Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני לקראת טיפול 10K יש לי שתי שאלות

א.האם לבצע פלאשינג למנוע בכלל? בתוצר של ליקווי מולי בפרט?

(הרכב:לאנטיס 97 ק"מ:180000) לא ידוע לי אם עבר פלאשינג אי פעם

ב. השמן שמומלץ סוג+חברה?

תודה מראש לעונים

 

נ.ב:מה עוד כדאי לעשות בטיפול כדי ליהאריך חיי מנוע?

פורסם

א. אין צורך לבצע פלאשינג אם הטיפולים מסודרים והשמן נקי.

ב. השמן שמומלץ מה שרשום לך בספר רכב (אפשר למצוא באינטרנט), להוראות האלה כדאי להיצמד

גם לשאר הטיפולים. על מנת להאריך את חיי מנוע (או יותר נכון לא לקצר אותם) מומלץ להיצמד להוראות היצרן ולהתייעץ עם אנשי מזדה,

כמו כן להשתמש בנוזלים שמאושרים ע"י היצרן וכך גם שאר החלפים.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם
א. אין צורך לבצע פלאשינג אם הטיפולים מסודרים והשמן נקי.

ב. השמן שמומלץ מה שרשום לך בספר רכב (אפשר למצוא באינטרנט), להוראות האלה כדאי להיצמד

גם לשאר הטיפולים. על מנת להאריך את חיי מנוע (או יותר נכון לא לקצר אותם) מומלץ להיצמד להוראות היצרן ולהתייעץ עם אנשי מזדה,

כמו כן להשתמש בנוזלים שמאושרים ע"י היצרן וכך גם שאר החלפים.

 

קודם כל תודה רבה

ד"א אם אפשר שתוכל לשלוח לי קישור של הספר אחזקה של הרכב שלי

ועוד שאלה תוכל לפרט למה לא מומלץ לעשות פלאשינג?(ראיתי הרבה שירשורים בנושא בפורום אבל לא הבנתי הרבה)

וגם קיבלתי את הרכב עם ק"מ 170000 ולי יצא לעשות טיפול מסודר אחד אז איך אני אדע ומה מומלץ לי?

×
×
  • תוכן חדש...