Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת באוטו שמורכבת בצורה הבאה:

.1 פיוניר avh p4450

2. זוג של focal 165a עם קומפוננט

3. זוג 6x9 במדף האחורי של Infinity REF6822CF

4. סאב וופר 12" של Sony Xplod 1000W 300RMS

5. מגבר 4 ערוצים 900W של crunch

 

עכשיו מה שקורה זה שהרמקולים הקדמיים והסאב וופר מחוברים למגבר והרמקולים האחוריים מחוברים למערכת ישירות ככה שהרמקולים לא מקבלים הרבה כוח

השמח לדעת על מגבר מונו בלוק לסאב ככה שהמגבר של crunch יהיה לרמקולים ויהיה מגבר מונו בלוק לסאב

הסאב הוא 1000W 300RMS אז ככה שהמגבר צריך להיות בהתאם

יש העדפה למגבר של crunch בשביל יופי וגם אין בעיה להזמין מ ebay ועם יש מיסוי כמה הוא יעלה המגבלה היא 1000 שקל

תודה רבה לעוזרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין צורך במונובלוק, תשאיר ככה עדיף שהאחוריים יתנו פחות עוצמה.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

בשביל 300RMS לא קונים מונו, עדיף לקנות כבר 4 ערוצים טוב כמו הJBL GTO1004. הוא מספק בגישור 284 RMS

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

תודה אני בכל מקרה מוסיף מגבר שילך לסאב עכשיו 4 ערוצים זה סתם ביזבוז יש שתי ערוצים או מונו שהמחיר שלהם סבבה ויפעילו את הסאב כמו שצריך ?

פורסם

אתה מתכנן להתקדם עם התחום או להשאיר את המערכת הזאת?

וכמה סלילים של כמה אום?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

ממש לא דור אח שלי אתה טועה, מונו זה תמיד טוב לא משנה מה ההספק זה מגבר שבנוי להחזיק סאב לא משנה באיזו עוצמה , (כמובן שעם הכל מתאים ) והוא יחזיק אותו הרבה יותר טוב מגישור מעפן, במיוחד כשמדובר על מגבר כמו שלו .

 

ועם הוא רוצה שהרמקולים האחוריים יהיו מוגברים למה לא ? עם זה הרצון שלו אני לא חושב שיש פה מישהו שיכול להתערב, אני אישית לא אוהב בכלל רמקולים אחוריים ולא מרגיש צורך אבל יש אנשים שכן ומי אני שיגיד להם לא .

 

בקיצור פותח האשכול , המלצות זה לא הצד החזק שלי חכה לעוד תגובות לגביי המלצה למונו טוב בתקציב שלך .

זה ייתן לך אפשרויות לעתיד עם תרצה לשדרג מערכת להחליף סאב או לא יודע מה , ואז תוכל לשים את האחוריים כמו שציינת על המגבר 4 ערוצים שיש לך .

 

בהצלחה

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

זה הפירוט של הסאב שיש לי

•Compact subwoofer enclosure

•12" Polypropylene woofer cone with stamped steel basket and ferrrite magnets.

•Single 4 Ohm voicecoil

•1000 Watts peak power handling

•Frequency Response : 42 - 1000 Hz

 

אני קניתי 6X9 בשביל שמי שיושב מאחורה יוכל גם ליהנות מהמוזיקה וגם זה משתלב מאחורה יותר טוב עם הסאב

כרגע אני נשאר עם הסאב הזה אני לא מחפש סאב שישאיר לי את המכסה של התא מטען על הכביש

אני מחפש סאב שיתן בס עמוק ואיכותי והסאב של סוני מספק אותי כרגע

מגבר 4 ערוצים פחות טוב מאשר מונו לסאב ?

פורסם

יש ל crunch מגבר חדש הוא נקרא p1 5050.5 שזה בעצם חוסך לי מקוום

בדקתי ב buy2usa יוצא לי 1195

 

הביצועים שלו מפורטים למטה:

 

•Power One Series 5-Channel Class A/B Car Amplifier

•RMS Power Rating: ◦4 ohms: 62.5 watts x 4 chan. + 150 watts x 1 chan.

◦2 ohms: 125 watts x 4 chan. + 250 watts x 1 chan.

◦Bridged: 250 watts x 2 chan. @ 4 ohms + 250 watts x 1 chan. @ 2 ohms

 

•MAX Power Rating (14.4V): ◦4 ohms: 125 watts x 4 chan. + 300 watts x 1 chan.

◦2 ohms: 250 watts x 4 chan. + 500 watts x 1 chan.

◦Bridged: 500 watts x 2 chan. @ 4 ohms + 500 watts x 1 chan. @ 2 ohms

 

השמח לדעות כי בעצם זה יותר אסתטי מגבר אחד

פורסם

ברור ש4 ערוצים פחות טוב לסאב, הרי מונובלוק מיועד לסאב. אבל לא לכל סאב זה משנה, למשל קח את הרוקפורד P1 הוא 150 RMS, זה לא באמת משנה לו מה יגביר אותו כי אם תיקח את הJBL GTO1004 הוא מוציא 284RMS, אז מה זה משנה מונו?

גם אם המונו יוציא 1500RMS זה לא ישנה כי הסאב הוא רק 150.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
ברור ש4 ערוצים פחות טוב לסאב, הרי מונובלוק מיועד לסאב. אבל לא לכל סאב זה משנה, למשל קח את הרוקפורד P1 הוא 150 RMS, זה לא באמת משנה לו מה יגביר אותו כי אם תיקח את הJBL GTO1004 הוא מוציא 284RMS, אז מה זה משנה מונו?

גם אם המונו יוציא 1500RMS זה לא ישנה כי הסאב הוא רק 150.

 

נו ובגלל זה עם יש לך סאב של 150RMS תקנה מונו של 300 , גם יותר זה טוב גם 600 זה טוב

הבן אדם שקנה את המונו שלי יש לו סאב CERWIN VEGA 300RMS

נו אז עם המונו שלי כפול מהסאב שלו זה לא טוב ? להפך, זה גם יחזיק לו את הסאב בצורה מאוד טובה ויציבה , וגם נותן לך אפשרות להתקדם בעתיד , אומנם לא יותר מידי כולה 600RMS , אבל זה גם משהו ויש אנשים שבשבילם זה מעל ומעבר .

 

לדעתי, אולי זה טיפה בזבוז כסף לקנות מונו לסאב 150RMS לדוגמא , צודק .

אבל עם יש את האפשרות אני חושב שלמה לא , כי כמו שאמרתי לעתיד זה יכול רק לעזור , ואז יש אפשרות לחבר 4 רמקולים למגבר 4 ערוצים , ברור שעם היו לו 2 ערוצים פנויים הייתי אומר לו תחבר בגישור , אבל זה העניין, הבן אדם רוצה אחוריים מה אכפת לך למה חח

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

Crunch P1-1050.2 יוצא לי דרך buy2usa 460 שקל שזה גרושים יש מישהו שהזמין דרך buy2usa?

כנסו ותגידו לי מה אתם אומרים על המגבר הזה

תודה לעוזרים זה צריך להיות בשביל הסאב

פורסם

לדעתי אל תקנה מוצרים של CRUNCH , חברה בלי שם , וחוץ מזה אתה אומר שזה מגבר 2 ערוצים , אז למה לקנות מגבר 2 ערוצים לסאב ? ועזוב מה שרשמת מקודם, באמת אחי.. לקנות מגבר בשביל יופי ? יש לך כבר אחד שזאת לדעתי גם טעות אבל כבר יש אותו אז מה לעשות , תחכה פה לעצות לגביי איזה כיוון של מונו לחפש לפי התקציב , מה שבטוח לא CRUNCH

אני פשוט אין לי יידע כל כך גדול במגברים בתקציב הזה אז אני לא רוצה להמליץ לך סתם על מונו שמסתבר שיש מגברים יותר טובים ממנו .

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746537

לפי מה שאני יודע זה מונובלוק סבבה לגמריי ושוב אני אומר אני לא רוצה להטעות אותך אחי אז אל תרוץ ותקנה חכה לעוד תגובות יכול להיות שייתנו פה משהו יותר טוב ויכול להיות שאני טועה ,אבל אני כמעט בטוח שזה מאוד טוב לתקציב שלך , כמו שאתה רואה הוא באיזור ה800 ככה שאתה לא מנצל את כל התקציב אבל היתרון פה שהוא 500RMS , שעם תרצה להשתדרג לא ברמה מוגזמת עם הסאב בעתיד אז יש לך את האפשרות .

 

אבל עם אתה יכול לקנות מחו"ל

אז על מונו אחד אני באמת יכול להמליץ לך בעיניים עצומות,

http://www.ebay.com/itm/PA600-1-Mono-Car-Subwoofer-Amplifier-from-Polk-Audio-/390644370231?pt=Car_Amplifiers&hash=item5af4380b37

POLK AUDIO PA600.1

 

נותן 600RMS, בדיוק מכרתי אותו לפני כמה ימים, לא כי הייתה איזושהי בעיה , כי אני פשוט משתדרג כרגע והבאתי מונו יותר חזק , פשוט מונו מדהים נותן עובדה מעולה תמורת המחיר . לא יודע עם אפשר להשיג אותו בארץ בגלל זה הבאתי לך קישור מהאיביי, והוא גם יותר זול ..

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb


×
×
  • תוכן חדש...