Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי איטום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי חברה שלי כול הזמן מתלוננת לי שהיא לא שומעת מאחורה צלילים רק בומים !

אני רוב הזמן שומע מזרחית וזה לא יפה יותר מידי באס אז אחרי שהוספתי אחוריים ( למרות שהם לא מוגברים ) שומעים יותר יפה מאחורה ....

אבל כן אני מעדיף איטום על זה נראה מה אריאל יגיד

תחליף חברה יעלה יותר בזול:-D :-D :-D
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תחליף חברה יעלה יותר בזול:-D :-D :-D
חופשי...

 

 

טוב חברה דיברתי עם אריאל ( POKO ) וזה בסדר מבחינתו

אני כנראה ילך לעשות את האיטום ביום ראשון ( אל תדאגו אני יעלה תמונות והכול...)

עכשיו שאלתי היא כזאת

יש מישהו שרוצה להצטרף אלי ? גל,אדי ? אתם רוצים איטום לא זאת הזדמנות טובה 550 שקל כולל עבודה

ועבודה טובה זה דבר חשוב פה...

 

בקיצור מי שמעוניין שירשום פה או שידבר איתו בפרטי

פורסם

אם הייתי אוטם, הייתי מתחיל בתא המטען.

אבל(!) - מכיוון שהרכב שלי לא יהיה איתי עוד הרבה זמן, כל עבודה מקצועית נדחית לה...

פורסם
אם הייתי אוטם, הייתי מתחיל בתא המטען.

אבל(!) - מכיוון שהרכב שלי לא יהיה איתי עוד הרבה זמן, כל עבודה מקצועית נדחית לה...

קודם כול אם מישהו מעוניין לאטום חלק אחר ולא דלתות מוזמן אין קשר

גל בקשר אלייך אתה תמיד מאכזב אותי:wink:

אבל נוותר לך...

 

אדי מה איתך !?:snipersmi

פורסם
יהיה נחמד אם תצלם את העבודה (אם לחברה מסאונד FX לא תהיה בעיה...)
אני חושב שהם ישמחו

בכול מקרה כמו שאמרתי אני אצלם

רק מקווה שחבר שלי יבוא איתי כי יש לו מצלמה טובה ולי יש מעפנית והאיכות לא משהו בכלל...

מה שאני אשמח להראות לכם זה את הבניה של הרמקולים שהיא מש נראת טוב פשוט מקצועית

ואני עדיין לא יודע אם זה ככה בא עם האוטו או שהבנאדם שהרכב היה שלו הוסיף את זה

( למרות שזה נראה ממש מותאם לדלת אז זה כאילו בא עם הרכב)

 

אולי מישהו יפתור לי את הבעיה ויסיג תמונה של הדלתות של 206 ללא הפלסטיקים ???

פורסם

1.תודה רבה

2.אין על התחת הרוסי שלי גרוש

3.אני רוצה לעשות איטום לבד

4.אני מחפש ליקנות רק את החומר

5.אבל בכול זאת תודה רבה על ההצעה מתן:-)

6.אני חושב שכדי לךלהתחיל מתא מיטען

פורסם
1.תודה רבה

2.אין על התחת הרוסי שלי גרוש

3.אני רוצה לעשות איטום לבד

4.אני מחפש ליקנות רק את החומר

5.אבל בכול זאת תודה רבה על ההצעה מתן:-)

6.אני חושב שכדי לךלהתחיל מתא מיטען

אין בעיה בכיף...

 

בקשר למספר 6

תראה כסף כרגע אין לי אני בעד SQ מה שנראה לי שאיטום דלתות הרבה יותר יכול לעזור לי מאשר תא מיטען

אני צודק ?

פורסם

מתן עד כמה שאני זוכר אני ואבי(DIABLO) ישבנו באוטו שלך ושמענו רעידות ורעש מתא מיעטן אני חושב שאם יהיה לך התקציב כדי לך לעשות גם את זה במיוחד עם את חובב SQ.

 

 

ואם אתה רוצה להיות SQ "מיקצועי" תחליף מגבר לקומפוננט:-D

פורסם
מתן עד כמה שאני זוכר אני ואבי(DIABLO) ישבנו באוטו שלך ושמענו רעידות ורעש מתא מיעטן אני חושב שאם יהיה לך התקציב כדי לך לעשות גם את זה במיוחד עם את חובב SQ.

 

 

ואם אתה רוצה להיות SQ "מיקצועי" תחליף מגבר לקומפוננט:-D

בזה אני מסכים

אבל אני ממש ממש קצר במזומנים ( יותר מידי לצערי)

ואדי אם אתה מזכיר את זה נראה לי שאתה טועה הפעם כי בכלל אין לי רעשים וגם לא זכור לי שדיברת על זה ולא אבי...

פורסם
אני חושב שהם ישמחו

בכול מקרה כמו שאמרתי אני אצלם

רק מקווה שחבר שלי יבוא איתי כי יש לו מצלמה טובה ולי יש מעפנית והאיכות לא משהו בכלל...

מה שאני אשמח להראות לכם זה את הבניה של הרמקולים שהיא מש נראת טוב פשוט מקצועית

ואני עדיין לא יודע אם זה ככה בא עם האוטו או שהבנאדם שהרכב היה שלו הוסיף את זה

( למרות שזה נראה ממש מותאם לדלת אז זה כאילו בא עם הרכב)

 

אולי מישהו יפתור לי את הבעיה ויסיג תמונה של הדלתות של 206 ללא הפלסטיקים ???

לגבי התמונות אין שום בעייה, אני אפילו יצלם הכל בשבילך!

יש לנו תמונות בסאונד FX של פיג'ו 206 לפני ואחרי איטום דלתות ע"י דיינמאט אקסטרים.

 

עופר רוטמן

SOUND FX

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
לגבי התמונות אין שום בעייה, אני אפילו יצלם הכל בשבילך!

יש לנו תמונות בסאונד FX של פיג'ו 206 לפני ואחרי איטום דלתות ע"י דיינמאט אקסטרים.

 

עופר רוטמן

SOUND FX

יופי אני אשמח אם תצלם כי יש לי מצלמה חרא מה שכן נראה מה עם אריאל הוא צריך לחזור אלי לגבי הזמן מתי זה יהיה נוח

פורסם
טוב חברה דיברתי עם אריאל ( POKO ) וזה בסדר מבחינתו

אני כנראה ילך לעשות את האיטום ביום ראשון ( אל תדאגו אני יעלה תמונות והכול...)

אני אהיה שם בראשון בקשר לפרוייקט שלי, אז ייתכן וניפגש :twisted:

אני לא מצטרף אליך לאיטום כי הפרוייקט שלי ממושך, אבל כן, בסופו של דבר גם אני אעשה איטום אצלהם, אבל קודם נדאג לכל שאר האספקטים בפרויקט.

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...