Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה על שאריות הדלק


אלישע
שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי חבר'ה,

נאמר לי שלא "בריא" למנוע לסוע עם מכל כמעט ריק (אחרי שהנורית דולקת) משום שאז המנוע משתמש בדלק מזוהם במשקעים שונים.

זה לא נראה לי סביר כי גם ככה הדלק נשאב מתחתית המיכל, וממילא כל המשקעים שוקעים לתחתית כל הזמן, ולאו דווקא כשהמיכל כמעט ריק.

אשמח אם תאירו את עיניי בנושא!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי חבר'ה,

נאמר לי שלא "בריא" למנוע לסוע עם מכל כמעט ריק (אחרי שהנורית דולקת) משום שאז המנוע משתמש בדלק מזוהם במשקעים שונים.

זה לא נראה לי סביר כי גם ככה הדלק נשאב מתחתית המיכל, וממילא כל המשקעים שוקעים לתחתית כל הזמן, ולאו דווקא כשהמיכל כמעט ריק.

אשמח אם תאירו את עיניי בנושא!

הארנו!

המשך לסוע עד סוף הדלק,גרום לסתימות דלק ,לשרפת משאבת דלק חשמלית, המתקררת מהדלק,

ושמחירה כמה אלפי שקלים, קטן עלייך אבא משלם!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו שהדלק לא נשאב ממש מתחתית המיכל אלה מעט מעל התחתית.

 

ורצוי שלא להגיע למצב בו הינך נוסע על הדלק המצוי בתחתית היות ובתחתית נקווים כל הליכלוך והמשקעים שאינך מעוניין שיגיעו למערכת ההזרקה/קרבורטור.

 

האם הארנו מספיק?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון צביקה הנכבד,

למרות שאני מעריך מאוד את שנינותך המושחזת כתער, הרי שכעת תגובתך אינה במקומה.

סה"כ ביקשתי אינפורמציה נוספת על הנושא, ואשאל זאת שוב , ביתר פשטות הפעם:

האם יש סיבה לא להרבות בנסיעה לאחר שנורית הדלק דולקת?, אם כן - מהי אותה סיבה/סיבות?

אנא השתדלו לענות לעניין, ועם מינימום התלהמות.

בברכת ערב טוב,

אלישע כהן.

נ.ב

צביקה - לצערי הרב אבי לא משלם לי על טיפולים ברכב....אז אולי תעשה לי מחיר אצלך במכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשאל אותך שאלה פשוטה, נניח ואתה ממלא פול טנק כל שבוע, מה יקרה לך אם תתחיל למלא חצי טנק פעמיים בשבוע ?

זה אומר, אתה ממלא היום נגיד טנק מלא, ועוד מספר ימים מתרוקן חצי, למה לא תמלא שוב ?

אני יודע, מעצבן להכנס לתחנת הדלק ולעמוד שם...

אבל, כמו שצביקה אמר, כל הזבל מצטבר בסוף של הדלק, בגלל שיש פחות נוזל במיכל, ואז הדילול משתנה, וגם, במקרה של משאבה חשמלית, המשאבה יכולה להשרף...

בוא נגיד ככה:

כמה שזכור לי הנך בעל סופר-לנסר כעת, הרכב הזה סובל מלא מעט תקלות, אל תחפש איך להוסיף לו עוד...

ונניח שאינך מעוניין למלא את המיכל בכל פעם שהוא מתקרב לחצי, מלא אותו ברבעו, אבל לא בסופו העיקר...

ויום טוב :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון בנוגע למשאבת הדלק החשמלית נשמע מעניין מאוד...

 

סליחה על הבורות, אבל המשאבה ממוקמת בתוך המיכל?

 

ואם באמת הדלק לא נשאב ממש מהתחתית זה גם עונה על שאלתי המקורית, אז תודה לכל העונים...אשתדל לתדלק בתדירות גבוהה יותר...אבל יש לי בעייה - אבא נותן לי את הויזה רק פעם בשבוע!!! :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה מה שאני וחבר שלי עושים, קח דלק בג'ריקן...

אין לי מושג למיקום המשאבה, אבל הדלק לא נשאב מהתחתית...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך ,

באוטו הראשון שלי שהיה פיאסטה שנת 83 ..

עשיתי בדיוק מה שאתה עושה .. כמו שאומרים נוסע על האדים של הדלק ..

עד שהתחיל בלאגן ..

נסתמו לי הצינורות בין המיכל למסנן ..

ובין המסנן לקרבורטור ..

הייתי צריך לעשות שיפוץ קרבורטור כי ניקוי לא עזר ..

 

בקיצור , לא שווה את זה ..

 

למרות שאם אני לא טועה יש איזשהו תוסף .. שמנקה את המיכל

משהו כזה .. ואת מערכת ההזרקה\קרבורטור ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשאל אותך שאלה פשוטה, נניח ואתה ממלא פול טנק כל שבוע, מה יקרה לך אם תתחיל למלא חצי טנק פעמיים בשבוע ?

זה אומר, אתה ממלא היום נגיד טנק מלא, ועוד מספר ימים מתרוקן חצי, למה לא תמלא שוב ?

אני יודע, מעצבן להכנס לתחנת הדלק ולעמוד שם...

אבל, כמו שצביקה אמר, כל הזבל מצטבר בסוף של הדלק, בגלל שיש פחות נוזל במיכל, ואז הדילול משתנה, וגם, במקרה של משאבה חשמלית, המשאבה יכולה להשרף...

בוא נגיד ככה:

כמה שזכור לי הנך בעל סופר-לנסר כעת, הרכב הזה סובל מלא מעט תקלות, אל תחפש איך להוסיף לו עוד...

ונניח שאינך מעוניין למלא את המיכל בכל פעם שהוא מתקרב לחצי, מלא אותו ברבעו, אבל לא בסופו העיקר...

ויום טוב :)

רציתי רק להוסיף ולהגיד

שעם השנים מצטברים עוד ועוד מישקעים

אז רצוי מהקניה למלא פעמיים בשבוע חצי מיכל

 

בקשר לבעיה שלו

סע לתחתנת הדלק

ותחזיר לו קבלה של חצי מיכל

או שתרגיל גם אותו למלא כל חצי מיכל

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון צביקה הנכבד,

למרות שאני מעריך מאוד את שנינותך המושחזת כתער, הרי שכעת תגובתך אינה במקומה.

סה"כ ביקשתי אינפורמציה נוספת על הנושא, ואשאל זאת שוב , ביתר פשטות הפעם:

האם יש סיבה לא להרבות בנסיעה לאחר שנורית הדלק דולקת?, אם כן - מהי אותה סיבה/סיבות?

אנא השתדלו לענות לעניין, ועם מינימום התלהמות.

בברכת ערב טוב,

אלישע כהן.

נ.ב

צביקה - לצערי הרב אבי לא משלם לי על טיפולים ברכב....אז אולי תעשה לי מחיר אצלך במכון?

לאלישע שלום רב!

סלח לי על הציניות בדברי, אך כוונתי האמן לי היתה טובה!

נסיעה מתחת לרמה של רבע טנק, היאמקור נרחב לסתימות דלק, ובמקרה שלפ לנסר 97

לשריפת משאבת הדלק אשר במכוניות מוזרקות, טבולות בטנקהדלק,

ומתקררות על ידו!

חשיפת המשאבה לאוויר תגרום לשרפתו, עלות המשאבה אלפי שקלים,

ורק נהג בעל חשבון בנק נפוח, ו/או אבא עשיר יכול להרשות לעצמו לקחת ,

את הסיכון!

ובקשר למכון אינני מטפל במכוניות מוזרקות, רק בקרבורטורים, ולכן אין לי שום

מניע אישי,אלא רק לטובתך!!

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום רב,אפשר לדעת היכן המכון שלך ממוקם?אני רוצה לעשות ניקוי קרבורטור בקרוב,ואתה נראה לי בנאדם שמבין עניין :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום רב,אפשר לדעת היכן המכון שלך ממוקם?אני רוצה לעשות ניקוי קרבורטור בקרוב,ואתה נראה לי בנאדם שמבין עניין :)

לשאלות כאלה בדיוק קיים מנגנון החיפוש ומנגנון הה"פ. אבל בגלל שאני כל כך נחמד היום, ובכלל אני בן אדם נחמד :wink: אני אתן לך את הכתובת.

 

הכתובת היא: ע"ע במיקום של צביקה בפרופיל, שהוא רחוב זנגביל 16 נתניה.

 

פליקס

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום רב,אפשר לדעת היכן המכון שלך ממוקם?אני רוצה לעשות ניקוי קרבורטור בקרוב,ואתה נראה לי בנאדם שמבין עניין :)
אני רואה שפליקס הקדים אותי, אז אני מוסיפ גם טלפון (נמצא בחתימה ובפרופיל!)

לאליקו צור קשר בה.פ ו/או בטלפון!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לנושא העיקרי ,אשמח אם תמליצו לי על סוגי תוספים שאני יכול להוסיף לדלק בשביל לנקות את הטנק דלק ושאר המנוע

אם אפשר גם לציין מחיר ממוצע אני אשמח מאוד

תודה לכל העונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...