Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל (?) באקסנט 95 (ידנית)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובאותה הזדמנות שאתה שם, גם את מנוע הצעדים (בעקבות ההתפתחות האחרונה שציינת).

אבל אתה מוזמן להמשיך להתעלם ולחפש את התקלה מתחת לפנס...

 

לא הבנתי על איזה חיפוש מתחת לפנס מדובר. מאיזו מההמלצות אתה רומז שהתעלמתי ?

פורסם

העניין הוא שבאופן עקרוני כל אחת מהתקלות שצויינו פה הייתה אמורה להיות מתועדת במחשב של הרכב, לא ? וכשבדקו אותו במוסך המורשה אמרו שלא ראו שום דבר כזה...

פורסם

עוד מידע שאולי יהיה רלוונטי:

 

לפעמים תוך כדי נסיעה איטית יחסית (בתוך העיר וכו'), הרכב מגמגם בצורה מוזרה כזו, לא כאילו הוא עומד להיכבות אלא כאילו הפעולה של המנוע "מנענעת" את הרכב.

פורסם

עדכון נוסף מעכשיו:

 

באמצע נסיעה (הילוך שלישי-רביעי כזה) פתאום אני מתחיל להרגיש שהטורים מתחילים לטפס ו"מאבדים קשר" עם מה שאני עושה עם הדוושות. בדיוק התקרבתי לרמזור אז התחלתי להאט, בלמתי והעברתי לניוטרל והטורים ממשיכים לטפס, ושום לחיצה על הדוושות לא עוזרת. רק כיבוי והתנעה מחדש (שוב, עם לחיצה אמיצה על דוושת הגז תוך כדי התנעה וגם זה בקושי) הצליחו להרגיע את הטורים.

פורסם

למה אתה ממשיך להתגזן אם האוטו ?

קודם כל אתה מסכן את עוברי הדרך , זה אחד.

שנית כל , אתה מסכן את עצמך.

שלישית - אתה כניראה גורם לרכבך מוות איטי ומיגע.

עשה חסד עימנו ועם עמנו ולך למוסך שיוכל לאבחן זאת לעומק .

תודה

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם
לא הבנתי על איזה חיפוש מתחת לפנס מדובר. מאיזו מההמלצות אתה רומז שהתעלמתי ?

חיישן מצב מצערת תקול.

 

כל מה שאתה מתאר (כולל בהודעה האחרונה שלך) מוביל לתשובה הזו, ולתשובה הזו בלבד.

הצעתי לך את זה מיד כשפתחת את השרשור.

 

ולא, זה לא משאיר שום רישום במחשב הרכב, מאחר והחיישן "בטוח שהוא תקין" ומראה את מצב המצערת הנכון.

 

כמו שאמרו לך- לך למוסך רציני, ולא לחאפרים. תאר להם את מה שתארת לנו.

הדיאגנוזה פשוטה מאד ונהירה גם לבור כמוני.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לך למוסך רציני, ולא לחאפרים. תאר להם את מה שתארת לנו.

 

איזה חאפרים ? הייתי במוסך מורשה יונדאי ! תיארתי להם והם לא מצאו כלום...

פורסם

האם יש דרך פוזיטיבית לוודא שהחיישן הקיים תקול, או שאבחון של תקלה כזו אפשרי רק על פי הסקנת מסקנות מהתלונות ו/או על דרך השלילה ?

פורסם

יש לחיישן שלושה חוטים.

עם מד מתח על שני החיצוניים (יענו האמצעי לא משתתף):

מנוע כבוי ומתג הצתה פתוח - צ"ל 5V.

מנוע דולק מצערת סגורה (יענו לא לוחצים גז בכלל,סיבובי סרק) צ"ל 0.6V

מתחיל לפתוח מצערת המתח אמור לעלות בהדרגה ובצורה קווית מסודרת עד ל-4.8V.

 

יש מצב, שהפוטנציומטר אצלך בחיישן מכוסה פיח (ותודה לבז"ן על הדלק הישראלי האיכותי שמפייח כל מה שמסביב למצערת), והקריאה תהיה תקינה בבדיקה מקרית (כמו שהאוטו לפעימים "עובד בסדר") אבל תהיה שגויה רק בזמן תקלה.

 

(אגב-חיישן סגור ואי אפשר לנקות אותו...)

 

הבדיקה הכי טובה היא להשאיל חיישן כזה, לנסוע עימו כמה מאות ק"מ ולראות אם התקלה נעלמה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש למישהו המלצה על מוסך מקצועי ואמין ברחובות ?

 

הרכב שלי שהה כבר שלושה ימים במוסך כדי שינסו למצוא את הבעיה, כולל הכוונה שלי לכיוון חיישן מצערת על בסיס ההשערות שהועלו פה ועדיין "לא מוצאים כלום".

 

אני מיואש.

פורסם

ברחובות אני לא מכיר, אבל דיאגנוסטיקאי בחסד, שעבד שנים במוסך יונדאי ומכיר כל בורג וחוט בדגם שלך, זה איציק מ"איציק שירותי רכב" ברעננה.

 

אם אתה ממש מיואש, אולי שווה לך לעשות את הדרך ולבקר אותו...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...