Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף אוגוסט הזמנתי מגבר+ערכת חיווט מdimension audio, (אם מישהו מכיר)

היו לי בעיות בתשלום כי בbidpay כבר לא מקבלים מאסטרקרד, אז שילמתי דרך הווסטרן יוניון בדואר. ב5.9 העברתי את הכסף, המוכר לא עונה לכל האימיילים ואמר שביום שני יקח תכסף ומאז לא עונה להודעות.

למישהו יש ניסיון עם dimension audio? (שיש לו 90 ומשהו אחוז פידבקים חיוביים)

למישהו קרה כזה דבר? מה אני יכול לעשות אם הוא באמת ימשיך להתעלם?

פורסם

לא הרבה!לדווח עליו כFRAUD אבל אני לא מאמין שהכסף יחזור אלייך .בגלל זה EBAY ממליץ לא לשלם דרך ווסטרן יוניון.לפי דעתי אם יש לו פידבק גבוהה והרבה אנשים רכשו ממנו אז בסופו של דבר הוא יענה לך.

פורסם
בסוף אוגוסט הזמנתי מגבר+ערכת חיווט מdimension audio, (אם מישהו מכיר)

היו לי בעיות בתשלום כי בbidpay כבר לא מקבלים מאסטרקרד, אז שילמתי דרך הווסטרן יוניון בדואר. ב5.9 העברתי את הכסף, המוכר לא עונה לכל האימיילים ואמר שביום שני יקח תכסף ומאז לא עונה להודעות.

למישהו יש ניסיון עם dimension audio? (שיש לו 90 ומשהו אחוז פידבקים חיוביים)

למישהו קרה כזה דבר? מה אני יכול לעשות אם הוא באמת ימשיך להתעלם?

זה קרה לי לא מעט פעמים פשוט הם שולחים המוצר ולא עונים למיילים(לא ספציפית המוכר הזה)

קח בחשבון שפה זה עונת החגים וישנם עכובים.אני בטוח שהשבוע תקבל המוצר.

אם לא פנה לשרות של ebay הם יתנו לך את הטלפון שלהם כך שתוכל ליצור קשר ישיר ובנוסף

ישלחו לךו אזהרה

פורסם

הוא עוד לא שלח בכלל את המגבר, והוא גם שולח דרך הים אז יש כמה שבועות עד שזה יגיע.

בכל אופן בגלל שהכסף שלי עכשיו אצלו, אני לא רוצה להתלונן עליו עדיין, וגם לא נראה לי שמוכר שהוא power seller עם כמעט 99% פידבקים חיוביים יגנוב תכסף. ככה אני מקווה לפחות...

פורסם

אם הוא power seller אין לך מה לדאוג

 

יש לו יותר מידי מה להפסיד .

למה הוא שולח דרך הים?אני תמיד מקבל עם ups או ems

תוך מספר ימים זה בארץ\

יש לי המלצה עבורך שתחסוך לך כמה שקלים.תדפיס מהאינטרנט

את ההודעה של ebay שנשלחה לך בסיום המכירה וכשתקבל את ההודעה מהמכס

תפקסס להם כאסמכתה לסכום הקניה.היות והיא לא מכילה את המשלוח לא

תאלץ לשלם מיסים על המשלוח.זה עובד ומעולם לא שלמתי מס על המשלוח.

פורסם

מנסיון שלי, מעל 97.5% פידבקים זה מוכרים שניתן לסמוך עליהם, חשוב מאוד גם לקרוא את הפידבקים השליליים ואפילו כדאי לפנות אל האנשים שנתנו פידבקים שליליים ולשאול אותם מדוע.

 

זה מה שאני הייתי עושה לפני שהייתי סומך על איזה מוכר מסויים, קרה לי מקרה שהמוכר רשם 6.5$ משלוח לכל העולם - הוא רשם FLAT RATE שזה מחיר אחיד, בסוף מסתבר(כמובן) שהוא טעה והמחיר לארץ הוא לא פחות מאשר 46$, אז אמרתי לו(בטלפון) מדוע רשמת 6.5% אז הוא גיחך ואמר - לא התכוונתי ל US, אז אמרתי לו שאני מבטל את ההזמנה, אמר לי אין בעיה (בחוסר אכפתיות) זה היה מוכר עם 97% פידבקים.

 

חשוב מאוד להזהר מהם!!, השיטה הכי טובה לשלם היא PAYPAL שבשיטה זו אפשר לתבוע אותו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

תשמע שמעתי הרבה פעמים על משלוחים של סאבים ב10$!!!!-זה לא מחיר הגיוני

 

הכל בול שיט.צריך הגיון.המחירים פחות או יותר זהים ו6.5$ זה לא הגיוני.

במצב כזה חייבים לקבל הצעה מהמוכר.

לגבי paypal לא תמיד הם מקבלים כ"א ישראלים וזו בעיה.

עשיתי הרבה קניות בחו"ל .בזמן האחרון רובן שולמו דרך bidpay

כולן הגיעו בסדר גמור בזמן ובלי בעיות.

אני חייב לציין עוד דבר.בארצות הברית המסחר הוא דבר קדוש והבסיס לכלכלה האמריקאית האדירה אני לא אומר שאין רמאים אבל בדרך כלל האנשים שם ישריםבדיוק ההיפך מפה)

עשיתי הרבה הזמנות ואני מדגיש מעולם לא רומיתי-מעולם

פורסם

למה אתה לא יכול פשוט להיתקשר אליו

 

גם לי הייתה תקופה שחיכתי למגבר וספק לא ענה לאימלים שלי... היתקשרתי אליו בידיוק בזמן שהוא בא לישלוח לי את המגבר..

פורסם

אריק תבין,

 

שאתה משלם ב BIDPAY יש עם זה בעתיות אחת, במידה והמוכר פרע את ה MONEYORDER ולא שלח לך את המוצר אז הכסף אבוד!.

דרך PAYPAL יש לך את האפשרות להגיש "תביעה" ואז יש סיכוי גבוה שתקבל את הכסף בחזרה, יש לך גם כתובת למי לפנות, אתה מבין?

אגב, ה6.5$ האלו זה היה משלוח לתוסף מזון ששוקל 7.5LBS לכן ישר גיחכתי כי דרך USPS המינימום למשלוח בין 4-6 שבועות עולה 29$ לכן זה לא היה הגיוני.

בגדול כמו שרשמתי עדיף לקנות מאנשים שה FEEDBACK שלהם מעל 97.5% ואפילו אם יש להם את הPOWER SELLER.

 

חשוב מאוד להזהר בקנייה דרך EBAY , זה לא המקום הכי בטוח שיש, בכלל כל המסחר האלקטרוני צריך להזהר ממנו, הרי זה לא חשוב רק שקיבלת את המוצר, השאלה היא אם זה המוצר עצמו ואם הוא תקין.

ניקח מצב, הזמנתם מגבר, המגבר הזה לא תקין, מה תעשו? אההה..... כאן אתם בבעיה, גם אם המוכר מוכן לקבל, אתם יודעים כמה יעלה לשלוח את זה אליו? בסביבות ה 45$ לפחות, אז תעשו חושבים טוב טוב לפני שאתם לוחצים על ה - BUY IT NOW.

 

שניר.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

שניר

הבעיה בפייפאל היא שכל המוכרים שראיתי עד עכשיו בתחום של האודיו לרכב (הזמנתי צ'יפ לפלייסטיישן מחנות בקנדה שם הסתפקו בכתובת מאושרת לא משנה מאיפה בעולם) דורשים כתובת מאושרת בארה"ב. כלומר אם אתה חבר בפייפאל, צריכה להיות להיות כתובת אמריקאית שאושרה, רק אז יקבל המוכר את הזמנתך.

 

אני נתקעתי עם מוכר שהזמנתי ממנו (לאחר שבדקתי שהוא מקבל כרטיס אשראי) ובסוף הוא אומר לי שרק ויזה או אמריקאן אקספרס (בדיוק כמו ב-BIDPAY) והוא מצטער. שאלתי אותו מה אפשר לעשות והוא ענה לי בפשטות ש... הוא לא יודע מה לעשות.

 

צריך לבדוק טוב טוב לאן נכנסים, מי המוכר, מאיפה, לקרוא טוב טוב בין השורות על אמצעי התשלום ואופן המשלוח. אם אפשר, מומלץ ליצור קשר בטרם הקנייה עם המוכר ולשאול אותו את כל השאלות שעולות לכם לראש לגבי רכישת מוצר. ככה תחסכו לכם הרבה בעיות וכאבי ראש.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

לא בדקתי לפני את הפידבקים השליליים, אני גם לא חושב שזה היה ממש משנה כי לרוב המוכרים עם יותר מ1000 פידבקים יש גם מס' שליליים. ואם 99% מהם חיוביים, זה לא ממש שיקול.

בכל מקרה, מישהו הזמין פעם מdimension audio?

החנות באיביי: www.dimensionaudio.com

פורסם

עושה רושם טוב.לא הייתי מהסס לקנות ממנו.אני ניתקלתי בכמה מוכרים

שלא ענו לי למיילים שלי וקצת נלחצתי אבל לפני שיצרתי קשר עמם המוצר הגיע. הבעיה שלך נובעת מצורת המשלוח שאמורה להגיע לאחר זמן רב.תנסה להשיג את מספר הטלפון ולהתקשר ישירות

כך תוכל לשאול ולקבל את כל התשובות

קראתי את הפיד בקים שבסך הכל טובים אבלמספר קונים

התלוננו שלא קבלו את המוצר.לדעתי פנה כעת ל ebay ודרוש את הטלפון כעת

אגב רשום שהוא שולח המוצרים רק לארצות הברית????

פורסם
הוא עוד לא שלח בכלל את המגבר, והוא גם שולח דרך הים אז יש כמה שבועות עד שזה יגיע.

בכל אופן בגלל שהכסף שלי עכשיו אצלו, אני לא רוצה להתלונן עליו עדיין, וגם לא נראה לי שמוכר שהוא power seller עם כמעט 99% פידבקים חיוביים יגנוב תכסף. ככה אני מקווה לפחות...

אני מצטער שאני מגיב רק עכשיו כי פשוט רק הרגע שמתי לב שזה נשלח דרך הים, בכל מקרה לי

לבינתיים יש ניסיון לא טוב עם משלוח מסוג זה ואני לא יודע להצביע היכן הבעיה בדיוק מכיוון שאני הזמנתי

סאב שע"פ המוכר נשלח ב-19 במאי ועד היום הוא לא הגיע, אחת הסיבות שיכולות להיות היא שבדיוק

בתקופה שהוא אמור היה להגיע הייתה שביתה בנמלים בארץ ככה שיכול להיות שהוא חזר בחזרה.

במקרה שלי המוכר מאוד ידידותי ומנסה לעזור כמה שאפשר אבל כרגע אין לי שמץ של מושג מה קורה

עם הסאב ואם אני אקבל אותו אי פעם...

 

איציק.

פורסם
אני מצטער שאני מגיב רק עכשיו כי פשוט רק הרגע שמתי לב שזה נשלח דרך הים, בכל מקרה לי

לבינתיים יש ניסיון לא טוב עם משלוח מסוג זה ואני לא יודע להצביע היכן הבעיה בדיוק מכיוון שאני הזמנתי

סאב שע"פ המוכר נשלח ב-19 במאי ועד היום הוא לא הגיע, אחת הסיבות שיכולות להיות היא שבדיוק

בתקופה שהוא אמור היה להגיע הייתה שביתה בנמלים בארץ ככה שיכול להיות שהוא חזר בחזרה.

במקרה שלי המוכר מאוד ידידותי ומנסה לעזור כמה שאפשר אבל כרגע אין לי שמץ של מושג מה קורה

עם הסאב ואם אני אקבל אותו אי פעם...

 

איציק.

אל תגיד שלא ביטחת !?
×
×
  • תוכן חדש...