Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי מחפש ב WOBI ביטוח למיאטה? :lol:

בהנחה והעבר שלך נקי, אחרי 24 מאוד קל למצוא ביטוח אצל סוכנים. אני משלם כרגע 4.8K כולל חובה+מקיף+איתור.

  • אחראי פורום
פורסם
מה-2.0JTS גם אלפיסטים הארדקור נרתעים כמו מאש.

נכון, אבל - יש לא מעט יחידות שעברו כבר שיפוץ כללי שנוגע בדיוק לנקודות התורפה שלו

ונוסעים מאז הרבה וחזק ללא שום בעיות. מנוע כזה לא מטופל - מסכים, מרתיע מאוד.

אצלי ה-GT נפסלה בגלל זה ובגלל שקשה למצוא 3.2.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
נכון, אבל - יש לא מעט יחידות שעברו כבר שיפוץ כללי שנוגע בדיוק לנקודות התורפה שלו

ונוסעים מאז הרבה וחזק ללא שום בעיות. מנוע כזה לא מטופל - מסכים, מרתיע מאוד.

אצלי ה-GT נפסלה בגלל זה ובגלל שקשה למצוא 3.2.

ולך תדע אם נפלת על אחת שעברה שיפוץ או על חתול בשק.

טוב אני יחדד טיפה, את הקליאו אני לא אוהב גם בפנים וגם בחוץ האוטו ניראה משעמם, אם כבר אקנה הנעה קדמית אקנה אוטו עם שיק כמו המיני.

לגבי ביטוח למיאטה, אני מנוח שזה קשור בשנה של הרכב, 4.8 זה ממש זול מעט יותר ממנה שאני משלם כיום באיביזה.

×
×
  • תוכן חדש...