Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה, אשמח לשמוע חוות דעת מכם

 

אז ככה: אני סטודנטית, נהגת חדשה (מאוד), צריכה רכב לנסיעות עירוניות עד בינעירוניות לא ארוכות.

התקציב שלי לרכישה הוא עד 20,000 ואוכל להוציא עד 1000 בחודש על אחזקה- דלק, ביטוח. הדרישות שלי מהרכב הן כמו של כל אזרח ממוצע- חסכוני בדלק, בטוח, אמין, אוטומט :)

 

מבחינת העדפות- בבית גידלו אותי להעדיף רכבים מתוצרת גרמנית, אז הנטייה הטבעית שלי היא לכיוון פולקסווגן פולו או גולף. ראיתי שבתקציב שלי אני יכולה לקנות רכב מהדגמים הנ"ל משנתונים 2000 עד 2003 בערך- האם כדאי, מהבחינה שהרכב יהיה יחסית ישן? וגם- מה תהיה עלות האחזקה שלו פחות או יותר?

בהנחה שאני אמצא רכב כזה שהיה מטופל ומתוחזק ברמת הסביר, האם בכל זאת צפויים לי מיני תיקונים וטיולים למוסך?

 

אשמח לשמוע גם עוד הצעות לרכבים במסגרת התקציב- אני יכולה להתגמש גם על יפנית או אירופאית.

×
×
  • תוכן חדש...