Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התקנתי ברכב קיט זול מאיביי באזור ה100 שקל

4300k H7 55w

להפתעתי הרבה, הסט הגיע והצבע לבן יפה כמו ברכבי יוקרה

לא כחול לא ירוק פשוט לבן ויפה, הסט עובד כבר חצי שנה

אצלי ברכב יש רפלקטור בדולח שלדעתי מאוד הכרחי

אם אין לך כזה רפלקטור זה פשוט יראה מסנוור ולא יפה,

אני יחפש את הדילר שמכר לי את זה ויפרסם פה לינק.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני התקנתי ברכב קיט זול מאיביי באזור ה100 שקל

4300k H7 55w

להפתעתי הרבה, הסט הגיע והצבע לבן יפה כמו ברכבי יוקרה

לא כחול לא ירוק פשוט לבן ויפה, הסט עובד כבר חצי שנה

אצלי ברכב יש רפלקטור בדולח שלדעתי מאוד הכרחי

אם אין לך כזה רפלקטור זה פשוט יראה מסנוור ולא יפה,

אני יחפש את הדילר שמכר לי את זה ויפרסם פה לינק.

 

עם תוכל לפרסם קישור של הקסנון זה מאוד יעזור לי כי אני רוצה להזמין

פורסם

אגב קסנון שעובד AC

יקר יותר איכותי יותר מתחמם פחות ושומר על אורך חיים ארוך יותר לנורה, הערכות באיביי במחירים הזולים גם אם כתוב AC זה לא באמת AC כיוון שערכה כזאת עולה משמעותית יותר,

הפערים באיכויות בין הערכות נמצא בממיר המתח ולא בנורה עצמה וגם גוון הצבע של האור נקבע ע״י המתח מוצא של הממיר ולא בנורה עצמה

אפשר לזהות ערכה איכותית לפי המשקל של ממירי המתח

100 גרם בערכה זולה לעומת 500 גרם בערכה יקרה.

פורסם
אגב קסנון שעובד AC

יקר יותר איכותי יותר מתחמם פחות ושומר על אורך חיים ארוך יותר לנורה, הערכות באיביי במחירים הזולים גם אם כתוב AC זה לא באמת AC כיוון שערכה כזאת עולה משמעותית יותר,

הפערים באיכויות בין הערכות נמצא בממיר המתח ולא בנורה עצמה וגם גוון הצבע של האור נקבע ע״י המתח מוצא של הממיר ולא בנורה עצמה

אפשר לזהות ערכה איכותית לפי המשקל של ממירי המתח

100 גרם בערכה זולה לעומת 500 גרם בערכה יקרה.

 

תודה עזרתה לי מאוד עכשיו אני ידע מה להזמין. יש צי עוד שאלה אחי כמה זמן המגבר של ה ac מחזיק יותר מ dc

פורסם
עכשיו החלק הכי מעצבן בזה, זה העובדה, שאתה יכול להרכיב את זה, על הרכב, ואז בטסט לא יעבירו אותך... :banghead:

 

למרות שפגשתי מישהי שהרכיבו לה קסנון בפג'ו 206 והיא אמרה שהעבירו אותה, צריך לקחת סיכון..

 

 

בשביל זה מזמינים דמוי קסנון. גם מנורה רגילה שקל להוציא ולהכניס מתי שרוצים וגם נותן אור יפה. (מדבר על דגמי םאיכותיים).

חסרון:תאורה פחותה מקסנון ואור רגיל, אבל יש כאלו שלא מפריע. המחיר גם זול. לנורות של פיליפס וMTEC , למשל.

פורסם
בשביל זה מזמינים דמוי קסנון. גם מנורה רגילה שקל להוציא ולהכניס מתי שרוצים וגם נותן אור יפה. (מדבר על דגמי םאיכותיים).

חסרון:תאורה פחותה מקסנון ואור רגיל, אבל יש כאלו שלא מפריע. המחיר גם זול. לנורות של פיליפס וMTEC , למשל.

 

השאלה היא האם נורת MTEC super white באמת תיתן אור לבן, כי אני הזמנתי נורה super white סינית זולה מאיביי עם ציפוי כחול, היא לא נותנת אור צהוב אבל רחוקה מאור לבן נקי..

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

לצורך העניין, יש 3 בלוקים (Ballast) שונים של קסנון.

כל המידע התקבל מסרטוני יוטוב.

1. בלוק דיגיטלי - זול , חלש יותר , עתיד להתקלקל מהר יותר.

p335.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

2. בלוק דמוי מתכתי - זהו אותו בלוק דיגיטלי , רק גדול יותר הגוף עשוי פלסטיק והמחסים (עליון,תחתון) עשויים ממתכת.

hoqz.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

3.בלוק קסנון איכותי , למרות הטכנולוגיה הישנה , הוא חזק יותר ועמיד יותר מהחדשים.

9zh4.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

חבר התקין קסנון ב 100שקל. כחול בוהק וחזק , חודש וחצי ועדיין מחזיק.

יש לי בלוקים של קסנון מתכתי שעדיין מחזיקים מ2009 , החלפתי שתי זוגות של נורות H7 פעמיים מאז וזהו.

הזמנתי לעצמי סט חדש של קסנון מתכתי + נורות H4 לפנסים חדשים . עדיין מחכה

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

אוקי אני ייזמין, עכשיו בקשר לחוקיות, אם שוטר עוצר אותי ונותן לי הורדה, הבנתי שזה טסט מחדש?

אם כן צריך לשלם את כל האגרה (1000 ומעלה)? או רק את מה שמשלמים בטסט עצמו (100 ומשהו)?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן Danix

אני הזמנתי את הH7 6000K 35W 12V מהחנות שפירסמת! (שעולה 100 שקל בערך)

השאלה שלי האם זה יעבור במכס מה דעתך?

פורסם
אהלן Danix

אני הזמנתי את הH7 6000K 35W 12V מהחנות שפירסמת! (שעולה 100 שקל בערך)

השאלה שלי האם זה יעבור במכס מה דעתך?

 

אין סיבה שיעוכב במכס.

פורסם

הקיטים הללו נראים נחמדים, בנוסף אני רואה שהסלר הזה מפרסים תקן כולשהו.

 

האם אלו הקיטים בעלי חיבור לשקע המנורה בלבד? ללא העברות חוטים למצבר?

 

http://www.ebay.com/itm/Auto-Pro-Xenon-HID-Headlight-DC-Kit-Slim-Ballast-H1-5000K-35W-12V-/150952529589?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item232578ceb5

אין צורך בחתימה....


×
×
  • תוכן חדש...