים ?

 

אשמח אם חברי הפורום יוכלו לעזור בנושא

 

דיי בטוח שלא מתאים..

לא הייתי מנסה אציטון על שום חלק ברכב.

שים לב שגם את IPA יש לדלל 1:10


×
×
  • תוכן חדש...