Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מעוניין לרכוש רכב מסוג פיג׳ו 307 שנת 2002 נפח 1600 90,000 קמ

אני מתלווה אליו בעוד שעה להתרשם מהרכב.

ראשית מה כדאי לנו לבדוק ברכב? על מה לשים לב? (פרט לרישיונות ולטיפולים שנעשו ברכב שאותם נבדוק )

נשמח לקבל כל מידע על בעיות שקיימות לדגם זה ( במיוחד הגיר )

שבת שלום

פורסם

היתה לי פיג'ו 1600 שנת 2002 הדגם המפואר XT

החזקתי את האוטו במשך שנתיים וחצי של הנאה והנעה צרופה.

תשים לב לגיר ולמנוע, אצלי לא היו תקלות והאוטו היה מתוחזק, אבל ככה מדברים על האוטו לאחר 90K

מכונית מפנקת

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

עבדתי במוסך 4 שנים וזה הרכב עם הכי הרבה תקלות שנתקלתי בו.

 

לא הכרתי עוד רכב שפשוט הכל מתקלקל בו.

 

תקלות נפוצות הן ב- מסך תצוגה דואה, ידית אורות מקבלת חופש רציני, אלטרנטור, נזילות מים מהראש מנוע, נזילות שמן מבית מסנן שמן, סליל הצתה, מפוח \ נגד מזגן, בתי טרמוסטט, הופעת בוצה, רעש מרימים, תושבות מנוע, בעיות בתה"ל, משאבת הגה חשמלית, כריות אוויר, סליל כרית אוויר בהגה ועוד המון דברים שלא עולים לי עכשיו.

 

בקיצור רכב נוח מאוד אבל אמינות מחורבנת וכל חלק ברכב הזה עלול להתקלקל.

פורסם
עבדתי במוסך 4 שנים וזה הרכב עם הכי הרבה תקלות שנתקלתי בו.

 

לא הכרתי עוד רכב שפשוט הכל מתקלקל בו.

 

תקלות נפוצות הן ב- מסך תצוגה דואה, ידית אורות מקבלת חופש רציני, אלטרנטור, נזילות מים מהראש מנוע, נזילות שמן מבית מסנן שמן, סליל הצתה, מפוח \ נגד מזגן, בתי טרמוסטט, הופעת בוצה, רעש מרימים, תושבות מנוע, בעיות בתה"ל, משאבת הגה חשמלית, כריות אוויר, סליל כרית אוויר בהגה ועוד המון דברים שלא עולים לי עכשיו.

 

בקיצור רכב נוח מאוד אבל אמינות מחורבנת וכל חלק ברכב הזה עלול להתקלקל.

 

מוזר לי כל התקלות האלה בפיג'ו של השנים הללו, גם שאני לא מכיר את הרכב הזה.

(אולי זה מוזר לי, כי אצלי הצרפתיה החזיקה כמעט 12 שנה עם רוב החלקים שיצאה איתם מהמפעל).

 

לדעתי מוסך זה לא תמיד קנה מידה.

כי באים אליכם עם תקלות, זה לא שאתה מכיר כמה בעלים, משמע נגיד 5 רכבי כאלה, והתקלות חוזרות אצל כולם.

אם באו אליכם 50 פיג'ו 307, ואצל אחד היה בעיה בראש מנוע, והשני מסך דהוי, וכך הלאה, כל אחד תקלה אקראית ויחידה, זה כבר לא קנה מידה.

 

קח דוגמא את הגיר האוטומט שלהם, ב70% מהרכבים הוא עושה בעיות, סימן שזה גיר זבל.

 

 

לפותח האשכול.

90KKM הרכב עוד צריך ליהיות תקין וטוב, שים דגש על הגיר, שאין החלקות ומכות, אם אפשר תבדוק את זה לאורך נסיעה של 50KM ככה בעיר בשיא החום (מניסיון עם הגיר הזה, בנסיעות באישון לילה, נגיד 2-5 בלילה, הגיר עבד לי כמו שעון, רק התחיל להתחמם המזג-אוויר, הוא התחיל עם הבעיות)

 

עד לפני כמעט שנה, אבא של חבר שלי פרסם 307 2003 עם 50KKM, הרכב היה של נכה, הוא בקושי נסע בו, ואז נפטר, אז האחים הזניחו את העניין עם הרכב ולא היו לחוצים למכור אותו, ככה שהוא כמה שנים נסע ממש מעט.

פורסם

החזקתי ידנית מנוע 2000במשך 8שנים.

רכב מצויין שלמעט החלפת ידית אורות יקרה לא עשה שום בעיות ונמכר עם 140000 קמ.

לגבי ה1600 אוטומט,ידוע לי מחבר שהיה ברשותו שלאחר עדכון תכנה בגיר נפתרו הבעיות ובגדול , החזיק את הרכב כ3שנים יהיה מאד מרוצה.

בדוק היסטוריית טיפולים והיכן טופל.הרכב שלי היה 2002.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

טוב אז ככה. תודה לכל העונים.

לאחר שהגענו לבעל הרכב חשכו עניינו.

רכב יד 1 שנת 2002 שהיה ״מטופל״ רק במוסכים מורשים וללא תאונות או החלפת חלקי פח לטענת המוכר התגלו שקרים!!!

הרכב אומנם שנת 2002 ויד 1 אבל!! כבר ממבט ראשון ניתן היה להבחין שהוחלפה דלת או 2, הוחלפה כנף ימנית, תיקוני צבע שאין על מה לדבר, פתחתי את מכסה המים וכמובן שהמים היו בצבע חום. כנראה ערבוב של שמן ומים שרוב הסיכויים שיש פה לעשות ראש מנוע.

2 נורות דלוקות ( כרית אוויר ותמונה של כסא עם כרית אוויר).

כמובן שהמוכר ציין לפני הגעתנו כי הרכב ללא תאונות וללא תיקוני צבע והכל מתוחזק כמו שצריך. הכל התגלה כשקר ופשוט מי שמשקר לגבי תאונות משקר גם לגבי המצב המכני. לכן הלבנו את פניו ברבים , ארזנו את חפצינו ונסענו לשלום.

אכזבה.

פורסם

צר לי לשמוע.לצערנו אין בושה לאנשים, שמבזבזים את זמנם של הקונים ומביאים אותם לראות גרוטאות.

אל תתיאש ובהצלחה!.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
טוב אז ככה. תודה לכל העונים.

לאחר שהגענו לבעל הרכב חשכו עניינו.

רכב יד 1 שנת 2002 שהיה ״מטופל״ רק במוסכים מורשים וללא תאונות או החלפת חלקי פח לטענת המוכר התגלו שקרים!!!

הרכב אומנם שנת 2002 ויד 1 אבל!! כבר ממבט ראשון ניתן היה להבחין שהוחלפה דלת או 2, הוחלפה כנף ימנית, תיקוני צבע שאין על מה לדבר, פתחתי את מכסה המים וכמובן שהמים היו בצבע חום. כנראה ערבוב של שמן ומים שרוב הסיכויים שיש פה לעשות ראש מנוע.

2 נורות דלוקות ( כרית אוויר ותמונה של כסא עם כרית אוויר).

כמובן שהמוכר ציין לפני הגעתנו כי הרכב ללא תאונות וללא תיקוני צבע והכל מתוחזק כמו שצריך. הכל התגלה כשקר ופשוט מי שמשקר לגבי תאונות משקר גם לגבי המצב המכני. לכן הלבנו את פניו ברבים , ארזנו את חפצינו ונסענו לשלום.

אכזבה.

 

מנצל את השרשור . ראיתי גם ב206 כרית אוויר ועוד נורה אחרת עם כרית אוויר. מה זה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

סתםמעניין אותי,שאלתם את בעל הרכב לפשר המצב לעומת התיאור בטלפון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מנצל את השרשור . ראיתי גם ב206 כרית אוויר ועוד נורה אחרת עם כרית אוויר. מה זה ?

 

נורה עם כרית אויר זו תקלה בכרית אוויר.נורה עם כרית אוויר ומושב עם הסימן 2 משמעותה שבוטלה כ"א בצד נוסע, בדגמי 206 307זה נעשה בד"כ באמצעות מפתחות הרכב,וניתן להחזיר למצב שבו שתיהין פעילות,כמובן במידה ואין תקלה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
סתםמעניין אותי,שאלתם את בעל הרכב לפשר המצב לעומת התיאור בטלפון?

 

כמו שאמרתי, הלבנתי את פניו ברבים.

הבכתי אותו והוא התנצל וטען כי אשתו היא זאת שנוסעת ברכב וכי ״חשב״ שהרכב נקי מכל רבב.

לא מבין על מה יש לשקר? הרי בכל מקרה הרכב יבדק במכון בדיקה.

למזלי יש לי ידע ואפשרות לבדוק עצמאי אם הרכב עבר תאונה או לא. והוא התבייש בעצמו שהוכחתי מולו את שקריו.

פורסם
טוב אז ככה. תודה לכל העונים.

לאחר שהגענו לבעל הרכב חשכו עניינו.

רכב יד 1 שנת 2002 שהיה ״מטופל״ רק במוסכים מורשים וללא תאונות או החלפת חלקי פח לטענת המוכר התגלו שקרים!!!

הרכב אומנם שנת 2002 ויד 1 אבל!! כבר ממבט ראשון ניתן היה להבחין שהוחלפה דלת או 2, הוחלפה כנף ימנית, תיקוני צבע שאין על מה לדבר, פתחתי את מכסה המים וכמובן שהמים היו בצבע חום. כנראה ערבוב של שמן ומים שרוב הסיכויים שיש פה לעשות ראש מנוע.

2 נורות דלוקות ( כרית אוויר ותמונה של כסא עם כרית אוויר).

כמובן שהמוכר ציין לפני הגעתנו כי הרכב ללא תאונות וללא תיקוני צבע והכל מתוחזק כמו שצריך. הכל התגלה כשקר ופשוט מי שמשקר לגבי תאונות משקר גם לגבי המצב המכני. לכן הלבנו את פניו ברבים , ארזנו את חפצינו ונסענו לשלום.

אכזבה.

 

צריך לתבוע אותו, חרם על הדלק והזמן שלכם.

פורסם

אחי לי יש 307 XSI ידנית

וממליץ לך בחום אבל רק ידני !

תבדוק תחשמל שלה שכל החלונות וינקרים סנרוף הכל תקין

alpineeE

פורסם
אחי לי יש 307 XSI ידנית

וממליץ לך בחום אבל רק ידני !

תבדוק תחשמל שלה שכל החלונות וינקרים סנרוף הכל תקין

 

הרכב הוא לחבר. הוא מחפש רק אוטומט.

נדלג לרכב הבא.

תודה לכם

×
×
  • תוכן חדש...