Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון עולה בי מחשבה לרכוש רכב אספנות בנוסף לפיז'ו החדשה שלי שאני אוכל להנות ממנו בנסיעות פה ושם.

מכיוון שהעניין הכלכלי כאן משחק תפקיד, חשבתי לרכוש רכב אספנות "למתחילים" במחיר נמוך יחסית ולא מאוד נדיר שיהיה לי קל לתחזק. מהמידע שהצלחתי לאסוף הבנתי שהביטוח חובה זול יחסית (400 שקל?) אבל השאלה היא כמה עולה צד ג' ואם עושים מקיף. הבנתי גם שטסט עושים פעם בשנה ולא כמו פעם שעשו פעמיים בשנה. כמה עולה טסט? צריך עדיין אישור בלמים של מוסך?

ושאלה נוספת, מה לגבי נסיעה בין 7 ל-9 בבוקר, הבנתי שאסור אבל אוכפים את זה בכלל? יש עם זה בעיה?

 

בקיצור, מה שמעניין אותי הוא כמה כסף בשנה עולה להחזיק רכב אספנות בלי לקחת בחשבון תיקונים וטיפולים?

תודה מראש לעונים,

אביב

פורסם

בעיקרון התשלום הוא כזה:

1)עלות הטסט היא בסביבות ה 300-350 ש״ח טסט אחד בשנה וצריך להביא אישור בלמים.

2) לגבי הביטוח,אני משלם בסביבות ה 900 שקלים לשנה על ביטוח חובה+צד שלישי+גרירה

ללא הגרירה יוצא בסביבות ה 700 שקלים.לגבי מקיף לא כל חברה מבטחת ואם כן אז זה יהיה יקר.

3) בין השעות 7:00 עד 9:00 בבוקר חל איסור על נסיעה ברכב אספנות למעט בימי שישי שבת וערבי חג.

לגבי האכיפה לא מציע לך להסתכן בגלל שחס וחלילה בזמן תאונה הביטוח יתנער ממך וחבל.

אלו בעיקרון ההוצאות על רכב אספנות כמובן חוץ מטיפולים ותיקונים. 

סך הכל ההוצאות לא אמורות לעבור את ה 1,500 ש״ח בשנה ואפשר בקלות גם

להגיע לאיזור ה 1,200 ש״ח.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

ה"קטע" הוא שזה אמור להיות רכב שלא ישמש אותך ביום יום-מפה נובעת ההגבלה.

מכוניות הנפוצות זה-חיפושית ופורדים(נראה לי-ממש לא בקיא בתחום).

האופציות השווה באמת זה אלפות ישנות(ראה נושאים רציניים של שיפוצים וחוויות).

מכוניות שאני הייתי שוקל-אלפא ספיידר,מיני קופר(לא יודע לגבי אחזקה אבל הן מאוד מעניינות).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
בעיקרון התשלום הוא כזה:

1)עלות הטסט היא בסביבות ה 300-350 ש״ח טסט אחד בשנה וצריך להביא אישור בלמים.

2) לגבי הביטוח,אני משלם בסביבות ה 900 שקלים לשנה על ביטוח חובה+צד שלישי+גרירה

ללא הגרירה יוצא בסביבות ה 700 שקלים.לגבי מקיף לא כל חברה מבטחת ואם כן אז זה יהיה יקר.

3) בין השעות 7:00 עד 9:00 בבוקר חל איסור על נסיעה ברכב אספנות למעט בימי שישי שבת וערבי חג.

לגבי האכיפה לא מציע לך להסתכן בגלל שחס וחלילה בזמן תאונה הביטוח יתנער ממך וחבל.

אלו בעיקרון ההוצאות על רכב אספנות כמובן חוץ מטיפולים ותיקונים. 

סך הכל ההוצאות לא אמורות לעבור את ה 1,500 ש״ח בשנה ואפשר בקלות גם

להגיע לאיזור ה 1,200 ש״ח.

 

אישור רכב מיושן !!!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
3) בין השעות 7:00 עד 9:00 בבוקר חל איסור על נסיעה ברכב אספנות למעט בימי שישי שבת וערבי חג.

 

אני חושב ששוטרים בכלל לא יודעים על קיום החוק הזה...

 

כשתעשה תאונה בשעות האלה ,אתה תדע בוודאות שקיים חוק כזה .

פורסם
3) בין השעות 7:00 עד 9:00 בבוקר חל איסור על נסיעה ברכב אספנות למעט בימי שישי שבת וערבי חג.

 

אני חושב ששוטרים בכלל לא יודעים על קיום החוק הזה...[/QUOT

 

השאלה היא: האם השוטרים מפנימים את מה שאתה חושב? :wink:

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה על המידע. הרעיון הוא לחפש רכב זול יחסית שיש לו נשמה ולא עולה הרבה להחזיקו. דבר אחד לא הבנתי - לגבי האישור בלמים או אישור רכב מיושן. מה זה? מביאים את זה פעם או פעמיים בשנה? עולה כסף להוציא אישור כזה?

פורסם

נעשה סדר:

רכב מעל גיל 15, ומתחת ל- 20 שנה, מחויב ב"אישור בלמים" אותו ינפיק מוסך מורשה לאחר בדיקה.

רכב כזה חייב בבדיקה חד שנתית.

 

רכב מגיל 20 שנה ומעלה חייב להציג (ולמסור בעת הטסט) אישור "רכב מיושן", המאשר כי נבדקו הבלמים, המתלים ומערכת ההיגוי.

לא "מביאים" את האישור, אלא מקבלים אותו במוסך מורשה לאחר בדיקה. בוודאי שהאישור עולה כסף. אין מחיר אחיד, לדעתי הוא בתחום של 150 עד 200 ש"ח (אם בוצעה עבודה במוסך, יתכן שהאישור יהיה זול יותר - אך זה תלוי במוסך).

כללית, רכב מיושן חייב ב"טסט" פעמיים בשנה, וחייב באישור לכל טסט.

רכב שנרשם כ"אספנות" זוכה לפריווילגיה של טסט אחד בשנה, חייב באישור "רכב מיושן" בכל פעם.

 

בכל מקרה, האישור יכול להיות מתאריך של עד 3 חודשים לפני הטסט.

עודד

פורסם

השוטרים כן יודעים את התקנה ומכירים אותה ,

במסגרת קורס שוטרים בהתנדבות למח התנועה בהחלט הוזכר

רכבי אספנות , סוג לוחית הזיהוי והמגבלות החלות על רכבים אלו .

אולם בפועל כפי ששוטר סיור לא יתמקד ברישום דו"ח למנורה לא דולקת ,

כך גם לא מתמקדים באכיפה של נסיעה שלא במסגרת המותרת לרכבי אספנות .

 

אין זה אומר שאינם יודעים , ייתכן שיש כאלו שלא מודעים אולם בהחלט הנושא מוזכר בקורסים .

 

 

דרור .

~~~~~~~~

3) בין השעות 7:00 עד 9:00 בבוקר חל איסור על נסיעה ברכב אספנות למעט בימי שישי שבת וערבי חג.

 

אני חושב ששוטרים בכלל לא יודעים על קיום החוק הזה...[/QUOT

 

השאלה היא: האם השוטרים מפנימים את מה שאתה חושב? :wink:

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
3)

אני חושב ששוטרים בכלל לא יודעים על קיום החוק הזה...

חברות הביטוח כן יודעות, ואם חס וחלילה הרכב יהיה מעורב בתאונה בשעות האסורות - הביטוח לא יהיה בתוקף (נזקי גוף / צד ג / מקיף).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שלום

 

אולי לא תקבל בחיוך את דעתי אבל!!!

התקנון 7/9 ממש נועד למנוע מאנשים כמוך לרכוש רכב אספנות .

אספנות זה דבר אחד וגרוטאה נוסעת מטעמי חסכון זה דבר אחר.

בנוסף התקנון קובע שרכב אספנות לא ישמש את עיסוקו של בעלו .

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

אולי לא תקבל בחיוך את דעתי אבל!!!

התקנון 7/9 ממש נועד למנוע מאנשים כמוך לרכוש רכב אספנות .

אספנות זה דבר אחד וגרוטאה נוסעת מטעמי חסכון זה דבר אחר.

בנוסף התקנון קובע שרכב אספנות לא ישמש את עיסוקו של בעלו .

 

 

בברכה בני ל

 

 

:mm_yeah:

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם
שלום

 

אולי לא תקבל בחיוך את דעתי אבל!!!

התקנון 7/9 ממש נועד למנוע מאנשים כמוך לרכוש רכב אספנות .

אספנות זה דבר אחד וגרוטאה נוסעת מטעמי חסכון זה דבר אחר.

בנוסף התקנון קובע שרכב אספנות לא ישמש את עיסוקו של בעלו .

 

 

בברכה בני ל

 

לצערי זה לא מונע. אני רואה בעירי כמעט מדי יום גרוטאות מרקיבות נעות בשעות ההגבלה, עם מספרי אספנות.

×
×
  • תוכן חדש...