Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני מעוניין להתייעץ איתכם בנוגע להחלפת הטורבו שמורכב אצלי לאחד יותר גדול

אז ככה ברשותי פיג'ו 207 gt מי שלא מכיר זה אוטו עם מנוע של מיני קופר s r56

1.6 טורבו

הטורבו אצלי אפילו יותר קטן מהטורבו שמותקן באח הבכור פיג'ו 207 gti

לעניין :

יש ברשותי טורבו של וולוו T5 td04hl-16t אני מעוניין להתקין אותו במקום הטורבו הקיים

באוטו יש צנרת מלאה full exhaust system (downpipe+center section+catback)

עם stage2

אם מישהו יוכל לעזור או לכוון אותי למי לפנות שיתקין לי את הטורבו ?וקצת הסבר מה אני אצטרך אשמח מאוד אם תעזרו לי, ומאיפה אפשר לקנות מנרת של שמן טורבו ?

ורק להבהיר שהמנוע אצלי יכול להחזיק עד הספק 280 כ"ס בלי לשנות חלקים פנימיים

 

אני מאזור הצפון אם יש הצעות לאנשי מקצוע בצפון עוד יותר טוב

ודבר נוסף אני מחפש אינטרקולר חזית של סיאט איביזה קופרה משומש איך אפשר להשיג אחד כזה

 

תודה מראש

פורסם

לגבי התקנה כזו במרכז אני יכול להמליץ על ארגונטיקס,בחור בשם לירן עושה פלאים בכול הקשור לנושא הזה. ויש בפיסבוק קבוצה שנקראת ג'נק יארד .שם יש המון חלקים לרכבים מפנסים ועד לאן שהדמיון לוקח אותך.

נשמע פרויקט מעניין וכשתעשה אותו,אל תשכח להעלות תמונות!

אני אעזור לך בחיפוש של ארגונטיקס כי לג'נק יארד תאלץ לבקש חברות..

https://www.facebook.com/ArgoNetics

פורסם

תודה רבה

הצנרת והדון פיפ עשה לי לירן התוחת מארגוניטקס מערכת שלמה בניה אישית

עבור הטורהו בדקתי איתו והוא הסביר לי מה אפשר לעשות אני פשוט בודק אלטרנטיבה יותר זולה כי ידוע לי

שאפשר להתקין למשל טובו של האח הבכור פיגו 207 gti בלי להחליף שום חלק אבל אין לי איך להשיג אותו

אז אני בודק אם למישהו יש מושג אם אפשר למצוא טורבו דומה לטורבו של הgti שזה k03 של בורג וורניר

שאפשר פשוט להתקין במקום מה שיש לי להביא בוסט יותר טוב

כי יש הבדל משמעותי בשיפורים בין הרכב שברשותי שיש לו אותו טורבו של gti אבל הצד הקר כנראה עם מאוור קטן יותר ופתח האוורור גם יותר קטן

 

שוב תודה על התגובה ואני אבדוק בגנק יארד כי חפשתי מלא אינטרקולר חזית לאיביזה קופרה

×
×
  • תוכן חדש...