Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום הגעתי אחר כבוד לאולם התצוגה של יונדאי אשדוד עם מצב רוח מרומם לקבלת היונדאי elite i40cw אשר רכשתי

 

מיד כשניגשתי לרכב קשה היה לי שלא להבחין כי הרכב מאובק בצורה יוצאת דופן ולמרות שמאוד התאמצו לנקותו לקראת המסירה הוא לא היה נקי מה זה אומר??

 

במיוחד שמתי לב לסימנים של מים ואבק אשר התייבשו בחלק הקדמי של חלון הגג וכולי תקווה כי אין מדובר בחדירת מים מה דעתכם?

 

הרכב נמסר לי כאשר המד אוץ מציין כי נסע 16 ק"מ האם זה תקין?ולמה נסעו על הרכב מרחק כה רב יחסית לרכב שאולי נוסע מהאונייה למשאית או לאולם ההתקנות??

 

התחלתי בנסיעה לכיוון הבית ובכל פעם שנסעתי מעל למהירות של 80 קמ"ש החלו נקישות חזקות מחלון הגג כאילו שהזכוכית מכה באיזשהו ברזל בקצב גבוה וחזק אשר בלתי אפשרי להתעלם מהן ולא ניתן להמשיך בנסיעה.

 

מיד הסתובבתי וחזרתי לסוכנות הרכב והצגתי להם את הבעיה

שלושה מכונאים ועובדי מוסך שמעו את הנקישות ולא הצליחו להבין מה הבעיה ונאמר לי כי עליי להגיע ביום ראשון ע"מ שיתייעצו עם המוסך המרכזי כיצד יש לטפל בבעיה.

 

בינתיים גיליתי שגם חגורת הבטיחות מאחור אינה תקינה לאחר שבני הקטן עשה ניסיונות לחגור ללא הצלחה!!!

אני אדם ריאלי ומבין שתקלות קורות אך אני מודה שלא ציפיתי שיקרו ברכב אשר שוויו מעל ל200.000 ש"ח!!

מיותר לציין כי כל ההתלהבות מהרכב החדש ירדה לי וכרגע אני בעיקר אובד עצות מה עליי לעשות!

 

אתמצת את שאלותיי אם כן

1.האם נהוג למסור רכב מאובק

2.האם 16 ק"מ הם מרחק סביר שהרכב עבר עד למסירתו ללקוח כחדש?

3.כיצד לדעתכם עליי לנהוג בעניין הנקישות החזקות מחלון הגג?

4.על מה עליי להתעקש עם היבואן?האם לחזור לשם מחר על הבוקר (שישי) או להמתין ליום ראשון?

5.אשמח לשמוע היבטים נוספים עליהם איני חושב ברגעים אלו בשל סערת הרגשות בה אני מצוי.

6.האם כדאי לי לקחת את האוטו לבדיקה?

כמובן שהיבואן יבחן בדרך טיפולו בעניין ואני אשוב ואעדכן אתכם באופן שוטף על ההתנהלות שלו מולי

 

לתשובות מהירות אודה

יניב

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1)אתה לא אמור לקבל רכב מאובק, אף שים לב שיכול להיות שהשטיפה לא הייתה טובה עקב האובך והאבק שהיה באוויר.

2)מרחק סביר, אולי זה קצת יותר מהמקובל אבל בגדול סביר.

3)קודם כל לתעד כל דבר ולדרוש שיבדקו את העניין.

4)קודם כל לא להיות נודניק. אמרו לך לחזור ביום ראשון ? תחזור ביום ראשון. תתעד כל דבר, כל פנייה שלך למוסך, כל שיחת טלפון.

5)עייף מידי בשביל לחשוב

6)לא, אין צורך לקחת את הרכב לבדיקה על התקלות המינוריות האלה.

 

שוב אגיד. חשוב לתעד כל התקשרות עם המוסך והיבואן כדי שאם תצטרך להגיע לתביעה (אני הולך רחוק מידי , אני יודע) יהיה לך תיק מתועד ומסודר. כולי תקווה שלא תצטרך להגיע למצב כזה, אך תמיד כדאי להתכונן לגרוע.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כל מה שאתה חושב שלא נכון - תצלם, תתעד אפילו תסריט סרט.

פנייה בכתב לסוכנות אשר מסרה לך את הרכב.

בהקדם אפשרי ועם העתק של המכתב - לגשת למוסך יבואן. שיתייחסו ויבדקו את חלון הגג.

alfa 156 2.5.

פורסם

1. לא, כנראה שמדובר בפאשלה של סוכנות המשנה שמסרה לך את הרכב.

2. סביר.

3. עליך לגשת למוסך מורשה יונדאי ולדרוש את תיקון הנקישות במסגרת האחריות.

4. להתעקש על זה שיתקנו לך את הנקישות. חוץ מזה, במידה והרכב נשאר במוסך לתקופה ארוכה או שהחלק הפגום אינו במלאי תתעקש על רכב חלופי לתקופה בה הרכב שלך מושבת.

5. אין היבטים נוספים. תקלות כאלו לא אמורות לקרות, לא אצל יונדאי ולא באף יצרן רכב אחר. אבל shit happens ובשביל זה בדיוק יש אחריות. כל עוד לא נתת ליבואן צ'אנס לתקן את הנדרש בתקופת האחריות, אין לך על מה להתפוצץ ולהתעצבן. תן להם צ'אנס, אם לא יצליחו לתקן את הבעיות כמו שצריך זאת כבר בעיה אחרת.

6. לא, זה בזבוז כסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפני הכל - תתחדש!

וצ'פר בתמונות של הכלה ברגע שתחזור אליך :)

 

1. בגדול השאיפה שלהם היא למסור רכב כמה שיותר נקי, אבל הכל יחסי בחיים. בכל מקרה קח לשטיפה ידנית והכל יהיה בסדר.

2. עד 40קמ זה בגדר הסביר. זה לא ממש "אולי נוסע מהאונייה למשאית או לאולם ההתקנות" לא כל ההתקנות עושים בבונדד, ואם יש לך רכב מרובה התקנות מקומיות - סביר שתקבל עם קמ קצת יותר גבוהה.

3. תן למוסך לטפל בזה

4. אל תהיה קרציה, אמרו לך יום ראשון - תחזור בראשון.

5. חייך, הכל לטובה :wink:

6. לא..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שלום לכולם,

היום הגעתי אחר כבוד לאולם התצוגה של יונדאי אשדוד עם מצב רוח מרומם לקבלת היונדאי elite i40cw אשר רכשתי

 

מיד כשניגשתי לרכב קשה היה לי שלא להבחין כי הרכב מאובק בצורה יוצאת דופן ולמרות שמאוד התאמצו לנקותו לקראת המסירה הוא לא היה נקי מה זה אומר??

 

במיוחד שמתי לב לסימנים של מים ואבק אשר התייבשו בחלק הקדמי של חלון הגג וכולי תקווה כי אין מדובר בחדירת מים מה דעתכם?

 

הרכב נמסר לי כאשר המד אוץ מציין כי נסע 16 ק"מ האם זה תקין?ולמה נסעו על הרכב מרחק כה רב יחסית לרכב שאולי נוסע מהאונייה למשאית או לאולם ההתקנות??

 

התחלתי בנסיעה לכיוון הבית ובכל פעם שנסעתי מעל למהירות של 80 קמ"ש החלו נקישות חזקות מחלון הגג כאילו שהזכוכית מכה באיזשהו ברזל בקצב גבוה וחזק אשר בלתי אפשרי להתעלם מהן ולא ניתן להמשיך בנסיעה.

 

מיד הסתובבתי וחזרתי לסוכנות הרכב והצגתי להם את הבעיה

שלושה מכונאים ועובדי מוסך שמעו את הנקישות ולא הצליחו להבין מה הבעיה ונאמר לי כי עליי להגיע ביום ראשון ע"מ שיתייעצו עם המוסך המרכזי כיצד יש לטפל בבעיה.

 

בינתיים גיליתי שגם חגורת הבטיחות מאחור אינה תקינה לאחר שבני הקטן עשה ניסיונות לחגור ללא הצלחה!!!

אני אדם ריאלי ומבין שתקלות קורות אך אני מודה שלא ציפיתי שיקרו ברכב אשר שוויו מעל ל200.000 ש"ח!!

מיותר לציין כי כל ההתלהבות מהרכב החדש ירדה לי וכרגע אני בעיקר אובד עצות מה עליי לעשות!

 

אתמצת את שאלותיי אם כן

1.האם נהוג למסור רכב מאובק

2.האם 16 ק"מ הם מרחק סביר שהרכב עבר עד למסירתו ללקוח כחדש?

3.כיצד לדעתכם עליי לנהוג בעניין הנקישות החזקות מחלון הגג?

4.על מה עליי להתעקש עם היבואן?האם לחזור לשם מחר על הבוקר (שישי) או להמתין ליום ראשון?

5.אשמח לשמוע היבטים נוספים עליהם איני חושב ברגעים אלו בשל סערת הרגשות בה אני מצוי.

6.האם כדאי לי לקחת את האוטו לבדיקה?

כמובן שהיבואן יבחן בדרך טיפולו בעניין ואני אשוב ואעדכן אתכם באופן שוטף על ההתנהלות שלו מולי

 

לתשובות מהירות אודה

יניב

לא יכול להיות יונדאי רכב מושלם ואף פעם לא מתקלקל , סתם בצחוק.

בגדול אין מה לעשות הרבה נקה את הרכב בשטיפה ידנית כנראה עמד בחוץ מתי שהיה אובך.

לגבי התקלות לך למוסך יפתרו לך אותם ואל תכנס לסרטים.

בנימה אישית יונדאי זה רכב זול להמונים למה לקנות רכב כזה במעל 2000000 ₪ ? וגם אם מדובר ברכב מאוד טוב במחיר כזה קונים כבר מותג, ואל תגידו אמין וכו הרי כבר בנסיעה הראשונה הוא מדווח על בעיות הרכבה לא טובה.

בכל מקרה תתחדש ותהנה מהרכב CW הרכב למשפחות .

פורסם

דעתי האישית, מבלי להתייחס לא-ב שלך :-)

 

א. הכל שטויות, בעיות יש רק ברכבי VAG ;-)

ב. אני הייתי משתגע לא פחות ממך. רכב אמורים לקבל נקי, בלי רעשים כאלה או אחרים, ועם חגורות בטיחות מתפקדות! עם זאת, השאלה היא האם הבעיה היא ברכב הספציפי או בתכנון החגורות (למשל, הילד שלי לא הצליח לחגור דרך הבוסטר את החגורות בפלואנס, אבל לא בגלל רכב ספציפי אלא כי זה התכנון הדפוק שלהן, לכן אני היום בודק את הילד+בוסטר בכל רכב חדש :-) )

ג. דווקא הק"מ בסדר. סביר מאוד.

ד. אם לא ייפתר תוך שבוע - מכתבי עורך דין ליבואן ודרישה להחלפת רכב.

ה. בלי קשר, הייתי באולם המכירות שלהם ולא הבנתי איך הרכב הזה מצדיק את מחירו, על אף שטח הפח הגדול שהוא מציע, לכן הנחתי שהמחיר מופקע רק כדי לסבר את אוזניהן של חברות הליסינג. כשאתה אומר שקיבלת רכב "ששוייו מעל 200K", זה אומר שקיבלת אותו כליסינג? או בהנחה מפליגה אחרת? ובכלל - המחיר לא אמור להיות 170K?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בנוגע לק״מ שנזע הרכב- סביר לחלוטין. יבואן שמכבד את עצמו מבצע נסיעת מבחן ברכב, לפני מסירתו, כדיי לבדוק שהוא לא מרעיש/ מושך לצדדים/ רועד וכו׳. תתחדש ותתעד את ההתנהלות מול היבואן, בתקווה שלא תצטרך להשתמש בזה.

פורסם

דווקא הרכב עומד בשורה אחת מבלי רגשי נחיתות מול שאר המתחרות בקטגורייה וגירסת ה- cw ייחודית ושימושית.

 

אנחנו מסתכלים מנקודת מבט של השוק הישראלי הפצפון, בחו״ל הרכב הזה ובעיקר האחות התאומה שלו הסונטה שנמכרת בארה״ב נמכרת במספרים גדולים.

 

מה שכן השוק שלה בארץ חלש, בחברות הליסינג היא מוצעת בעסקאות זולות יותר מחלק מהמתחרות הסחירות יותר, דבר המעיד על שלצרכן הפרטי כדאי לרכוש אותה רק בהנחות יפות, שאכן גם ניתנות.

 

לגופו של ענין פגמים ברכבים חדשים קורים, לי במאזדה cx5 הוחלף מנגנון כסא נהג וכן תוקנו רשרושים מכיסויי הקורות הקדמיות.

 

מה שכן רעשים מהחלון הקדמי אולי מעידים על נזק תאונתי שנגרם, שבירת החלון הקדמי שהצריך החלפתו, אבל הוא לא חובר טוב בישראל או אפילו פגיעה בגג ו/או בקורות הקדמיות, אולי עקב נפילת חפץ ממקום גבוה אולי עקב פגיעה עם הרכב במכשול נמוך וכיוצ״ב.

 

עליך לבקש מהיבואן תיעוד מלא של היסטורית הרכב והאם בוצע תיקון בארץ. לגבי תופסן חגורת הבטיחות, אני מניח שיחליפו לך זאת בקלות. 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

 

בנימה אישית יונדאי זה רכב זול להמונים למה לקנות רכב כזה במעל 2000000 ₪ ? וגם אם מדובר ברכב מאוד טוב במחיר כזה קונים כבר מותג, ואל תגידו אמין וכו הרי כבר בנסיעה הראשונה הוא מדווח על בעיות הרכבה לא טובה.

 

אני מניח שהתכוונת ל-200K ולא 2 מליון.

כמה שטויות הכנסת במשפט וחצי. אם אני קניתי ניסאן פטרול בחצי מליון שקל אז אני דביל נכון? כי זה ניסאן...

הייתי צריך לקנות X5 נכון? זה הרי BMW, מותג!

פותח השרשור קנה פצצה של אוטו, אני מקווה שיסדרו לו את העניין של הגג והחגורה וזהו.

וזה שכמה מדווחים על בעיות במסירה מתוך אלפי רכבים על הכביש מעיד שהרכב לא אמין? יפה שרלוק...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ואיפה עכשיו כל החבר'ה הקבועים שיורדים על וואגיות שיש רק בהן תקלות, ושיפניות וצרפתיות אמינות ללא תקלות כלל? מוזר

 

במקומך הייתי משאיר את הרכב בסוכנות ומתעקש על חדש..

נראה לי לא הגיוני לקבל רכב חדש ככה, ובטח שלא לקבל אותו אחרי תיקון של המוסכים פה בארץ (שעם כל הכבוד לרמה, הם לא יהיו כמו מהיצרן)

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

מסכים אם כל מילה של IGOLD . ובכלל תתעודד אחי זה בעיות מינוריות שכמובן חייבים לסדר אבל לא קיבלת בעיות גיר ומנוע שזה הכי חשוב !

שיהיה בהצלחה ותתחדש :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

פותח השרשור קנה פצצה של אוטו, אני מקווה שיסדרו לו את העניין של הגג והחגורה וזהו.

 

לזה כולנו מקווים. פצצה של אוטו אני לא יודע, משום שהוא מאוד מאוד יקר. 200K? בשביל רכב שכל פאסאט או אינסיגניה או מונדאו מאיצות ב- 20% יותר טוב ממנו ועולות פחות ממנו? לא יודע. אני מוכן לומר שה- I30 היא רכב נחמד למחירו לאחר הנחות, לגבי ה- i40 דעתי שונה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...