ישמש אותי לנסיעות ללימודים, כ14 ק"מ בכל כיוון.
מה שחשוב: אוטומטי, אמין, בטיחותי וחסכוני, בסדר הזה של החשיבות.
משיעורי בית (כלומר, קריאה ארוכה בפורום הזה) שעשיתי- הגעתי למסקנה כמעט חד משמעית שהרכב הכי טוב בשבילי במסגרת התקציב והדרישות הוא יונדאי גטס, שנתון 2005 פחות או יותר..
אז:
1. אם יש לכם הצעה טובה יותר, אשמח לשמוע לפני שאני יוצאת לחיפושים
2. האם לרכב שנרכש במחיר הזה, ובהנחה שהמצב המכני והקוסמטי שלו סביר, ותוך לקיחה בחשבון את עובדת היותי נהגת חדשה (מאוד), האם כדאי לעשות ביטוח מקיף, או להסתפק בחובה וצד ג'?
3. המלצות על מכוני בדיקה ומוסכים אמינים ליונדאי בסביבות ראשל"צ יתקבלו בברכה. (הבנתי שאפשר לבדוק את הרכב במוסך במקום במכון לפני הרכישה..? מה עדיף?)
תודה לעונים, וגם לכל מי ששאל, ייעץ וכתב את כל מה שעזר לי להשכיל ולהחליט.