Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

לפני שלושה ימים הוחלפה נורה בפאנל של המיזוג.

היום בערב הפסיקה התאורה בשלושת הבוררים הראשיים.

האור חיווי בכפתורים התחתונים של המיזוג והפשרת אדים חלון אחורי עובדים.

הבוררים עצמם מתפקדים כראוי.

כל יתר תפקודי חשמל ברכב נראים בסדר(רדיו,אור פנימי וכו')

1. האם יש פיוז נפרד עבור הפאנל הזה?

2.יש תקע שמתחבר במרכז הפאנל והוא מחובר כיאות.האם יש תקע נוסף נפרד עבור התאורה הנ"ל?אני רואה שמצמת החיווט לרדיו יש תקע צהוב שאינו מחובר לכלום ואני חושד שאולי הוא התנתק.

 

בתודה מראש,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

על הקופסת פיוזים יש מכסה , אם תסובב אותו יש בצידו הפנימי תרשים של כל הפיוזים שנמצאים ומה תפקידם.

חפש סימן תאורה של לוח שעונים או משהו דומה ונסה לאתר אם יש פיוז נפרד ועדכן אותנו שנדע !:-o

פורסם

חיפשתי,

לא מצאתי פיוז נפרד.

לכן השאלה האם יש חיבור נפרד לתאורה או שצריך להתחיל לחשוב בכיוון של ידית אור.

לא מאמין שכל 3 הנורות נשרפו בבת אחת.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

עדכון:

היום התברר שגם הפיקוד לחלונות האחוריים לא עובד (פעם אחרונה שבדקתי לפני מס' ימים החלונות עבדו.לא בדקתי אחרי החלפת הנורות).

הפיקוד הוא תוספת לא מקורית (קופסת פלסטיק שמוקמה בין המושבים הקדמיים) ויש כפתור קטן on\off ליד ידית ההילוכים ששולט עליה.

בנוסף פרקתי את הפאנל ובבדיקה אין תקע נוסף שצריך להגיע אליו וכל הנורות תקינות.

בבדיקה ויזואלית (אין לי אוומטר כרגע) כל הפיוזים תקינים.

הרכב נקנה משלמה סיקסט.

האם מישהו מכיר את האופן בו נעשו התוספות של החלונות חשמל האחוריים בשלמה סיקסט והאם מישהו יודע האם יש קשר לתאורת פנאל מיזוג?

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

אין דבר כזה שתאורה לא עובדת בהגדרה.

התאורה עבדה וכמוה גם החלונות.

זו תקלה שצריך לסדר,גם אצלך..

יש למישהו רעיון/מושג?

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

סיכום:

נמצא פיוז 10A שרוף בקופסת הפיוזים בתא המנוע (מתחת למחשב הרכב).

הגעה ללוח הפיוזים הנ"ל מצריכה פירוק מצבר וניתוק המחשב.

החלפת הפיוז החזירה את התאורה לפנל המיזוג ואת הח"ח האחוריים לפעולה.

לא ברור מדוע נשרף.החשד שלי שזה נגרם בגלל התקנת רדיו גרועה.ברכב היה מסך LCD ולפני המכירה פירקו אותו והרכיבו באופן גרוע את הרדיו.

שוב,התקנות רשלניות גורמות נזק..

מקווה שיעזור בעתיד לבעלי רכבים דומים.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

×
×
  • תוכן חדש...