Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי הלך רדיאטור ברכב (לאנטיס 2003) לפני כשנה (180Kק"מ~), לשמחתי שמתי לב בזמן (אני מקווה) ושמתי אחד מקורי במוסך מורשה (עלה 2K).

פורסם

כי יש לנטיס 98 אשר הייתה אצלנו עברה לחבר ועדיין מתפקדת מצויין .

ורכב אחר 626 שנת 98 עדיין אצלנו וללא בעיות .

 

למה - טיפול נכון - נוזל קרור מתאים - נוזל ממסרה מתאים - החלפה כל 3-4 שנים או 50.000 ק"מ .

טיפול שנתי לפני טסט לפי הוראות היבואן .

 

נ.ב - בשני הרכבים הייתה בעיה בחלון נוסע ליד הנהג - הוחלף מנגנון חלון ( בהפרש של שנה לפני כ 4-5 שנים )

הוחלף גם מכסה הפלסטיק של רצועת התזמון - בלאי .

האלטרנטור והסטרטר עדיין מקוריים - זה השג ,,

והוחלף פקק רדיאטור אשר עם הזמן איבד לחץ ויצא קצת נוזל קרור - לשים לב לפרטים ולטפל נכון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אז מהיכן השמועה שהרכב הזה מאוד אמין ?

 

אין לי נסיון ארוך טווח עם רכבים אחרים, אבל הרכב שלי (לאנטיס 2003) אצלי מעל 8 שנים (אני יד2) והתקלות היחידות שהיו לי הן: בעיית הרדיאטור הידועה והמצתים שהלכו לי ודפקו לי גם את הממיר קתליטי. אין צורך כמובן לדבר על העלות הטיפולים הנמוכה יחסית.

 

לשם השוואה יצא לי להכיר רכבים שרק בתקופת האחריות היו להם יותר בעיות ממה שהיו לי במהלך כל השנים האלו

פורסם
כי יש לנטיס 98 אשר הייתה אצלנו עברה לחבר ועדיין מתפקדת מצויין .

ורכב אחר 626 שנת 98 עדיין אצלנו וללא בעיות .

 

למה - טיפול נכון - נוזל קרור מתאים - נוזל ממסרה מתאים - החלפה כל 3-4 שנים או 50.000 ק"מ .

טיפול שנתי לפני טסט לפי הוראות היבואן .

 

נ.ב - בשני הרכבים הייתה בעיה בחלון נוסע ליד הנהג - הוחלף מנגנון חלון ( בהפרש של שנה לפני כ 4-5 שנים )

הוחלף גם מכסה הפלסטיק של רצועת התזמון - בלאי .

האלטרנטור והסטרטר עדיין מקוריים - זה השג ,,

והוחלף פקק רדיאטור אשר עם הזמן איבד לחץ ויצא קצת נוזל קרור - לשים לב לפרטים ולטפל נכון .

 

אייל .

 

 

תראה הרכב טופל כמו שצריך בנוזל קירור מקורי. הפיצוץ היה ממש מיידי ועל אף שהרכב נעצר יחסית מהר הלך הראש.

פשוט אני רואה פה כמה אנשים זה קרה אצלהם אותו סיפור.

יחד עם זאת בגדול זהו כשל בודד על אף שהוא חמור לא משקף את האמינות הכללית של הרכב, רק חבל שהוא יצא בנקודה כ"כ קריטית.

פורסם

טוב אז אחרי ששיגעתי אתכם מסתבר שהרדיאטור שלי עדיין מתפקד כראוי (מקורי) ופשוט המשאבת מים הלכה לעולמה.

בגלל זה לא הייתי מבין לאן הולכים כל המים שאני ממלא.

הנזק מבחינה כספית הוא אותו נזק.

×
×
  • תוכן חדש...