Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי שברולט ספארק LS 2014 .

 

ראיתי את זה באייבי

 

http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Button-1p-For-14-Chevy-Spark-Chevrolet-/201048282556?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASpark&hash=item2ecf6955bc&vxp=mtr

 

אני רוצה להוסיף את זה לרכב שלי זה כפתורי שליטה על המערכת .

השאלה איך אני מחבר ומתקין אותו האם זה משהו מסובך או פשוט ?

תודה מראש !

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

זה לא משנה הנה יש גם פה בידיוק אותו דבר :

 

http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-Button-1p-For-14-Chevy-Spark-Chevrolet-/201149822819?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A2014%7CMake%3AChevrolet&hash=item2ed576b763&vxp=mtr

 

אם אני פותח את ההגה מה אני אמור לראות ?

אמורה להיות הכנה כל שהיא של כבלים או משו ?

 

אין לי בעיה לשלם גם למתקין אביזרי רכב או משהו .

פורסם

חבריקו בוקר טוב.

תראה אני לא בעל מקצוע אבל אני יכול לזהות פער.

צריך לבדוק כי המערכת המקורית של הרכב תומכת בסוג הנ"ל שלא יבצר מצב הוא אתה מחבר את זה בדרך לא דרך ובסוף שני כפתורים לא יעבודו זה יראה מגוכח

החלק הנ"ל הוא חלק חלופי לרכב בו הוא מותקן למקא שנהרס או מששהו כזה.

שמח אם עזרתי אפילו קצת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...