Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפיניטי Q50 בישראל. 360כ"ס=360000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי חשבון כיתה "א": אלף שקל לכוח סוס.

אבל עזבו את המחיר, כי היא ממש"חסכונית בדלק".

זה בטח מעניין מאוד את אלה שייקנו אותה...

הם מתחרים בגרמניות לידעתך.

פורסם

התמחור נועד למצב אותה מול סדרה 3 אקטיב הייבריד.

מי שמחפש לשלם פחות יבחור בלקסוס.

 

השאלה זה אם יביאו גרסה זולה יותר (מנוע 2 ליטר טורבו)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה בתמחור, היא מתחרה ישירה של סדרה 3 ו-C קלאס.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אין שום בעיה בתמחור. כי הוא הרי גם ככה הזוי. התרגלנו לשלם פי כמה יותר מאשר במקומות אחרים בעולם. ותמיד יהיו כאלה שייקנו. אז למה שהיבואן לא ינצל את העובדה הזאת? זה מחירה בחו"ל, סתם למי שמעוניין:http://www.cars.com/infiniti/q50/2014/snapshot

 

37000 $. 129500 שקל.

תוסיפו את כל המיסים שעולים לכם בראש + רווח יבואן ולא תגיעו למחירה כאן. עכשיו עולה השאלה: מה רווח היבואן לרכב הזה? ומה המחיר השפוי שצריך להיות במדינתנו המיוחדת לרכב הנ"ל?

פורסם (נערך)

37,000 דולר זה המחיר של הגרסה הבסיסית בארה"ב.

כאן יש לך את הגרסה ההיברידית שהיא בחו"ל יקרה יותר (יותר לכיוון ה-45,000 דולר בארה"ב)

 

מכיוון שגם נפח המנוע שלה הוא מעל 3000 סמ"ק היא לא זוכה בארץ להטבות מס שיש על רכבים היברידיים (גם לקסוס RX450h לא מקבלת מס קנייה מופחת של היברידית).

ותוסיף כמובן את המס שעל רכבי יוקרה שעולים מעל 300,000 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם היא ממשיכת הדור הקודם אז זו בהחלט בחירה מעולה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אם היא ממשיכת הדור הקודם אז זו בהחלט בחירה מעולה.

 

אז זהו, שלא בא לי לבאס אותך, אבל אם הייתי עובר מהרכב בסמלון שלך לחדשה...

 

ראיתי אותה וישבתי בה בז'נבה לפני שבועיים. בעוד שמבחוץ היא נאה ומעניינת - שילוב של אגרסיביות ואלגנטיות - עיצוב הפנים מעליב לרכב מסגמנט כזה. שב בה - ונדמה לך שאתה יושב ביונדאי i30. אפילו השעונים עצמם נראים כלקוחים מיונדאי זולה. בנוסף, הישיבה, גם במצב הנמוך ביותר, גבוהה מדי לטעמי ותנוחת הנהיגה לא מבריקה במיוחד.

 

כפי שכבר ציינתי בעבר בשרשור אחר, G37 בת מספר שנים היא פשוט קנייה נ ה ד ר ת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אתמול פגשתי אותה פעם ראשונה פנים אל פנים והאמת שהיא מדהימה.

לא מבין את האכזבה מעיצוב הפנים- הוא לפחות שתי רמות מעל הG, בעיקר באיכות החומרים.

בעתיד תגיע גם גירסת השני ליטר טורבו.

החל סוף שבוע הבא היא כבר תעמוד באולם התצוגה של אינפיניטי בהרצליה.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...