שלום לכם אני מוכר כבל אוקס (שבעזרתו אפשר לחבר את האייפון לאוטו)
כולל עבודה שאני עושה אותה בעצמי
חשוב לציין שאני לא מוציא את הכבל מהדש, שזה לא נגיש ולא נוח.
אני מוציא את הכבל ליד הנהג!
עבודה אסתטית ומקצועית.
Mazda 3 AUX cable
אז מי שמעוניין שיצור איתי קשר
0545580530