Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30 התגלת בוצה במנוע במהלך טיפול, מה עושים ?


M B3
שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם הם הראו לך את הבוצה המדוברת? האם הם פירקו את המכסה שסתומים? עד כמה שאני מכיר את המנועים המודרניים של יונדאי די קשה לראות משהו דרך פתח מילוי השמן (אולי רק איזה פיסת מתכת שנועדה לנתב את השמן שנכנס).

 

לאור הפרטים שנתת: רכב מטופל על פי הוראות היצרן במוסך המרכזי ללא דופי, כביכול בוצה שהצטברה במנוע ורעשים מתכתיים שכנראה מגיעים מהמרימים הידראולים או לחלופין משרשרת התזמון. אני מאמין (לפי היכרותי העמוקה עם עובדי יונדאי בישראל) שבמידה ואכן יש אמת במצב כלמוביל תצטרך להפעיל את האחריות ולהחליף לך מנוע.

על כל פנים חזור מהר למוסך אפילו על גרר, דרוש מהם פירוק של מכסה השסתומים ותבקש להיות נוכח בבדיקה. במידה והכל נקי כנראה שסתם השתמשו בתירוץ של בוצה בשביל שתצא מסופק מהשירות, כאילו הם בדקו בשבילך ופתרו את הבעיה. במידה והכל מלא בבוצה (תאמין לי שלא תפספס מראה כזה) דרוש מהם לפרק גם אגן שמן ותעד בעזרת מצלמה את מצבו העגום של המנוע ומשם תתקדם להחלפת במנוע במסגרת האחריות.

 

במקרה הראשון בו אין שום זכר לבוצה, תבקש מהם לפתור את הרעש המתכתי -שוב- במסגרת האחריות.[/quote]

שים לב למה שהדגשתי באדום !

ברשותך אדגיש את החשוב והעיקר ,במידה ומפרקים מכסה שסתומים, ובמקרה ואכן מתגלה בוצה, פרוק אגן השמן הוא חובה, כי שם מתנקז כל הבוצה, ומשם השמן עם הבוצה נשאב דרך משאבת השמן חזרה למעברי שמן בגל ארכובה וגל זיזים, שרק מהשרשטר אני למד, שהמעברים שם צרים מהמקובל ורגישים לבוצה, שמצטברת ולו רק בשל העובדה, של הוראת היבואן להאריך את משך הטיפול שכולל החלפת שמנים ל20000ק"מ, גם אם הטיפול נעשה במוסך היבואן עם שמנים איכותיים,הסטסטיקה מגלה שהארכת זמן הטיפולים, תקצר את חיי המנוע לטווח הארוך, במקרה הזה זה יתגלה לפני גמר האחריות, במקרה אחר חודש אחרי, מי יפצה על נזק בלתי הפיך שיתגלה?

אנדוקטה מענינת, קיבלתי טלפון היום מבעל יונדאי I30,שביקש להתיעץ איתי בגלל בעיה זהה, הוא לא חבר הפורום, אך הוא קורא נאמן של הפורום, וראה שהגבתי בנושא, וביקש שאקדיש לו מספר דקות, מיד שאלתי אותו מתי הוא החליף שמנים לאחרונה, הוא אמר לי לפני 15000, מיד שלחתי אותו למוסך האמון בעיניו, שהוא סומך עליו, והוא לא מוסך היבואן, וביקשתי ממנו , לבצע פרוק אגן השמן ומכסה השסתומים נקוי רשתית משאבת השמן, הרכבה מחדש, והחלפת שמן ומסנן שמן.

ביקשתי ממנו שיעדכן אותי בקשר לבוצה, ובקשר לרעשים בעת התנעת מנוע קר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...