Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

את היום הפנוי שלי היום ניצלתי לפירוק מע' הקרור של המיני שלי.

לצערי, בעל הרכב הקודם לא ממש הבין את הנזק בשימוש במי ברז ונסיעה ללא תרמוסטט- מה שכן, זה פתר לו את בעית התחממות המנוע...

בקיצור, משאבת מים ירדה (מי שקרא מקודם יודע ששבוע הבא תגיע אחת חדשה מSIR), אלטרנטור שגם ככה היה מחובר שם באיזור גם ירד לטובת בדיקה, פילטר אויר וקרבורטור כבר בדרך לניקוי וככה נשארנו אני והבלוק.

לאחר מאבק לא קטן גם הראש נערף ואז גיליתי בעיה...

אפשר לשתול שם גרניום מרוב אבנית וחול!

השאלה היא עם מה מותר להשתמש כדי למוסס את האבנית- בחיי חצי מקוטר המעבר מים בבלוק סתום מאבנית.

הבלוק והראש עשויים מברזל מה שעושה לי רושם שזה יהיה עמיד יותר לחומרים קשוחים.

כשניקיתי את הרדיאטור עשיתי זאת עם מים רותחים שמוססתי בהם מלח לימון וזה עבד יופי- כי פחדתי שהנחושת רגישה לסילית וכו'.

 

כמו כן, יש לי נוזל ניקוי יעודי שקניתי, אבל הדרישה היא להכניס אותו למערכת אחרי 10 דק שהמנוע עובד- זה לא יקרה בקרוב... ואני בספק עד כמה הוא יעיל למפגע שיש לי שמה.

אז נוזל ניקוי קומקומים מספיק? חומצה אחרת?

תודה מראש!

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם

אני ממליץ לך בשלב הראשון לנקות את האבנית הגדולה עם חוט ברזל להכנס במעברים ולשטוף עם מים ולאחר מכן להשרות בחומץ 5%,

ולראות את התגובה , יכול להיות שזה יספיק,

אם לא אפשר גם חומצה מלחית (ראה תמונה שצרפתי) אפשר להשיג בכל חנות לחומרי בניין ,רק תדלל אותה בהתחלה עם מים ותנסה להוסיף לפי הצורך,

עשיתי את זה אצלי בראש מנוע ולא נגרם נזק למרות שהיו עליו מובילי שסתומים מפליז,

לגבי הטרמוסטט , בארצנו החמה זה לא גורם נזק למנועים של המיני לנסוע בלי טרמוסטט, בטריומף נסעתי שנים בלי טרמוסטט,

בהצלחה

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
איך לנקות את האבנית מהבלוק ללא פירוק שלם של מנוע?

רצ"ב תמונות של לפני...

מה שאתה יכול עם חוט ברזל , להכנס ביחד עם מים זורמים ,

לחץ אויר חזק ( מקווה שיש לך קומפרסור)

ולהכניס חומצה מלחית אבל תדלל,

אחרי כמה שעות שוב לשטוף ולחץ אויר

ולחזור על הפעולה שוב ושוב כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר,

מהלחץ אויר יעופו לך החוצה חתיכות אבנית בכמויות אבל צריך קומפרסור חזק

בגדול עדיף לפרק בלוק לפרק את הפקקים ולהחליף לחדשים ( סט באיביי עולה גרושים) ולנקות,

מה שכן יותר קל לנקות שהבלוק מורכב כי להשיג כלי גדול שתוכל להשרות אותו זה סיפור,

בכל מקרה כמה שאתה יכול לנקות תנקה אם תשאר קצת אבנית בדפנות זה לא נורא כל עוד כל המעברי מים פתוחים והוצאת את האבנית הכבדה.

אחר כך תעשה פלאשינג שהכל מורכב עם חומץ בישול (זה במקרה שלא פרקת בלוק וטבלת אותו בחומצה מלחית ,לא ניסיתי אבל שמעתי והבנתי שזה עובד מעולה )

ממליץ לך גם להתייעץ עם בני ל , שלח לו הודעה בפרטי

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

שלום לך -לחברת וירט יש נוזל לניקוי רדיאטור הנוזל לא מזיק לשום חלק אחר במנוע לא יקר כלל והתוצאה -לא תאמן החומר הוכנס לרכב משנת יצור 1960 המנוע סבל מבעיות היתחממות שגם רדיאטור חדש לא פתר לטחר השטיפה עם החומר הנל ניפתרה הבעיה לחלוטין

פורסם

שלום אדם.

מציע לא לעשות דבר עד להרכבת הראש.(ללא תרמוסטט)

 

ואז להכניס כחצי ליטר חומץ ביתי לרדיאטור ולמלא במים(ברז) להתניע להגיע לחום עבודה.

לתת לו לעבוד 10דקות (סרק) ולכבות.

תן לתמיסה לעבוד על האבנית כ...4שעות

ואז פרק את צינור חזרת המים לרדיאטור סובב וכוון אותו החוצה.

הכנס צינור מים לפתח הרדיאטור.

תניע.... ותראה מה יצא לך!!!

תכניס מי ברז לרדיאטור תוך כדי עבודה

חזור על הפעולה לפי הצורך

החומץ הוא חומר עדין ואין חשש להשאירו ליותר זמן(24 שעות)

בהצלחה

 

אבי

פורסם

אני חושב שאם כבר פירקת אז תמשיך לפרק עד הסוף

ותעשה רענון לכל המנוע

המשותף לרוב התמיסות והחומרים למיניהם שהרבה מהאבן והחלודה נשארת בבלוק וברדיאטור

ברכב שלך הכל נגיש קל וזמין ויחסית זול .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...