Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Maserati Ghibli


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר ה-V8 הנוכחי של הקליפורניה משמש את מזראטי, כמדומני, למרות שאם אני לא טועה גם הוא פותח בשיתוף פעולה עם מזראטי. הפעם זה יהיה הפוך (מנוע שתחילה שימש את מזראטי, ישמש את פרארי), למרות שקשה לי להאמין שפרארי "ירדו" מ-V8. זה מעולם לא קרה.. באופן מסורתי תמיד היה קו ייצור של V8 ו-V12 וזהו.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי ויקיפדיה, כחלק משינויים מבניים שנערכו בקונצרן פיאט, מזראטי התפצלה מפרארי ועברה לידי אלפא רומיאו. אולי זו הסיבה שמזראטי "יורדת לעם" - ובו בזמן אלפא רומיאו עולה מדרגה ונהנית משיתוף הפעולה הצמוד (4C, מישהו?). מצד שני, בכתבה של EVO נאמר שמנוע הגיבלי פותח בסיועה של פרארי וייתכן וישמש את פרארי בעתיד..

 

מישהו יכול להעמיד דברים על דיוקם?

 

אם נעזוב את ההתפלפלויות בשורה התחתונה גם פרארי וגם מזראטי בבעלות פיאט.

אלפא רומיאו ופיאט הן השחקניות העממיות, חולקות בינהן לא מעט מכלולים ונבדלות במיתוג- אחת ״עממית״ והשנייה ״עממית-יוקרתית\פרמיום״.

 

פרארי ומזראטי השחקניות של הקבוצה (קונצרן) בליגה הגבוהה, פרארי בגזרת מכוניות העל ומזראטי בגזרת ״אני פה כי פרארי לא בקטע של מתחרה לסדרה 5\7 של ב.מ.וו״ או במילים אחרות- פרארי מפתחת מנועים והגירים, שותפה לתכנון מתלים ושלדה ושמה סמל מזראטי כי זה סמל נחשק ומתאים לתחרות במרצדס וב.מ.וו.

 

למה אתה חושב כך?

לגבי אחזקה יש הגיון במה שאתה כותב בעיקר בגלל נפח עבודה קטן כך שכל הקבועות של מערך השירות נשענות על מעט מכוניות.

לעניין ביטוח אני לא בטוח שזה נכון. אלה לא מכוניות פופולריות אצל הגנבים וזה השיקול העיקרי אצל מבטחים.

אני למשל משלם על האלפא (270K מחירון רכב חדש) פחות ממה ששכני משלם על סקודה אוקטביה.

.

 

עלות ביטוח מושפעת גם מגניבות הרכב וגם מ״פוטנציאל נזק״ בתאונה, תאונה עם מזראטי, איך שלא תהפוך את זה- יקרה מאוד.

מעבר לזה, מזראטי זה לא שם שאתה יכול להתעלם ממנו, הוא ועוד איך ישים את חותמו בפרמיה...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב כך?

לגבי אחזקה יש הגיון במה שאתה כותב בעיקר בגלל נפח עבודה קטן כך שכל הקבועות של מערך השירות נשענות על מעט מכוניות.

לעניין ביטוח אני לא בטוח שזה נכון. אלה לא מכוניות פופולריות אצל הגנבים וזה השיקול העיקרי אצל מבטחים.

אני למשל משלם על האלפא (270K מחירון רכב חדש) פחות ממה ששכני משלם על סקודה אוקטביה.

 

זה היה נכון אילו ביטוח רכב בארץ היה מתנהל בצורה עם הגיון כלשהו. לא צורה הגיונית - רק בדל הגיון.

לא שמעת על רכבים שבקושי סוחבים את עצמם, אך בגלל ששם הדגם מכיל את המילה "ספורט" אז לפתע הפרמייה מזנקת לשמיים?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא סרטון תדמית חדש

https://www.youtube.com/watch?v=avCWzkNiXok

 

נראה כאילו מחלקת השיווק נרדמה בשמירה. יש איזה יצרן איטלקי ממנו הם יכולים ללמוד איך עושים את זה כמו שצריך:

https://www.youtube.com/watch?v=OGGAXcXAFoM

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקריאת ביקורות הרכב עושה רושם טוב מאד. מעין פרארי ממותנת ומתורבתת "לעניים", עם שפע פרקטיקה.. מעניין כמה היא תהיה שווה בעוד 5 שנים כמשומשת.

 

בחישוב גס, כמה עולה להחזיק רכב כזה בשנה השישית ואילך לחייו?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שקראתי באתרים היא לא באמת מתחרה לגרמניות פרימיום כי היא נחותה מהם מבחינת נוחות וכנראה גם אמינות.

מה שכן יש לה את השם וסמל הנכון שיכולים לגרום למישהו להחליף X5 בגיבלי.

מצד שני ב560 אש"ח קונים דגם כניסה של סדרה 7 ומרצדס S350 לא רחוק משם, וזאת כבר ליגה של קוואטרופורטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

וכנראה גם פחות אמינה?! איך אתה יודע? אולי זה הפוך? לאור כל ההשקעה במזראטי בתקופה האחרונה ולאור העובדה כי מדובר על דגם כל חדש, קצת קשה להגיד.

 

לפחות כרגע, מזראטי מכוונים את הרכב הנ"ל מלכתחילה לקהל אשר מחפש ייחוד, הנאה מנהיגה וכו'. אז נכון, נוצר הרושם כאילו יש פשרה מסויימת בתחום הנוחות, אך להבנתי (מהרבה מבחנים שקראתי עליה) זה לא שמדובר על רכב לא נוח. מצד שני, אתה מקבל ניהוג עדיף בהרבה.

 

דגם כניסה של סדרה 7 או מרצדס S קלאס אינן המתחרות של הגיבלי. מי שירצה גיבלי לא יקנה טנק מגושם רק כי זה אותו כסף.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם sportivo,לא כל מי שיכול לקנות ב.מ.וו/מרצדס בהכרח ירוץ לסוכנות בעיניים עצומות.

לטעמי המזרטי מכוונת לסדרה 5 ולא ל7,ב.מ.וו סובלת בארץ אצל חלק מהאנשים מתדמית בעייתית(מישהו אמר ערסים?),תראו מה לקסוס ואינפיניטי עשו בזמן קצר,גם כשהם נכנסו לשוק פיקפקו ביכולת שלהם מול הבוואריות והשוק הוכיח אחרת.

לי נראה שהדגם הספיציפי יתרום רבות למיצוב של מזרטי בארץ,וימכר באופן יחסי,בכמויות יפות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני מתנצל שאני מתעלק על השרשור, אבל אני פספסתי משהו ?

 

למה לכל הרוחות האלפיסטים בפורום שמים סמלון של פאביה ? :puzzled:

 

בקשר לאיטלקייה אני לא במצב של להעביר ביקורת- פשוט תארזו לי אחת בצבע תכלת ונסגור עניין ! :yum:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ אם היית רואה באיזה רכבים נהגנו בברית המועצות לשעבר, שקודה פאביה זה פרארי לעומתם! :lol:

 

חוץ מזה שהפאביה היא אחותי המכוערת. משפחה לא בוחרים חביבי. :oops:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ אם היית רואה באיזה רכבים נהגנו בברית המועצות לשעבר, שקודה פאביה זה פרארי לעומתם! :lol:

 

חוץ מזה שהפאביה היא אחותי המכוערת. משפחה לא בוחרים חביבי. :oops:

 

1. גם היום שקודה פאביה זה פרארי לעומת פרארי.

2. היפה בנשים! איך אתה מעז? שלא תקבל צלצול בדלת, ב3:00 בלילה, Soviet style...

 

------------------------------------------------------------------------------

 

כל השרשורים בקארספורום עוסקים בשקודה פאביה, אך לכל שרשור יש נושא משני. כאן מדובר על מזראטי גיבלי, לכן רק אציין כי לאחר שראיתי את הרכב ב"תערוכה" אתמול, היא נראית פשוט מצוין!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...