Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבה ל SHIVA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם!!!

 

כנראה שאני באמת אבנה תיבה של 40+- ליטר לפי המלצת ארז ככה שהדופן הקדמית תהייה מינימלית והתיבה תהייה עמוקה יחסית, הוא טען שזה תורם גם לצליל, וגם תופס פחות שטח בתא מטען (התיבה יושבת בפינה, ושאר תא המטען פנוי...).

 

ועוד שאלה קטנה, המפסק שאני אשים על התיבה, צריך לעמוד באיזשהן דרישות?

איך מומלץ לחבר את התיבה לתא מטען עצמו?

מגאן 265

פורסם

אני לא יודע למה הוא טען שהצורה משנה, אבל עד כמה שאני יודע הצורה של התיבה לא משנה כלום.

אני לא יודע איזה מפסק אתה שם שם אבל נראה לי שהתכוונת לטרמינל , לחיבורים של הכבלים לסאב.

בדרך כלל מה שיש בשוק יספיק ל250W אבל בעקרון צריך שלא יהיו קטעים של מוליכים דקים בדרך.

פורסם
תודה לכולם!!!

 

כנראה שאני באמת אבנה תיבה של 40+- ליטר לפי המלצת ארז ככה שהדופן הקדמית תהייה מינימלית והתיבה תהייה עמוקה יחסית, הוא טען שזה תורם גם לצליל, וגם תופס פחות שטח בתא מטען (התיבה יושבת בפינה, ושאר תא המטען פנוי...).

 

ועוד שאלה קטנה, המפסק שאני אשים על התיבה, צריך לעמוד באיזשהן דרישות?

איך מומלץ לחבר את התיבה לתא מטען עצמו?

התיבה יכולה להיות בצורה של טלפון SK פתוח וכל עוד ששמרת על הנפח הרצוי, לא תשמע

הבדלים בסאונד...

תצמד עד כמה שניתן לנפח שהומלץ ע"י סטיבן - ולא תתאכזב.

איזה מפסק אתה מתכוון?

ולגבי חיבור התיבה - אין צורך.

היא תהיה כבדה מספיק בשביל לשמור על יציבות... ומקסימום אם תרצה, תוסיף לה בחלק

התחתון סקוטש כך שהיא תתפס על הבד של תא המטען ולא תחליק.

 

גל

פורסם

תודה גל!

 

דיברתי על המפסק שיתפוס את החוטים שיבואו מהמגבר לסאב שאני הולך לחבר בקצה התיבה, ככה שכשאני ארצה לנתק את הסאב אני פשוט לוחץ על שני מתגים קטנים ומוציא את התיבה...

מגאן 265

פורסם

אם אתה מתכוון לשים terminal cup שכזה עם "תפסנים", אל תקנה לעולם את הפלסטיק הזול.

הוא יתפרק לך ביד יותר מהר ממה שאתה חושב, כי הוא לא עומד ב"עומס" של לחיצות גבוה.

תקנה אחד איכותי יותר, והתשלום יהיה מעט גבוה יותר, אבל בטווח הארוך - זה ישתלם.

 

גל

פורסם

אני ביכלל נגד טרמינלים

 

 

תיקדח חור וקנה חוט של תיבות (זה חוט שבתוכו נימצאים שניהם והוא מעוגל חיצונית)

 

ואז תיקדח חור 10 ממ (זה הקוטר של הכבל אחרי 2 הבידודים שלו) ותעביר אצת החוט

 

תעשה קשר בפנים שהחוט לא ימשך החוצא ושים מ?ר?ק (סיליקון אקרילי) כדי לאטום מיסביב לחוט

 

 

 

גם אם אתה שם טרמינל תאטום עם מ?ר?ק כדי שלא יברח משם אויר.

 

בכל מקרה מי שאמר שלצורת התיבה אין משמעות אז זה נכון...ולא

 

תמיד יהיה טוב להשאיר מיביב לדריבר 4" (10 סמ') וזה גם כולל את המרחק של הפאנל האחורי מהמגנט

 

אך לעיתים תיבה שתיבנה ככה תהיה גדולה מהמידות המומלצות

 

חוצמזה אין באמת חשיבות לתיבה

 

יש תיאוריה שהסאונד מתיבה ספירלית הכי טוב...אבל יש עוד המון תיאוריות...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם אתה מתכוון לשים terminal cup שכזה עם "תפסנים", אל תקנה לעולם את הפלסטיק הזול.

הוא יתפרק לך ביד יותר מהר ממה שאתה חושב, כי הוא לא עומד ב"עומס" של לחיצות גבוה.

תקנה אחד איכותי יותר, והתשלום יהיה מעט גבוה יותר, אבל בטווח הארוך - זה ישתלם.

 

גל

 

איפה אפשר לקנות טרמינל איכותי?

פורסם

אני רואה שאתה ממש רציני לגבי זה - אז תרשה לי:

 

1. TERMINAL CUP יש שני סוגים - פלסטי ומתכתי.

הפלסטי מאוד שברירי, אז שווה להשקיע עוד ולקנות איכותי ועמיד יותר.

2. אצל כל מתקין - אבל לא אוטו דיפו (לפחות לא זה בחוצות המפרץ - חיפה)

חנויות אלקטרוניקה? לא בטוח... אבל למתקינים... יש בשפע, בעיקר כי יש להם גם תיבות...

3. תשקול את נושא החורים יותר ברצינות.

גם אני בונה תיבות ובעיקר ל SPL ואני מעדיף חורים:

זה יותר אסטתי ויעיל.

 

בהצלחה!

גל

×
×
  • תוכן חדש...