Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לפני כשבועיים קניתי לאשתי יונדאי טוסון

ברכב מותקן HU של פנסוניק מדגם CQ-VW220W.

המערכת בקושי זזה, יש לה לאגים מטורפים.. צריך להפעיל קצת לחץ (מעבר ללחיצה סטנדרטית) על המסך כדי שתתקבל פקודה.

 

השאלה שלי היא האם מישהו יודע אם ניתן וכיצד לעשות שדרוג?

עשיתי ריסט לHU, לא עזר.

חיפשתי איזשהי כניסת SD, לא מצאתי. (הנחתי שיש אחת כזו, כי יש IGO מותקן)

או ששווה לזרוק אותה לפח ולקנות אחת אחרת במקום?

 

תודה,

שימי

אתר הבית שלי

 

"והחיים הם נפילה, מהרחם לאדמה..."

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מצאתי את יחידת הGPS וניתקתי אותה.

המערכת הותקנה בגיל קאר.

ברגע שמוציאים את הSD מהיחידה, יש אפשרות להכנס להגדרות של המכשיר.

האם ניתן להתקין על היחידה הזו איזשהי מע' הפעלה?

או שזה רק IGO?

ואם זה רק IGO, איך ניתן לבצע עדכון מפות? המערכת שם משנת 2009.

 

תודה וסליחה על החפירה

אתר הבית שלי

 

"והחיים הם נפילה, מהרחם לאדמה..."

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

היום ב 2017 יש לי אותה בעיה, ובמיוחד אינני יודע איפה ה SD card שאולי אפשר לעדכן.

מדובר באותה מערכת ומכונית מאותה שנה

 

 

מצאתי את יחידת הGPS וניתקתי אותה.

המערכת הותקנה בגיל קאר.

ברגע שמוציאים את הSD מהיחידה, יש אפשרות להכנס להגדרות של המכשיר.

האם ניתן להתקין על היחידה הזו איזשהי מע' הפעלה?

או שזה רק IGO?

ואם זה רק IGO, איך ניתן לבצע עדכון מפות? המערכת שם משנת 2009.

 

תודה וסליחה על החפירה

×
×
  • תוכן חדש...