Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר רוצים? זה אופנוע פרטי, מה שהבעלים רוצה, זה מה יש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לשלם 90 שח כניסה אני חושב שזה מספיק,אין צורך לגבות כסף (אפילו שלא חייבים)על "אטרקציות" למינהם

סך הכל תמונה..ולא אני לא מצטלם על גמל ביטבתה

TDI POWER

פורסם

הגעת לתצוגה, אף אחד לא הכריח אותך,

המציגים רוצים להתפרנס,

תרצה לקבל את השירות שלהם שלם להם,

אם את לא מעוניין תמשיך הלאה.

היצע וביקוש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הגעת לתצוגה, אף אחד לא הכריח אותך,

המציגים רוצים להתפרנס,

תרצה לקבל את השירות שלהם שלם להם,

אם את לא מעוניין תמשיך הלאה.

היצע וביקוש.

 

 

 

 

 

ל'

 

המציגים לא מקבלים כסף ממכירת הכרטיסים?

TDI POWER

פורסם
המציגים לא מקבלים כסף ממכירת הכרטיסים?

 

לא.

תתפלא, הם משלמים כסף כדי להופיע בתערוכה. (לפי שטח הביתן ומיקומו במסלול)

כל הכסף הולך למארגנים.

(שמצידם משלמים לעת"א על שכירת גני התערוכה, אבטחה, סדרנות, סידור הביתנים, ניקיון...)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

משהו שמעניין אותי בנידון:

פעם, הייתה את האפשרות להצטלם על\ליד\עם כל מיני דברים עם מצלמת פולרויד ולקבל את התמונה תוך כמה דקות מודפסת, ליד (אהבתי את זה כילד, זה היה מגניב למדיי).

איך זה עובד היום? אתה מקבל דיסק-און-קי עם התמונה?...

או, שבמקרה הזה הם רוצים לגבות ממך כסף עבור צילום עם המצלמה שלך (מה שנשמע הכי הגיוני...)?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם

גובים על שליחת המייל, זה יקר.

 

אגב, גיבוב אוטומוטור?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לשלם 90 שח כניסה אני חושב שזה מספיק,אין צורך לגבות כסף (אפילו שלא חייבים)על "אטרקציות" למינהם

סך הכל תמונה..ולא אני לא מצטלם על גמל ביטבתה

 

הנה הגישה הישראלית. "שילמתי 90 שקל מגיע לי הכול בפנים".

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני מאמין שמדובר בלוחמה פסיכולוגית נגד בבונים.

אם הם יראו תג מחיר, סביר להניח שלא ימהרו להושיב את צאצאיהם על האופנוע בלי רשות.

 

משהו שמעניין אותי בנידון:

פעם, הייתה את האפשרות להצטלם על\ליד\עם כל מיני דברים עם מצלמת פולרויד ולקבל את התמונה תוך כמה דקות מודפסת, ליד (אהבתי את זה כילד, זה היה מגניב למדיי).

איך זה עובד היום? אתה מקבל דיסק-און-קי עם התמונה?...

או, שבמקרה הזה הם רוצים לגבות ממך כסף עבור צילום עם המצלמה שלך (מה שנשמע הכי הגיוני...)?

 

היום זה אפילו יותר מהיר מפולרויד - תוך עשר דקות עם תמונה דיגיטלית אפשר לקבל חולצה, כוס ומגנט.

 

עושים את זה לעיתים קרובות בחתונות וארועים, וביום המסלול האחרון בכוכב יאיר אפשר היה אפילו לקנות

חולצה עם תמונה של האוטו שלך על המסלול.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...