Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב .

רציתי להתיעץ איתכם מה יכולה להיות הבעיה .

 

איביזה 2000 1.6

לפני כמה זמן הרכב הייה נכבה כל עוד אני לא לוחץ על הגז (כשהרכב עובד ברמזורים וכו... ) .

קניתי תוסף דלק וביצעתי ניקוי חפיף של המצערת , זה עזר חלקית . (לא יודע אם זה זה מה שעזר)

ועכשו כשאני מתניע את הרכב הוא נכבה אם אני לא לוחץ על הגז , וצריך לחמם אותו כמה זמן עד שהוא עובד כמו שצריך .

וגם אחרי שעובד כמו שצריך הוא נחנק כשאני מפעיל את המזגן על קור או חום.

עשיתי ניקוי יסודי למצערת פרקתי ועם ספריי קרבורטורים (כמובן לא על גומיות או פלסטיק ) .

לא עזר .

יש לי כמה כיוונים אבל אשמח לשמוע חוות דעת שלכם .

פורסם

אם הבעיה היא במצערת, אז לא מספיק לנקות אותה - צריך גם לכייל אותה דרך מחשב הרכב עם התוכנה הייעודית.

כדאי לך לקחת את הרכב למוסך שמכיר את הדגם (ממליץ לך על מוסך רון בת"א, אם אתה מאזור המרכז) שיעזור לך לאבחן את הבעיה באופן מדויק ושיוכל גם לתקן אותה כמו שצריך.

מניסיוני עם הסיאט הזו, המכניקה פה דורשת חלקים טובים וטיפול נאות ומקצועי. ספריי קסם לא יעזור לך בד"כ..

פורסם

הייתה לי בעיה דומה לשלך בגולף והלכתי למוסך רון בת''א והפיתרון היה להחליף חיישן אוויר.

יכול להיות שאצלך זה משו אחר, אבל הייתי מאוד ממליץ לך ללכת אליו.

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם

באמת אחלה מוסך ...

אבל רציתי לשמוע דעות מה נראה לכם הבעיה..?

 

גם לפי דעתי זה החיישן ...

 

יש עוד איזה כיוון כלשהו?

×
×
  • תוכן חדש...