Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשטרה שוב עוברת על החוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לא פעם ראשונה שאני רואה עבירות של המשטרה, אך מה שראיתי היום אינו מקרה מיוחד אך בשבילי זה פעם ראשונה.

 

הסיפור כזה :) :

 

יצאתי מהבנק בהדר (חיפה) והלכתי למעבר החצייה בשביל להגיע למכונית.

 

ליד המעבר חציה יש תחנת אוטובוס, ולאוטובוסים יש את הדרך האדומה והמסומנת שלהם.

 

פתאום עוברת מכונית, לא שמתי לב אך לדעתי זו הייתה מיצובישי לנסר.

 

לפעמים נהגים מתבלבלים ועולים על המסלול האדום אך יורדים ממנו בהזדמנות הראשונה !

 

בקיצור, ראיתי את הרכב עובר ונעצר ברמזור אדום, בזמן הרמזור עברתי לצד השני והסתכלתי לתוך האוטו.

 

לאוטו היו חלונות מושחרים כ-30 אחוז מקדימה ומאחורה ולכן היה די קשה לראות את מי שנמצא בפנים אך הצלחתי !

 

תנחשו מי ישב ונהג בתוך הרכב ?

 

2 שוטרים במדים כחולים, הזה שיושב ליד הנהג שותה קולה ואוכל ארוחה של מקדונלס.

 

לפי איך שהם נראו והכל, הם לא הגיעו בטעות למסלול האדום וגם לא ניסו לרדת ממנו בכמה דקות אחרי זה.

 

לא אמרתי להם כלום מכיוון שלא רציתי להסתכן במעצר כאשר התירוץ של השוטרים יהיה: עלבון שוטר

גרימת נזק או חבלה

או כל דבר אחר שיעלה בראשם...

 

לסיום, אם אני הייתי נוסע על המסלול האדום הייתי מקבל קנס של כ-1500 שקל גם אם זה קרה בטעות.

מסקנה = השוטרים שמים ז*ן על החוק ולא אכפת להם מכלום

פורסם

זה לא דבר חדש ששוטרים עוברים על החוק. נכון שהם צבועים ואנשים שטבעם זה "רק לי מותר" אבל המערכת בעדם ואין הרבה מה לעשות.

פורסם

ומה עם כל השוטרים "בתפקיד" שמפעילים סירנות וטסים 160-170 על כביש 6? אני רואה כאלה בכל שבוע שאני נוסע למשפחה.

ספק אם הם במרדף.

Opel Adam S 2017

פורסם
ומה עם כל השוטרים "בתפקיד" שמפעילים סירנות וטסים 160-170 על כביש 6? אני רואה כאלה בכל שבוע שאני נוסע למשפחה.

ספק אם הם במרדף.

 

הם במרדף אחרי הפוזה :D

פורסם

אני במקומך הייתי מצמיד מצלמה\ אייפון, בצורה כזאת שתהיה ברורה שאתה מצלם אותם. גם אם לא היית עושה כלום עם הסרטון, או לחילופין לא היה ניתן לראות בסרטון מי יושב בפנים, העובדה שצילמת אותם, בהחלט הייתה מרתיעה לפעם הבאה. שידעו שתמיד יש מי שמסתכל ובוחן.

האח הגדול רואה הכל!:shock:

פורסם
אני במקומך הייתי מצמיד מצלמה\ אייפון, בצורה כזאת שתהיה ברורה שאתה מצלם אותם. גם אם לא היית עושה כלום עם הסרטון, או לחילופין לא היה ניתן לראות בסרטון מי יושב בפנים, העובדה שצילמת אותם, בהחלט הייתה מרתיעה לפעם הבאה. שידעו שתמיד יש מי שמסתכל ובוחן.

האח הגדול רואה הכל!:shock:

 

הסברתי מדוע לא עשיתי את זה...

 

קראתי לא מעט סיפורים על שוטרים שנטפלו לאשים על סתם וכו' וכו' !

פורסם

קודם כך, אם היית עושה את העבירה הזאת, היית מקבל קנס של 250 ש"ח או 500 ש"ח (תלוי איזה סעיף השוטר היה בוחר לרשום).

שנית, אל תתלונן במשטרה אבל בטח ובטח אל תפחד.

פשוט שים מצלמה בחזית הרכב ותעלה לפייסבוק. משם העניינים יתגלגלו לבד.

פורסם
אני במקומך הייתי מצמיד מצלמה\ אייפון, בצורה כזאת שתהיה ברורה שאתה מצלם אותם. גם אם לא היית עושה כלום עם הסרטון, או לחילופין לא היה ניתן לראות בסרטון מי יושב בפנים, העובדה שצילמת אותם, בהחלט הייתה מרתיעה לפעם הבאה. שידעו שתמיד יש מי שמסתכל ובוחן.

האח הגדול רואה הכל!:shock:

 

לא מזמן המשטרה הוציאה מזכר לכלל שוטריה המזהיר אותם לבל יעברו על החוק, כי האזרחים עלולים לצלם אותם (ולא כי חו"ח יש לשמור על החוק, במיוחד מצדם של אלו האמונים על אכיפתו)...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המשטרה היא לא מאפיה. כמו שיש אזרחים מטומטמים יש גם שוטרים מטומטמים, זה הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...