Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רק התחלנו וכבר נגמר? שמועה שאין דור המשך לוולוסטר.


שומאכר
שימו לב! השרשור הזה בן 3612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אתן לכם דוגמא סופר רלוונטית, אישתי חושבת שקורבט סטינגריי זה הרכב היפה בעולם, חלום חייה שתהייה לה אחת וזה יהיה הרכב היום יומי שלה.

 

תגיד תודה, מכונית החלום של אשתי זה מרצדס SL מגרסאות R107 או R127. עגלה כבדה, לא ספורטיבית, עם מנוע V8 עושה 1:6 ברגוע ועד 1:2 בלחיצות (בררתי עם בעלים של SL ו-SLC מהשנתונים הרלוונטים).

 

באירופה משלמים (או לפחות שילמו במשך שנים, לא יודע מה קורה היום) אגרה שנתית וביטוח על בסיס הספק של הרכב ובארה"ב

תקנות מיסוי תלויות נפח מנוע היו הסיבה שהיו פרארי ולמבורגיני עם מנועי 2 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תגיד תודה, מכונית החלום של אשתי זה מרצדס SL מגרסאות R107 או R127. עגלה כבדה, לא ספורטיבית, עם מנוע V8 עושה 1:6 ברגוע ועד 1:2 בלחיצות (בררתי עם בעלים של SL ו-SLC מהשנתונים הרלוונטים).

רובם המכריע של דגמי ה SL וה SLC הגיעו מארה"ב ביבוא אישי כרכבי אספנות, וכולן היו עם מנוע V8 4.5 חלש ומסורס, ולכן צריכת הדלק הגבוהה.

לדגמים האירופאיים היו מנועים חזקים בהרבה, ודגם ה 5.6 הציע ביצועים מצויינים בכל קנה מידה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה משלמים (או לפחות שילמו במשך שנים, לא יודע מה קורה היום) אגרה שנתית וביטוח על בסיס הספק של הרכב

 

לא יודע איך זה באירופה אבל בהונג קונג אגרת הרישוי השנתית משתנה בהתאם לנפח המנוע ובאחוזים ניכרים.

על הב.מ.וו עם מנוע 2.5 ליטר שילמתי כ-2500 שקלים פלוס מינוס, על הבנץ אני משלם כמעט 5000 שקל בשנה.

 

מצד שני, הונג קונג מאוד מיוחדת בקטע הזה, אפילו בשטיפת רכב יש תמחור על פי נפח מנוע (i shit you not).

 

לגבי הוולוסטר,

לדעתי כל עוד עושים הפרדה בין המראה הלא קונבנציונלי לבין ההתנהגות אפשר לומר שהיא הציגה משהו לא שגרתי ודי מעניין שפנה לאלה שרוצים לנהוג במכונית עם עיצוב מיוחד או לכאלה שיש להם אילוץ שדורש דלת אחורית אבל עדיין רוצים לוק עם קריצה ספורטיבית.

 

לא חסר רכבים שמשדרים ויזואלית דבר אחד ובפועל מרגישים אחרת, גם כבשים בעור של זאבים וגם זאבים בעור של כבשים כך שלהגיד שהוולוסטר לא מוצלחת כי יש לה לוק ספורטיבי שאינו מגובה בביצועים זה לדעתי חוטא לייעוד של הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבלימה חזקה בקו ישר (!) הזנב פוסע הצידה

 

זה תיאור של רכב לא תקין (מתלים או צמיגים).

 

ם כבר "אולד סקול" במחיר טוב - פיז'ו 208GTI או פיאט 500 אבארט' יעשו את העבודה טוב יותר, עם יותר תקשורת, ויותר פאן בנהיגה לטעמי. אפשר לשים את שתיהן על הצד כמה שרוצים (בפיאט יש בקרה בלתי מתנתקת, חשוב לציין), וכל שאר החבילה טובה יותר משמעותית. אלו שתי ההוט האץ' שהכי מזכירות כיום את המכוניות "של פעם"...

 

לגבי האבארט, אני חושב שאתה לא זוכר נכון. איך בדיוק "שמים אותה על הצד" אם הבקרה מתערבת כל פעם שנוגעים בבלמים ומזיזים את ההגה בו"ז?

כן, אני יודע, אפשר לעשות Lift off oversteer, אבל זו לא טכניקת נהיגה, זו טכניקת show off.

זו היתה יכולה להיות מכונית אולד-סקול, אבל בפיאט החליטו לסרס אותה.

 

לגבי הפיז'ו, אולי ננסה בהזדמנות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבקרה לא ממהרת להתערב ב500, בטח לא בכל פעם שנוגעים בבלמם ומזיזים את ההגה בו זמנית.

למען האמת, תרגלתי משהו כזה לפי מס' חודשים, בקורס שעשיתי, וזה עבד לגמרי לא רע. אולי לא כמו במכונית "של פעם" (לא נהגתי ביותר מדי כאלה, אז קשה להעריך), אבל עבד בכל זאת.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבקרה לא ממהרת להתערב ב500, בטח לא בכל פעם שנוגעים בבלמם ומזיזים את ההגה בו זמנית.

 

אם יש לך אבארט, אני מוכן להדגים.

 

לא הבנתי מה "עבד לא רע".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אבארט, אבל הביטוח שלי מכסה רק אותי. בכל מקרה, ראיתי כבר לא מעט אנשים, ברמות מאוד שונות, נוהגים ב500 ואני מודע היטב למה היא מסוגלת ומה לא.

 

מה עובד לא רע? אפשר לשים את האוטו "על הצד" \ "להוציא זנב", אם אני מבין את המינוחים שלכם נכון. קונדסון לא היחיד שחושב ככה, זה גם מה שחשבו חלק ממבקרי הרכב בארצנו:

 

חלק מביקרות של און יעקבוסון, בכבודו ובעצמו:

on yakobson.jpg

 

ביקורת דומה מבלייזר:

בלייזר.jpg

 

עוד ביקורת ממגזין "הגה":

 

הגה.jpg

 

אני לא מחסידים עיוורים של מותג כזה או אחר, וגם לא נהג על. אני כן יודע לספר שהבקרה באבארט מתערבת בשלב הרבה יותר מאוחר מאשר, למשל, במיטו תלתן, שהייתה לי בעבר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...