Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונות כביסה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכונת הכביסה בבית החזירה נשמתה לבורא. עבדה במשך 20 שנה. אין לי מושג קלוש מה קורה היום בעולם מכונות הכביסה ואשמח להמלצות.

תקציב: עד 1.5K, עדיף זול יותר.

חשוב שתהיה אחריות ארוכה.

מעבר לכך, אין דרישות מטורפות. אני גם לא ממש יודע אילו דרישות צריכות להיות.

מה הפונקציות הקיימות במכונות חדשות? האם יש חברות מומלצות? מה ההבדל בין פתח עליון לקידמי?

כל פרט שתוכלו לשתף אותי בו על קניית מכונת כביסה, אודה לכם עד מאוד.

תודה והמשך שבוע טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אל תזרוק!!!

אם המכונה לא רקובה, שווה להשקיע אפילו כמה כמה מאות שקלים בתיקון.

המכונה הזאת יכולה להחזיק עוד 10 שנים.

מכונות חדשות "מתוכננות" למות מהר כדי שאנשים יחליפו והיצרנים ירוויחו.

אם לא לתקן,פרסם ביד 2,יש טכנאים שרק מחכים למכונות האלה...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
אל תזרוק!!!

אם המכונה לא רקובה, שווה להשקיע אפילו כמה כמה מאות שקלים בתיקון.

המכונה הזאת יכולה להחזיק עוד 10 שנים.

מכונות חדשות "מתוכננות" למות מהר כדי שאנשים יחליפו והיצרנים ירוויחו.

אם לא לתקן,פרסם ביד 2,יש טכנאים שרק מחכים למכונות האלה...

+1

אם התיקון יקר ולא משתלם, ממליץ על המכונה של אריסטון 6KG תוצרת איטליה או כל מותג אחר של מרלוני.

בתוספת של 200 ש"ח יש לך אחריות לחמש שנים מלאות.

פורסם

רק צריך להחליף לה טיימר. העלות של זה במקרה המינימלי (לצרכן) היא באזור ה600 שקלים. מעבר לכך היא מכונה ישנה ורקובה. הטכנאי המליץ לי לקנות חדשה מכיוון שלדידו, המכונה כבר בדרך למוות סופי.

אני מעדיף לרכוש באזור ה1000 ש"ח.

 

תודה לכולם על הייעוץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יתרונות מכונה פתח קדמי:

1. אתה יכול להניח עליה מייבש.

2. יותר זולה.

3. אתה יכול לצפות בבגדים מסתובבים אם משעמם לך.

 

 

יתרונות פתח עליון:

1. יותר נוח להוציא.

2. יותר צרה.

 

 

 

לגבי לתקן או לזרוק - גם אני חושב שאם התקלה לא יקרה/מסובכת אז לתקן.

אם יש לך חוש טכני אז לפעמים ניתן גם לתקן לבד - תלוי מה הבעיה.

מכונת כביסה זה לא טיל לירח ומי שיש לו ידיים ימניות וטיפה הבנה בחשמל יבין מה הולך.

אם תפרט מה הבעיה אולי נוכל לסייע מרחוק.

 

 

לגבי איזו פירמה לקנות - אני קניתי אלקטרולוקס (פתח עליון הזולה ביותר, 5.5KG) לפני 4.5 שנים ואני מרוצה.

קריסטל הייתי מוותר עקב שירות קצת עלוב (הקודמת היתה קריסטל בת 9. התקשרתי לשירות כדי לברר על תיקון. בתשלום. ענתה לי איזו פקידה מפגרת ב"עזוב, אין מה לתקן, תקנה חדש")

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אה עכשיו ראיתי.

טיימר.

בעסה.

 

נסה חיפוש זריז בלוחות אם יש אחת זהה עם ציר שבור או משהו שאפשר לקנות במאה שקל ולפרק ממנה טיימר.

אם לא אז באמת אין מה להשקיע 600 שקל במכונת כביסה ישנה.

 

לחלופין אם בא לך פרוייקט אז אתה תמיד יכול לבנות פיקוד חדש מבוסס מיקרו מעבד, למשל:

http://forum.arduino.cc/index.php/topic,10393.0.html

 

הרכיבים זולים למדי,

אבל יש פה המון התעסקות וזמן.

"למבינים בלבד" :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

דברים קטנים אני מתקן (ברזים, ארונות, וכדומה), אך בחשמל אין לי טיפת ידע. כמו כן, אני לומד ועובד ואין לי חצי שנייה פנויה. הפנאי שלי מסתכם בקארספורום.

לכן, תיקון לבד זה אולי הפתרון הכלכלי, אך בהחלט לא הנוח.

דיברתי עם טכנאי ותיק וביקשתי ממנו שיבוא לראות אם יש מה להציל. אולי גם יש לו איזו מכונה יד 2, או טיימר יד 2, שיחליף לי במחיר יותר נורמלי מ600 שקלים. סה"כ המכונה עבדה מצוין, וזו התקלה הראשונה מזה שנים. אם יאמר הטכנאי שאין מה להציל, אז ארכוש חדשה.

תודה לכולם על העזרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יתרונות מכונה פתח קדמי:

1. אתה יכול להניח עליה מייבש.

2. יותר זולה.

3. אתה יכול לצפות בבגדים מסתובבים אם משעמם לך.

 

 

יתרונות פתח עליון:

1. יותר נוח להוציא.

2. יותר צרה.

 

 

 

לגבי לתקן או לזרוק - גם אני חושב שאם התקלה לא יקרה/מסובכת אז לתקן.

אם יש לך חוש טכני אז לפעמים ניתן גם לתקן לבד - תלוי מה הבעיה.

מכונת כביסה זה לא טיל לירח ומי שיש לו ידיים ימניות וטיפה הבנה בחשמל יבין מה הולך.

אם תפרט מה הבעיה אולי נוכל לסייע מרחוק.

 

 

לגבי איזו פירמה לקנות - אני קניתי אלקטרולוקס (פתח עליון הזולה ביותר, 5.5KG) לפני 4.5 שנים ואני מרוצה.

קריסטל הייתי מוותר עקב שירות קצת עלוב (הקודמת היתה קריסטל בת 9. התקשרתי לשירות כדי לברר על תיקון. בתשלום. ענתה לי איזו פקידה מפגרת ב"עזוב, אין מה לתקן, תקנה חדש")

 

כל אחד וניסיונו.

היתה לי אלקטרולוקס פתח עליון שהחזירה נשמתה לבורא לאחר 4 שנים בדיוק - אחרי חודש גסיסה שבמהלכו הטיימר הוחלף פעמיים, בפעם השלישית שנשרף התיאשנו.

עכשיו יש קריסטל - גם היא פתח עליון - ולאחר פחות משנתיים היה צורך להחליף את האטם שסביב הפתח. סיפור של קרוב ל-500 ש"ח.

דומני שמכונות פתח קדמי זולות ממכונות פתח עליון, ובעיקר המבחר הרבה יותר גדול. אנחנו היינו מוגבלים לפתח עליון בגלל חוסר מקום בחדר הכביסה. אני מניח שהמכונה הבאה תהיה בעלת פתח קדמי כדי לחסוך בעלויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיעה הטכנאי הוותיק. החליף גם טיימר וגם צינור כל שהוא ב200 שקלים. בינתיים עובד סבבה :)

תודה שוב לכולם על העזרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אצלי בדירה החדשה היינו צריכים לקנות מכונת כביסה (זוג צעיר, דירה ראשונה וכו'), בעל הבית עשה נקודת מים מוכנה למכונת כביסה בממ"ד (גם כניסת מים וגם יציאה לביוב), ורוחב הדלת כניסה לממ"ד הוא 62 ס"מ.

הלכנו וקנינו מכונת כביסה (פתח קדמי) שמחים ומאושרים, כשגודל הקרטון הוא 60 ס"מ על 60 ס"מ, אמור להיכנס חלק.

הגיע המוביל, ניסה להכניס והמכונה לא נכנסת.

מדידה עם מטר הראתה שרוחב הכניסה ליד הדלת אמנם 62 ס"מ, אבל בחלק הפנימי ביותר הרוחב הוא 55 ס"מ, ואילו רוחב המכונה עצמה ללא הקרטון הוא 57 ס"מ.

 

בסוף קנינו מכונה פתח קדמי של Candy שהרוחב שלה אמנם 60 ס"מ (או 58, משהו כזה), אבל העומק שלה הוא רק 50 ס"מ, ככה שהיא נכנסת פחות או יותר בכל מקום שבו פתח עילי נכנסת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש מבצע חזק של בוש על מכונות כביסה.

 

5.5 קילו 1000 סל"ד סחיטה 1299 ש"ח,

 

7.0 קילו 1000 סל"ד סחיטה 1650 ש"ח.

 

המחירים כוללים הובלה וניתן לרכוש רק בחנויות המורשות של B.S.H.

 

עד גמר המלאי...פורסם בעיתון של היום!

 

גילוי נאות

עובד בשקם אלקטריק.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
ניקו - כדאי לפרסם את שמו ואזור העבודה שלו. מגיעה לו מילה טובה על המקצועיות והמחיר ההוגן, ומי מחברי הפרוום שפעם יצטרך - ידע למי לפנות.

מנצל את השרשור, אם כבר עלה הנושא, להמליץ על טכנאי מכונות כביסה בשם חיים אמסטר, אזור המרכז.

ההמלצה הינה ממקור שני (מכונות הכביסה שהיו בבית הורי) ואין לי שום קשר משפחתי או חברי אליו.

 

עריכה- האם אפשרי לפתוח בפורום האוף טופיק שרשור המלצות מפלצתי/ ענק/ גדול/ בינוני/ סטנדרטי/ זערורי/ מיקרוסקופי על בעלי מקצוע? אינסטלטורים, חשמלאים וכדומה?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...