Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

- האם תוסף דלק שלא פוגע בממיר הקטלטי יזיק לרכב עדין כמו פיאט פוננטו?

- מה זה אינפוזיה למערכת הדלק? זה כולל ניקוי גם למזרקים?

 

ועוד כמה שאלות שאני מת לדעת:

- מה זה מותחן טימינג לעזאזל?

- חיישן קראנק?

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי Avi03
פורסם

תוסף דלק לא יפגע,משימוש שלי הוא גם לא תורם לצריכה טובה יותר או חיסכון בדלק.

חיישן קראנק:

http://www.autoshow.co.il/Default.aspx?pageId=86

מותחן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?252816-%D7%A4%D7%99%D7%96-%D7%95-206-%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-quot-%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%97-%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92-quot-%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%93

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • ספונסר פורום
פורסם

1. שימוש נכון בתוסף דלק לא יפגש ברכב. השאלה היא האם יש בכלל צורך בשימוש בתוסף.

2. דוגמא לאינפוזיה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?44-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%A4%D7%99%D7%97-%D7%91%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-BG-44K-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D

3. מותחן טיימינג זה הגלגלת שמחזיקה את רצועת הטיימינג במקום.

פורסם

קימים רעידות בעמידה וצריכת דלק גבוה (8 לל') עם החלפת פלאגים הצריכה עלתה ל 12 לל' אך עדיין יש רעידות שלדעתי נגרמים מליכלוך ופיח,

לכן יש צורך בנקוי מערכת הדלק השאלה היא אם יש מקום לבצע אינפוזיה למערכת הדלק או להסתפק בתוסף?

האינפוזיה מנקה רק ראש מנוע או גם את משאבת הדלק וכו'?

 

תודה על התשובות.

פורסם

צריך לעשות הבחנה אם מדובר ברעידות בגלל סלד נמוך או רעידות מתושבות מנוע שכבר עשו את שלהם. על כמה הסלד עומד שקיימות הרעידות? האם הוא יציב?

×
×
  • תוכן חדש...