Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בקבוק לימונצ'לו שלא ניתן לשתות אותו נקי. אשמח לעזרתכם בתוספות מוסיפות שיגרמו לנוזל להחליק ביתר קלות במורד הגרון :lol:

מה שיגרום לשכוח את טרדות היום, קשיי הפרנסה ועליית המע"מ.

פורסם

השילוב הכי פשוט הוא עם מי סודה על קרח

 

באותו סגנון עם גינגר אייל

 

אופציה שלישית בתוך רוטב פסטה על בסיס חמאה ומרווה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תערבב את זה עם לימונדה.

למרות ששוט (או כמה) של לימונצ'לו נקי בסוף הארוחה זה המומלץ ביותר לדעתי.

 

אם אתה סתם רוצה להשתכר בזול בגלל המצב הכלכלי, חבל לבזבז על זה לימונצ'לו טוב.

קנה לך אחת הוודקות מתחנות הדלק ושרוול כוסות חד פעמיות וספר לנו מחר בבוקר היכן התעוררת:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לימונצ'לו אפשר לשתות קפוא בכוס שוט או צ'ייסר, במיוחד אחרי סיום הארוחה, ביום חם, זה מעולה.

 

אם הוא לא טעים ככה, סביר שלא יהיה טעים גם בקוקטיילים, אבל אפשר לנסות. כפי שאמרו, פשוט עם מי סודה זה יכול להיות מעולה. אופצייה יותר מעניינת יכולה להיות עם מי טוניק, למי שאוהב את המרירות שלהם.

פורסם

יש כאלה שאוהבים להשתמש בלמונצ'לו במקום ליים ג'וס. תנסה גם.

 

ואם תרצה לראות איזה קוקטיילים אפשר להכין מהמשקאות שאצלך בבית, תוריד את האפליקציה קוקטייל פלואו, שהיא הכי קרובה להיות מושלמת בתחום האלכוהול על המסך מגע.

תסמן שם איזה משקאות נמצאים אצלך, והאפליקציה תראה לך מה אתה יכול לערבב מהם, כולל הוראות פשוטות לביצוע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אופצייה יותר מעניינת יכולה להיות עם מי טוניק, למי שאוהב את המרירות שלהם.

 

אם כבר נגעת בנקודה כואבת זו - מישהו יכול להסביר מדוע טוניק (וגם ביטר למון) עולים כמו משקאות אלכוהוליים משובחים?

10 שקלים לפאקן בקבוק של ליטר וחצי. בערך פי 2 מבקבוק שתיה קלה אחר. בכל מקום אחר זה מחיר זהה, למרות שלא קל למצוא עצי כינין בשוורצוואלד, למשל.

פורסם

זה כמו שחניה יומית עולה יותר מחניה לשעה. המשקאות האלו מבלים על המדף הרבה זמן :wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לימונצ'לו זה אחד הדברים המתוקים שקיימים, קשה לשתות לבד, גם בשוט זה מתוק מדי.

 

משתמש בו בד"כ בשביל סאוורים וכדומה, או תוספות במקרה שנגמר לי מיץ לימון לקוקטייל (סאוור).

 

מעבר לזה - קוקטייל הכי נחמד שיצא לי לשתות איתו זה לימונענע + לימונצ'לו. טעים מאוד

Opel Adam S 2017

פורסם

לימונצלו + קווה (ברוט בלבד)

 

ניתן להוסיף גם טיפה וודקה במידה ורוצים לחזק.

 

הניגוד בין הלימוניות והיובש של הקווה בתוספת הבועתיות - עושים את המשקה למתוחכם (יחסית)

פורסם

שים בכוס לואו בול קרח גרוס, מנה לימונצ'לו כמה עלי נענע (אפשר גם לטפטף קצת ליים), קצת לימונדה מתוקה ואת שאר הכוס מלא בספרייט.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

×
×
  • תוכן חדש...