Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התחדשתי לי השבוע בקיה פיקנטו אוטו' דגם EX .

ורציתי קצת עצות באילו נוזלים עליי להשתמש באופן שוטף לרכב, כגון מים ירוקים, מים מיוחדים לווישרים, שמנים וכד'..

אשמח לקבל פירוט ככל הניתן וכמה שיותר מקיף אפילו דברים שלא ציינתי, זה רכב ראשון שלי, ואני רוצה לשמור על הרכב ולטפל בו במקסימום, אם יש דברים שנראה לכם שחשוב לציין אשמח אם תייעצו לי.

תודה רבה :-P

פורסם

בצע את הטיפולים במוסך במועד- בעיקרון צריך להשתמש באותו שמן ובאותו נוזל קירור הקיימים כעת ברכבך. בדוק נוזלים באופן סדיר אבל אין סיבה שתזדקק להוספת נוזלים בין הטיפולים ברכב חדש.

אל תוסיף לרכב שום "תוספים" ו"משפרים".

השתמש בנוזל ניקוי שמשות לרכב ולא במי ברז.

פורסם
בצע את הטיפולים במוסך במועד- בעיקרון צריך להשתמש באותו שמן ובאותו נוזל קירור הקיימים כעת ברכבך. בדוק נוזלים באופן סדיר אבל אין סיבה שתזדקק להוספת נוזלים בין הטיפולים ברכב חדש.

אל תוסיף לרכב שום "תוספים" ו"משפרים".

השתמש בנוזל ניקוי שמשות לרכב ולא במי ברז.

 

זה מה שאני רוצה, רציתי המלצה לנוזל מתאים וטוב אם זה לניקוי שמשות וגם לשאר..

אני לא צריך לשים מים ירוקים אם חסר עד הטיפול 15 אלף או שנה?

פורסם

המערכת סגורה ובמצב תקין לא צריך להוסיף. בדוק את גובה הנוזל כאשר המנוע קר. אם הוא בין סימני מינ. מקס. הכל תקין. אם תזדקק לתוספת נוזל קטנה אפשר להוסיף מים רכים . אם יש איבוד נוזל משמעותי -גש למוסך.

פורסם
המערכת סגורה ובמצב תקין לא צריך להוסיף. בדוק את גובה הנוזל כאשר המנוע קר. אם הוא בין סימני מינ. מקס. הכל תקין. אם תזדקק לתוספת נוזל קטנה אפשר להוסיף מים רכים . אם יש איבוד נוזל משמעותי -גש למוסך.

 

את זה אני יודע, רציתי המלצה מה מומלץ לקנות..

שבמידה ויהיה חסר לי אוכל למלא.

תודה רבה :-D

פורסם

אם קצת חסר אתה צריך למלא רק נוזל מקורי,אותו ניתן לקנות במוסך מורשה,ולא לערבב.

לגבי נוזל שמשות,נוזל כמו שמוכרים בכול תחנת דלק,חנות לאיבזרי רכב עושה עבודה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...