Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כרגע אני נוהג על רנו מגאן 2007 , האוטו עושה 1:10 במשולב.

בגלל עסק חדש אני צריך אוטו עם תא מטען סביר+ .

אני נוהג 40 ק"מ בין עירוני ועוד 60 ק"מ בעיר .

כמה שהאוטו יהיה חסכוני יותר ארוויח יותר לכן זה חשוב

האם עדיף להחליף רכב או אולי להחליף לגז?

מחיר עד 50k

פורסם

שלום רובי,

 

הסבה לגז היא בהחלט אפשרות טובה מאד למי שנוסע הרבה קילומטרים ביום והיא בהחלט תוכל לחסוך לך לא מעט כסף בעלויות הדלק. במקרה הספציפי שלך, כדאי לזכור כי הסבה לגז דורשת התקנה של בלון בתא המטען ולכן מקטינה את נפחו. אם אתה זקוק לנפח תא מטען גדול, זה עלול להיות מעט בעייתי.

 

אם רכב עם גיר ידני בא בחשבון אז תוכל אולי לשקול רכב כמו סיטרואן C3 פיקאסו דיזל. הוא חסכוני מאוד בדלק (כ-17 קילומטרים לליטר בממוצע) ולאחר קיפול המושבים האחוריים שלו מתקבל תא מטען ענק של 1500 ליטרים, הרבה יותר גדול מכל מכונית משפחתית סטנדרטית, וזה למרות שהרכב מבוסס על בסיס של סיטרואן C3 קומפקטית.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

שלום לכולם.

כרגע אני נוהג על רנו מגאן 2007 , האוטו עושה 1:10 במשולב.

בגלל עסק חדש אני צריך אוטו עם תא מטען סביר+ .

אני נוהג 40 ק"מ בין עירוני ועוד 60 ק"מ בעיר .

כמה שהאוטו יהיה חסכוני יותר ארוויח יותר לכן זה חשוב

האם עדיף להחליף רכב או אולי להחליף לגז?

מחיר עד 50k

פורסם

בתקציב הזה אפשר למצוא סיוויק היברידית משנת 2007 בערך, או פולקסווגן\סקודה כלשהיא דיזל - רק לחפש בכל הכח אחת שלא הייתה מונית או משטרה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פרטנר/ברלינגו ושות׳

נפח בשפע, חסכון בדלק ( בערך 1:12 בתוך העיר לדגם הטורבו) ומחירים זולים

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

ככל שחושבים על זה יותר- כך ההמלצה שמעליי נראית יותר ויותר ריאלית.

מי שמוכן להתפשר על המראה- יקבל רכב זול, גדול, מרווח, חסכוני בדלק וזול לאחזקה.

פורסם

פרטנר hdi מנוע 2000 92 כ״ס

להערכתי מגיע עד 2008 ויכול להיות שייכנס בתקציב

אל תבהל מק״מ גבוה. רכבים מטופלים מחזיקים מעמד הרבה זמן ודרך

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...