Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מאזדה לאנטיס שנת 2000 אוטומט 1.6

 

אני צריך להחליף רדיאטור לרכב והבנתי שהרדיאטור המקורי של הרכב נחשב לאחד שעושה צרות.

האם אני יכול להחליף לרדיאטור אחר?

יש למישהו המלצות?

ואם כן מה העלויות פלוס מינוס?

תודה ושבת שלום.

פורסם

אצלנו,רדיאטור מקורי התפוצץ בלאנטיס בת 5 עם ק"מ נמוך יחסית (70,000 וקצת)

למרבה המזל,אבי הבחין בשעון החום שעלה ומיד עצר בצד.(היה מזל,שגם פיזית ניתן היה לעצור בצד את הרכב).

הרדיאטורים רגישים אבל חדש יתן לך שקט ללפחות 5 שנים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לנו לא. בדיוק אותו סיפור (לאנטיס GL בת 5 עם ק"מ נמוך) ולא שמתי לב לשעון החום, זה נגמר בגרירה בשישי בערב ובראש מנוע (פעמיים אבל זה כבר סיפור אחר).

פנה ל"אבי-פארטס" (חבר בפורום) ובדוק אם יש תחליפי איכותי יותר.

פורסם
לנו לא. בדיוק אותו סיפור (לאנטיס GL בת 5 עם ק"מ נמוך) ולא שמתי לב לשעון החום, זה נגמר בגרירה בשישי בערב ובראש מנוע (פעמיים אבל זה כבר סיפור אחר).

.

:-(

 

כי בלאנטיס כדי לבצע ראש מנוע כראוי יש לבצע בעצם חצי אוברול.

בהרבה רכבים כאלו של חברים,נתקלנו בבעיה דומה-לאחר שיפוץ ראש ,הרכב מתחיל לאכול שמן וכלום לא יעזור.

הרכב התחמם יתר על המידה פעם אחת והגיע לראש מנוע ? בשביל שהתקלה לא תחזור אתה צריך להכין 4 חבילות נאות של מזומנים ...

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אצלי החלפתי לרדיאטור של בשן בעלות 500 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

פורסם
:-(

 

כי בלאנטיס כדי לבצע ראש מנוע כראוי יש לבצע בעצם חצי אוברול.

בהרבה רכבים כאלו של חברים,נתקלנו בבעיה דומה-לאחר שיפוץ ראש ,הרכב מתחיל לאכול שמן וכלום לא יעזור.

הרכב התחמם יתר על המידה פעם אחת והגיע לראש מנוע ? בשביל שהתקלה לא תחזור אתה צריך להכין 4 חבילות נאות של מזומנים ...

 

ניתן להסתפק בחבילה אחת של מזומנים, ולהחליף מנוע, הלא כך הדבר?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין לי מושג הדגם של הרדיאטור,רק אני יודע שזה יצא מקרטון של בשן.

ההחלפה נעשתה אצל סנו בנס ציונה,לפני שנה בערך אולי קצת יותר..

פורסם
אצלי החלפתי לרדיאטור של בשן בעלות 500 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

 

לא ממליץ לגעת ברדיאטורים שלהם.

אצלי הוחלפו 2, כל אחד החזיק בערך שנה. הראשון נפרץ בו קולר השמן , והשני סתם לא הפסיק לנזול מהניפלים של קולר השמן.

התברר לי שבשן לא מייצרים אותם אלא רק מיבאים את הרדיאטורים שלהם מסין.

לא ממליץ לגעת ברדיאטור זול, העבודה והחלקים מסביב מתקרבים למחיר של רדיאטור חדש ואם כבר שמים משהו כדאי שהוא יחזיק יותר משנתיים.

פורסם

כל הרשום לעיל בהחלט נכון.

הרדיאטור המקורי של רכב זה לא נחשב אמין בכלל.

ידידה לעבודה שהיה לה לנטיס 2001 נסדק לה הרדיאטור באמצע נסיעה, היא לא שמה לב לשעון החום... והלך מנוע...

הנזק - 5 אלף ש"ח (אחרי הנחה).

לסיכום - תשקיע ברדיאטור טוב (ותחליף את הטרמוסטט על הדרך) יעלה לך אולי בערך 1,000 ש"ח כולל עבודה, אבל יתן לך שקט נפשי וזה לבד שווה כל שקל.

בהצלחה!

פורסם

אוקיי אז אמרנו שהרדיאטור המקורי לא טוב וכמו כן לא מומלץ לגעת ברדיאטור של בשן.

יש עוד הערות לפני שאני מגיע מחר למכון רדיאטורים?

יש המלצה לסוג מסויים של רדיאטור?

מה לגבי ניקוי רדיאטור? מומלץ או מיותר ועדיף להחליף

פורסם

שאלת תם,איך רדיאטור מקורי יכול להיות גרוע?הרי שלפי ההגיון המקורי נחשב לטוב ביותר ואמין ביותר לא?

הרי כשהמכונית חדשה היא מגיעה עם רדיאטור מקורי שמחזיק לפחות 5 שנים לא?

למישהו יש הסבר מקצועי ומוכחי?

פורסם

אצלנו תחליפי אין לי שמץ איזה מחזיק כבר שש שנים לאחר שהמקורי כמובן נסדק,

עלות החליפי הייתה 500 שקל ואני ביצעתי את העבודה שיש לומר מאוד פשוטה.

מאיזה איזור אתה?

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...