Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר להתקנה של ווסת דלק


Mickael Meyer
שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו יכול למליץ לי על מקום מסויים באזור השרון שיכול להתקין לי ווסת דלק ל 106

כמה זה אמור לעלות לי ההתקנה

ועוד משהו האם חייב מתאם לווסת

כי יש לי רק את הווסת עצמו ואת הצינורות

תודה מרואש מיכאל

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהמוסכניק שאני מטפל אצלו הציע לי להתקין ווסת כזה .. אז אני מניח שהוא יודע להתקין כזה בכל מקרה בעיסוקו הוא משפר מכוניות אז מן הסתם הוא יודע, אתה מוזמן לפנות אליו דרך אגב הוא בנאדם נשמה ויש עליו המלצות מכול הפורום, המוסך שלו בכפ"ס הנה המספר

 

097654877

תבקש את שרון

 

תגיד לו ששלחתי אותך אליו ( גיא עם ה RSI ) הוא יסתדר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם כדאי לך. הראלי שלי עם ווסת 3.5 באר של Weber ולאחרונה שמתי לב לצריכה די גבוהה של דלק (8-9 ק"מ לליטר). אני קצת מוטרד, אם כי אני לא נוסע הרבה, ואני שוקל מה לעשות בנידון.

האם יש בעלי 106 נוספים שיכולים לתת תובנה על ההשפעה של ווסת לחץ דלק על הצריכה? אולי רק הווסת שלי דפוק...

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם כדאי לך. הראלי שלי עם ווסת 3.5 באר של Weber ולאחרונה שמתי לב לצריכה די גבוהה של דלק (8-9 ק"מ לליטר). אני קצת מוטרד, אם כי אני לא נוסע הרבה, ואני שוקל מה לעשות בנידון.

האם יש בעלי 106 נוספים שיכולים לתת תובנה על ההשפעה של ווסת לחץ דלק על הצריכה? אולי רק הווסת שלי דפוק...

אני חושב שדיי הגיוני שצריכת הדלק שלך תיהיה 1\9 כשראלי סטנדרטית צורכת 1\10-11.

מה לעשות בנידון?

קודם כל, תידע לך שאם הווסת מורכב אצלך בצורה חאפרית אז יכולות להיות לווסת כמה השפעות שליליות בטווח הארוך. הגרועה מכולם (אני חושב...) היא שמשאבת הדלק שלך יכולה להיהרס בעקבות זה. לא עד כדיי כך גרוע, אבל ללא ספק גם לא נעים.

אז תבדוק האם הווסת מחובר כמו שצריך, ושאין הצפות שם או משהו כזה.

 

במידה והכל בסדר ומחובר בסדר אז אתה צריך לחשוב לבד האם הכח הנוסף\תגובת הדוושה הטובה יותר מאשר בראלי סטנדרטית, שאתה מקבל בעקבות הווסת שווה את העלות הנוספת שאתה צריך לשלם על הדלק או לא.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם כדאי לך. הראלי שלי עם ווסת 3.5 באר של Weber ולאחרונה שמתי לב לצריכה די גבוהה של דלק (8-9 ק"מ לליטר). אני קצת מוטרד, אם כי אני לא נוסע הרבה, ואני שוקל מה לעשות בנידון.

האם יש בעלי 106 נוספים שיכולים לתת תובנה על ההשפעה של ווסת לחץ דלק על הצריכה? אולי רק הווסת שלי דפוק...

נראה לי שהראלי במקור מגיעה עם 3 באר , ברגע שכיוונת אותו ל 3.5 מן הסתם תהיה עלייה בצריכת הדלק.

 

אם זה מפריע לך אז תחזיר את זה ל 3 באר , וכשתרצה ללחוץ או משהו תעלה את זה ל 3.5

 

תקנו אותי אם אני טועה. ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כחה אם אני לא טועה הווסת שלי הוא 3.5 באר

מישהו אמר לי אם אני רוצה לחזור למקורי אני צריך להחליף את כל הצינורות דלק עד המיכל שזה יעלה לי בסביבות ה 600 שק"ל האם זה נכון??

 

ככה הווסת שלי ניראה מה אתם אומרים ?

תודה רבה לכם על העזרה

01.08.04 012.jpg

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא ווסת מתכוונן ????

 

on the fly

??

אין לי מושג איזה מין ווסת זה. אני יודע שמתקינים אותו חיצוני בנוסף למקורי

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה אצלי ברכב מותקן ווסת כזה, הוא מתכוונן על ידי הורדת המכסה הכסוף, מתחתיו יש אופציה לכיוונון אם אני לא טועה.

בכל מקרה, מהר מאוד החלפתי אותו לווסת מתכוונן של וובר של פיאט טיפו. מומלץ.

HOOTERS

:ladysman:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו הרכיב שמווסת באיזה לחץ הדלק יוזרק לתוך המנוע.

ברכב שלי לדוגמה, הווסת המקורי של הרכב הוא 3 באר (זו מידה של לחץ), אך הוא הוחלף לווסת של 3.5 באר (לחץ יותר גבוה).

ככל שהלחץ של בווסת יותר גבוה, כך יוזרק יותר דלק למנוע בעת לחיצה על הדוושה, דבר זה כמובן צריך להיות בפרופורציה שכן יש פגם גם בהזרקת כמות מוגזמת של דלק (לא לשכוח שבמנוע רגיל האוויר נכנס למנוע בלחץ של אטמוספירה אחת שזה בערך באר אחד - ולא לשכוח שעבור בעירה דרוש גם חמצן וגם דלק, אם מזריקים יותר מדי דלק המנוע ייחנק, ייצא עשן שחור וכו').

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העזרה שלכם עזרתם לי מאוד

עכשיו עוד משהו הווסת המקורי של הראלי ושל ה s16 הוא אותו דבר

ועוד משהו אני בקרוב רוצה להתקין שעון אויר/דלק בכמה אני יכול לקנות אחד כמה אם המחזיק הזה

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...