Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אז ככהכמו שאתם יודעים כאן בירושלים מושלג, חלק הכבישים פתוחים למחצית(כלומר נתיב אחד למרות שיש 3)

אנוכי נכנס לכביש כזה שפתוח חלקית, וראה נתיב מסומן וכשר רק עם קצת שלג עליו.

אז נסעתי בנתיב הזה וכן קצת התחפרתי והיה נדמה כאילו אני מאבד שליטה,

אבל הכל עבר בשלום.

בסוף הצומת עוצר אותי מישהו שטוען שהוא שוטר ללא מדים וללא ניידת, יש לציין שהוא לא הראה לי תעודה אלא אחז ביד ימין בכרטיס לבן עם הטבעת NFC 9k=

 

לא ראיתי כלום חוץ מהחלק החשוף הזה.

דו שיח בני לבין האדון(למיטב זכרוני)

פלוני:אתה רוצה דו"ח?

אני:למה דו"ח?

פלוני:אתה מבין מה עשית?

אני:לא בדיוק

פלוני:חכה לדוח בדואר.

 

לא ביקש פרטים, לא שאל לשמי, לא ציין בפני את העבירה.

והכל מוקלט על מצלמת הDVR שלי.

 

אשמח לאור על הנושא, כמו האם תעודת שוטר נראת כך?

יש לו עילה להאשמת בנהיגה חסרת אחריות או משהו כדומה?

השיחה בני לבינו תקנית?

יש לציין שנהגתי במהירות תקנית לפי חוקי התנועה.

אם יש צורך העלה את הסרטון, תודה רבה!

פורסם

הכל בסדר,

לא תקבל דוח.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הכל בסדר,

לא תקבל דוח.

 

 

 

 

 

ל'

ראשית תודה לך,

אני לא בפרנויות אך אני אשמח לדעת על שמח מה את פוסלת את הרעיון שאקבל דו"ח?

פורסם

לא תקבל כלום אבל נגיד לרגע וזה היה באמת שוטר אז הוא היה באותו מקום היה נותן לך על...:-/ לא עשית שום עבירה אז לא תקבל דו"ח.

פורסם

אני לא יודע מה רצית לעלות בתמונה, אבל לי עלתה תמונה של ויזה. ויזה היא לא תעודת שוטר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני לא יודע מה רצית לעלות בתמונה, אבל לי עלתה תמונה של ויזה. ויזה היא לא תעודת שוטר.

כמובן שויזה היא לא תעודת שוטר,

אך הייתי צריך להסביר מזה nfc וזה מה שטמוע בויזה, כרטיס חכם בעברית עילגת.

פורסם
ראשית תודה לך,

אני לא בפרנויות אך אני אשמח לדעת על שמח מה את פוסלת את הרעיון שאקבל דו"ח?

 

מכיוון שזה אזרח שהצליח "לערבב אותך".

אחד שאין לו מה לעשות והשתן עלה לו לראש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני מצטרף לנהגת השודים.

מישהו "ערבב" אותך.

 

אני אחזור על מה שאני אומר כל פעם במפגש עם אדם לבוש אזרחי שעוצר אותך כשוטר.

בקש תעודת שוטר, אם אין לו, תתקשר למשטרה ותדווח על מתחזה לשוטר. תן להם את מירב הפרטים על מנת שאותו מתחזה יעצר.

פורסם

למה שלא יתחזה?

מה הסיכוי שמישהו יתולנן עליו?

יש המון "זבלות" בלשון עדינה שעושים מעשים פליליים ומתחזים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

גם אני סבור כי אין סיבה לדאגה ואילו היה מדובר במקרה המצדיק רישום דו"ח

הדבר היה נעשה במקום (בין אם ברירת משפט ובין אם הזמנה לדין)

 

יש מיקרים בהם שוטר אשר ראה נהג שביצע עבירה, לא רשם דו"ח או הזמנה לדין

במקום, בשעת האירוע, והדבר נעשה לאחר מכן ונשלח לנהג אך זה לא נראה לי המקרה..

×
×
  • תוכן חדש...