Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני לפני רכישה של כבלים 0 גייג' .

אני הולך להזמין, את הציוד מהחברה הבא KnuKonceptz

 

שלושת הגדולים- 8feet

 

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-Kolossus-Flex-1-0-Gauge-Black-OFC-Power-Wire-5145-Strands-of-Copper-/390411845091?pt=US_Car_Audio_Power_Speaker_Wire&hash=item5ae65bfde3#ht_1444wt_1170

 

חוטי חשמל [למגברים]-23 feet

 

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-Kolossus-Flex-OFC-1-0-Power-Wire-0-Gauge-Red-5145-Strands-of-Copper-/390477753874?pt=US_Car_Audio_Power_Speaker_Wire&hash=item5aea49ae12#ht_1414wt_1170

 

6 Ring Terminal-אדום

 

http://www.knukonceptz.com/productDetail.cfm?prodID=RT1/0516R

 

Ring Terminal 6 -שחור

http://www.knukonceptz.com/productDetail.cfm?prodID=RT1/0516BK

 

 

השמח לדעת, מה את חושבים על החברה ?

בנוסף יש עוד, משהו שאני צריך להזמין?

 

 

מצבר XS D5100 הוזמן ובדרך לארץ.

 

תודה

פורסם

דווקה פה אני חושב שאתה יכול לקנות קבל רתכת 50 ממ״ר ולחסוך. פה מה שחשוב, התנגדות נמוכה של קבל, בידוד טוב. לא חושב שיש מורך לשלם יותר מכפול.

את הכסף הזה הייתי משקיע נגיד על rca

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כאבלי רתחת זה סלח לי על המילה- חרא.

אם יש לו תקציב לכאבל איכותי למה שלא יקנה כאבל איכותי?

עם כל הכבוד אין מה להשוות בין 50ממר רתכת ל0 GAUGE נחושת מלאה של Knu..

 

ואני רוצה דווקא לחלוק עליך פה, סרגיי- כאבל RCA הוא יכול להסתפק בסדרות כניסה של Audison או Rockford fosgate ועוד טובים (stinger, וכו') שעושים עבודה מעולה במחיר נוח, שווה להשקיע בכאבלי מתח כי להבדיל מכאבלי RCA שאפשר להביא כאבלים מצויינים בזול, אם תביא כאבל מתח בזול זה יעלה לך יקר.

JL Audio

פורסם

סלח לי, חבר. ממה עשוי קבל רתכת ? מברזל יצוק? אם דוויד בפרוייקט שלו משתמש ברתכת , אולי אפילו כדי לחסוך, בכל זאת.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
כאבלי רתחת זה סלח לי על המילה- חרא.

אם יש לו תקציב לכאבל איכותי למה שלא יקנה כאבל איכותי?

עם כל הכבוד אין מה להשוות בין 50ממר רתכת ל0 GAUGE נחושת מלאה של Knu..

 

 

אשמח להסבר למה כבל רתחת הוא חרא לעומת כבל של KNU....

Scan Speak

פורסם

הכאבל רתכת שאני פגשתי (2G) היה מנחושת מלאה ועדיין לא העביר את המתח המלא מהמצבר, למה? אולי כי לא היו מספיק גידים, אבל זאת ההתרשמות שאני קיבלתי מכאבל רתכת.

 

הוחלף ל0GAUGE של KNU והכל נפתר.

JL Audio

פורסם

איך בדקתה זאת? מה הזרם שעבר בקבל? קבל מעביר זרם. כך שהתנגדות של קבל משפיע על מפל מתח על הקבל עצמו. עובי הקבל גם גורם שמשפיע על יכולת העברת זרם. ישמח לדעת למה קבעת שהקבל חרא. חוצ מזה אתה משווה בין 2 ל 0 גיידג

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לפי בדיקה קצרה. שניהם עם בידוד pvc גמיש. לגבי התנגדות למטר אין מידע. אני לאחושב שיהיההבדל, אם כן, אז הבדל די קטן.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לא לשכוח פיוז! ואין הבדל משמעותי בין כבלים האלה. אבל עניין שלך כמובן. כבל מתח, זה כבל מתח. תפקידה להעביר זרם וזהו.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

ולמה לקנות דינומט?? תפקידו להוריד רזוננז ולהוסיף מסה לדלת. משהו עשה השווה אחד מול אחד?? יש דברים שיש להם חשיבות רבה יותר מאשר זה. כמו hu עם אות מוצא טוב. מגבר עם עיוות נמוך. רמקול מפורט. כבל להעברת אות מידע.. ומי שחושב או יודע אחרת, אני ישמח לא להשערות, אלה לדברים מבוססים.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...