Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

י.ס גירים אוטומטיים בסגולה פ"ת הוא המומחה לשיפוץ גירים והנו חבר הפורום, פנה אליו ובקש לקבל הצעת מחיר.

 

קח בחשבון שההוצאה היא לא קטנה ומדובר בסכום של כמה אלפי שקלים.

התענוג שמוביל אותך

  • ספונסר פורום
פורסם
סבבה. א"כ, מה אני עושה?

 

איפה יש מישהו שמשפץ גיר?

שלא יהיה יקר !!

לא כתבת מאיפה אתה בארץ אז באופן כללי -

באזור המרכז יש לך את גירים אוטומטיים סגולה (ספי שהוזכר כאן קודם בשרשור).

ובאזור הצפון את אביר הגיר ברמת השופט.

פורסם

אם אני זוכר נכון אבא שלי שיפץ אצל קובי גירים ויצא לו קרוב ל 6,000 ש"ח כולל מע"מ.

 

בנוגע לשאלתך בעניין הסחיבה, ברור שיש קשר, האוטו אחרי שיפוץ/החלפה מרגיש יותר חד ומדוייק, רק אל תפנטז שהסיויק תהפוך לחורכת אספלט :)

פורסם

אני חושב זכור לי שבגירים האלה יש פילטר שמן גיר חיצוני. דבר שלא היה בגירים הישנים וגם לא בחדשים. יש הוראת יצרן בחול להחליף אותו כל 100K ומשום מה היבואן בארץ בחר להתעלם מההוראה הזאת יתכן וחלפה יזומה של הפילטר והשמן כל 50K היתה מונעת את התקלות האלו. מה גם שבחול התקלה הזאת לא נפוצה כמו פה. לכן תבדוק את זה קודם לפני הכל בהנחה שלא שרפת את הגיר בעליות עם הילוכים מחליקים יותר מדי.

פורסם
אני חושב זכור לי שבגירים האלה יש פילטר שמן גיר חיצוני. דבר שלא היה בגירים הישנים וגם לא בחדשים. יש הוראת יצרן בחול להחליף אותו כל 100K ומשום מה היבואן בארץ בחר להתעלם מההוראה הזאת יתכן וחלפה יזומה של הפילטר והשמן כל 50K היתה מונעת את התקלות האלו. מה גם שבחול התקלה הזאת לא נפוצה כמו פה. לכן תבדוק את זה קודם לפני הכל בהנחה שלא שרפת את הגיר בעליות עם הילוכים מחליקים יותר מדי.

 

אין שום פילטר גיר חיצוני. אני מכיר את הרכב הזה כל-כך טוב.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...