Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בשעה טובה רכשתי את הרכב הראשון שלי, פאביה ספורט 2008.

לצערי כמו כל רכב עם קצת וותק בכבישי ישראל, קיימים כמה שפשופי חנייה ובנוסף המון סווירלים למיניהם כתוצאה מטיפול לא נכון בצבע.

מחפש איש מקצוע מומלץ כדי קודם כל להעלים את המכות והשיפשופים כמה שניתן ובנוסף לבצע פוליש להעלמת הסווירלים ויישום אוטם.

אשמח לקבל מכם המלצות, עדיפות לאיזור חיפה-חדרה עם אפשרות חריגה עד קו הרצליה אם זה שווה את זה.

פורסם

יש את יבגני מנס דיטיילינג שלמיטב ידיעתי נייד ומגיע לכל מקום,הבחור מקצוען אמיתי והמחיר בהתאם.

יש את יעקב אלטר,שאם אני לא טועה הוא מפתח תקווה,שזה לא כזה רחוק מהרצליה ובשביל עבודה מקצועית שווה להרחיק .

בחיפה אני חושב יש איזה מקום, וגם בפתח תקווה עוד מקום, תחכה לעוד תגובות

Miata ND2

 

פורסם

בצ'ק פוסט יש את "דורשיין" שמבצע טיפולי דיטיילינג. לא הייתי, אך לפי המלצות הפורום הוא עושה עבודה טובה. תבצע חיפוש.

פורסם

על יבגני ויעקב כבר שמעתי וראיתי עבודות שהם פרסמו בפייסבוק.

הם בהחלט אופציה, אבל חשבתי אולי קיים מקום קרוב יותר אליי.

×
×
  • תוכן חדש...