Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני בעל מאזדה 3 2008 ספיריט צבע כתום

והמון זמן כבר אני מעוניין להחליף את הצבע של הרכב.

חיפשתי וחקרתי בהמון מקומות וצבעים, והגעתי למסקנה שאני רוצה לצפות את האוטו במדבקת קרבון.

ראיתי כמה עבודות על רכבים של חברים בפורום והתוצאה מדהימה!

הפחד הכי גדול שלי שזה פשוט לא ייצא טוב - (לא חסר חאפרים).

אשמח לקבל המלצות על מקומות אמינים ומקצועים ( אזור ירושלים והמרכז, אם המקום שווה אסע גם עד מטולה)

והערכה של מחיר פחות או יותר.

 

תודה!

פורסם

לפני הכל,בדקת במשרד הרישוי אם חוקי לעשות דבר כזה לרכב?,כתום זה צבע מעניין,תנסה אולי לעבור לצבע כהה או לבן,לא חסר צבעים שיעניינו אותך...

m7kj.jpg
פורסם

אח שלי תלך לחנות שנקראית "הניצוץ" באיזור התעשיה הישן נתניה שם ליד הרכבת אם אתה מכיר.

יש שם בחור שעשה לי את המכסה מנוע באימפרזה באמת עבודה נדירה אחי, לשניה לא הרגשתי שהוא ממהר לסיים או מחפף, ולטעמי זה גם יצא בן ****.

לקח לי 500 שקל, שבהשוואה למקומות אחרים שראיתי, גם מחיר מעולה, במיוחד ביחס לעבודה הטובה.

IMG_3253.jpgIMG_3347.jpgIMG_3249.jpg

×
×
  • תוכן חדש...