Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום אני נוהג באיביזה 1.6 שנקנתה ללימודים.

בעבר היו בראשותי כבר מכוניות עם כוח ( לאון FR, וולו C30 T5 ועוד..), אני כבר לא מחפש את ה0-100, אני מחפש את ההנאה מהנהיגה.

אני יכול להוסיף במקסימום 15-20 מעל האיביזה ( אני יכול בקלות למכור אותה ב60K).

המכוניות שחשבתי עליהן:

1. מיאטה 2007-2006.

2. אלפה GT 2007-2008 ידנית כמובן.

3. מיני קופר אס 2008 ידנית.

 

הדרישות כמו שאתם רואים, רכב ספורטיבי, ידני, נאה, לא יקר מאוד להחזקה, שלא עושה 1ל6 כמו הוולובו.

אני עוקב הרבה ביד שתיים אחרי 3 הדגמים הנ''ל ומחכה לאזמפלר איכותי.

התקציה הרצוי הוא 75 ו5 נוספות ליישור קו.

פתוח לביקורות על הרכבים הנ''ל והצעות על רכבים שלא חשבתי עליהם.

פורסם

באופן אישי, את ה-172 שלי תדלקתי 98.

לאחר שזה נאמר - אני מכיר לא מעט חבר'ה שמתדלקים 95, ונוסעים ברכבים האלה, יום יום, במשך שנים - ללא כל בעייה.

 

אל תוריד אותה מהצ'ק ליסט שלך בגלל העניין הזה.

פורסם

הקליאו כמו שרשמו לך תהיה בול לציפיות שלך,

אין חובה לתדלק ב-98,זה לא מזיק אך לא חובה.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

אלא אם כן מישהו הבטיח לך שיקנה ממך ב60K , הייתי מציע שתחשב גם מקרה של הפסד במכירה (הפסד = פחות מ60K במקרה זה)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

שנדור, תמכור את הרכב קודם לפני שאתה עושה הערכות לגבי התקציב.

 

עוד הערה לגבי ה-GT, אתה בטח מתכוון לדגם בעל מנוע השני ליטר JTS, כדאי שתחפור עליו קצת כדי לדעת למה לצפות (בקיצור נמרץ- אחלה מנוע, **א מוצר).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לא יקר לאחזקה ומיאטה זה לא הולך ביחד.

רק הביטוח יעלה לך סביבות ה10K,לבטח רכב עם גג בד זה לא דבר זול בכלל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עיניין המכירה הוא לא העניין, הציעו לי כבר יותר מ60, ונגיד ואמכור ב58 זה לא ישנה.

לגבי הביטוח, אני מניח שהביטוח במיאטה יתקזז עם הצירכת דלק בקופר אס.

לגבח הGT, אשמח לשמוע מעבר ל"מוצר חרא", זה הרכב היחיד שאין לי מכר עם אוטו כזה לביקורת.

פורסם

חפש ולמד. פה בפורום יש אזכורים לבעיות מובנות במנוע הזה (2 ליטר JTS, לא 2.2 JTS).

 

מידע מפורט מאד יש בפורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי, בתת הפורום הטכני.

 

מדוע כתבתי 'מנוע טוב מוצר לא טוב'? כי כאשר המנוע תקין הוא נחשב מצוין (גם אם חלש מדי לטעמי האישי), אך הוא לא נשאר תקין לאורך זמן אם לא מבצעים שגרת אחזקה קפדנית הרבה מעבר להוראות היצרן.

 

חברים מאד מרוצים מההתנהגות שלה אחרי הקשחה והנמכה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני בעד המיני קופר.

עם טיפה שיפור היא תהיה מהנה,חזקה ועם מראה נהדר.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
לא יקר לאחזקה ומיאטה זה לא הולך ביחד.

רק הביטוח יעלה לך סביבות ה10K,לבטח רכב עם גג בד זה לא דבר זול בכלל.

 

אלא אם הנהג צעיר, אין שום סיבה שהביטוח יעלה סכומים כאלה.

 

המיאטה תהיה הכי מהנה לנהיגה והכי זולה לאחזקה. אם אתה לא צריך 4 מושבים, אין שום סיבה לקנות משהו אחר.

emotion of motion

פורסם

נהג מתחיל, תודה רבה על הפירוט, בעצם הבנתי שזה אוטו שלא כדי להתקרב, כי המנוע לא אמין, והיא מהנה לנהיגה אחרי השקעה כספית של 7K( הנמכה איכותית).

אני בעוד שבועיים כבר לא נהג צעיר, וברוך השם בלי אף תאונה, לא הצלחתי למצוא בוובי מחיר לביטוח בשבילי למזדה.

מיני קופר זה אוטו שתמיד חלמתי עליו, הבעיה שקשה למצוא אס ידנית שמורה.

האם פספסתי אופציות?

פורסם

גם לנהג חדש אן סיבה לבטח בעשירייה מיאטה , הכל תלוי בכמה אבנים תהפוך עד תמצא מחיר טוב , מניסיון .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...