Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אז ככה ביקשתי פה כמה עצות לפני שבוע

רציתי להתחיל לשטוף את האוטו ידנית וביקשתי המלצות למוצרים

אז מה שקניתי:

1. שמפו citrus

2. כפפת מגוויר

3. מגבת לייבוש מגוויר

4. מטלית להברקה הצהובה ב30 ש״ח נדמה לי

 

כמובן שהכל מאוטוסטור כי לא רציתי עדיין להתעסק עם הזמנות וכו

 

אז לעניין..

האוטו כבר שנה על הכביש משטיפות במכונות,

האם יש עצות או משהו לעשות לפני שאני מתחיל? ומה נהוג לעשות לפני החורף?

 

תודה מראש!

פורסם

מה שאתה יכול לעשות זה פלסטלינה לרכב (5$ מאיביי) ואוטם צבע/ווקס. האוטם צבע ישמור על הרכב מכל מיני מזהמים ויתרום לשטיפה מהירה יותר של הרכב בפעמים הבאות (כיוון שהלכלוך ירד יותר בקלות).

 

פורסם

טיפול סטנדרטי בסיסי לחורף לדעתי כולל....

-שטיפה עם סבון כלים, מוריד טוב לכלוך.

-פלסטלינה עם חומר סיכוך.

-שטיפה אחרי פלסטלינה (יש כאלה שטוענים שלא צריך לשטוף אחרי פלסטלינה, אני חושב שכן).

-ייבוש הרכב.

-אוטם צבע או ווקס.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

ואם אני לא אעשה פלסטלינה ואוטם צבע\ווקס לפני החורף זה יפגע במשהו?

כי רק עכשיו התחלתי ותכננתי ללמוד קודם איך לשטוף כמו שצריך ולהתקדם לפלסטלינה והאוטם\ווקס בהדרגה.

 

:|

×
×
  • תוכן חדש...