Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל- אלון האצילי ויתר על הטווינגו שקניתי היום.

זו ממש מחווה יפה מצידו- כה לחי! האמון בבני המין האנושי התחזק! יש עתיד!

אני מבטיח שכל טווינגו למכירה שאראה אלון יהיה הראשון שישמע עליה.

 

ולקיטורים:

1. אני לא מצליח להניח את ידי על מדריך ראוי להתקנת שעון חום.... חיפשתי בגרמנים, וכל המדריכים שהצלחתי להוריד היו של ECU, השד יודע מה זה.

2. שאלתי לפני כמה ימים (אז תצנזרו אותי אם אני חורג)- האם למישהו יש מושג ירוק האם חוקי להתקין מגדש טורבו על הטווינגו? האם חוקי להתקין עיני מלאך כאלה זוהרות בתוך הפנס?

3. ראיתי פה פעם לינק לאתר בו מישהו מסביר איך היסב מאיזי לידני לבדו. הלינק לא מקשר לדף ההסבר ובאתר ההוא אין זכר להסבר...

 

ולהתלבטויות:

אני לא יודע מה לרסס על הטווינגו שלי- תגובותיכם בברכה:

1. שלוש נערות פאוור פאף קטנות.

2. קרמיט (צפרדע, טווינגו).

3. אריק ובנץ.

4. שמוליקיפוד (היה לי על הרכב הקודם).

 

תודה מראש.

פורסם
3. ראיתי פה פעם לינק לאתר בו מישהו מסביר איך היסב מאיזי לידני לבדו. הלינק לא מקשר לדף ההסבר ובאתר ההוא אין זכר להסבר...

 

ולהתלבטויות:

אני לא יודע מה לרסס על הטווינגו שלי- תגובותיכם בברכה:

1. שלוש נערות פאוור פאף קטנות.

2. קרמיט (צפרדע, טווינגו).

3. אריק ובנץ.

4. שמוליקיפוד (היה לי על הרכב הקודם).

קישור עבור השאלה הראשונה:

http://motorica.net/viewtopic.php?t=22

בקשר להתלבטות: :shock::shock::shock:

MCS 2008

פורסם
קודם כל- אלון האצילי ויתר על הטווינגו שקניתי היום.

זו ממש מחווה יפה מצידו- כה לחי! האמון בבני המין האנושי התחזק! יש עתיד!

אני מבטיח שכל טווינגו למכירה שאראה אלון יהיה הראשון שישמע עליה.

 

ולקיטורים:

1. אני לא מצליח להניח את ידי על מדריך ראוי להתקנת שעון חום.... חיפשתי בגרמנים, וכל המדריכים שהצלחתי להוריד היו של ECU, השד יודע מה זה.

2. שאלתי לפני כמה ימים (אז תצנזרו אותי אם אני חורג)- האם למישהו יש מושג ירוק האם חוקי להתקין מגדש טורבו על הטווינגו? האם חוקי להתקין עיני מלאך כאלה זוהרות בתוך הפנס?

3. ראיתי פה פעם לינק לאתר בו מישהו מסביר איך היסב מאיזי לידני לבדו. הלינק לא מקשר לדף ההסבר ובאתר ההוא אין זכר להסבר...

 

ולהתלבטויות:

אני לא יודע מה לרסס על הטווינגו שלי- תגובותיכם בברכה:

1. שלוש נערות פאוור פאף קטנות.

2. קרמיט (צפרדע, טווינגו).

3. אריק ובנץ.

4. שמוליקיפוד (היה לי על הרכב הקודם).

 

תודה מראש.

 

אהלן.גם אני קניתי טווינגו ביום שישי.שלי כבר מוסבת לידני.כל מוסך רנו (חוץ מהמרכזי) ישמח לעשות את זה.זה בכלל לא קשה-רק קח בחשבון שאתה צריך להביא דוושת ברקס אחרת שתיכנס ליד הקלאצ'.

 

אני מתקין שעון חום בסופ"ש-למרות שזה לא כ"כ נחוץ.קנה שעון הכי פשוט באוטודיפו-גש לכל מתקין ספידומטרים (שלי ברחוב הירקון בתל אביב) ותעשה את זה.זה שטויות.

 

לגבי הטורבו-זה לא חוקי-אבל למי זה מזיז את התחת? יש קיטים מוכנים-תסתכל באתרים של ELIA TUNING ושל VAN AKEN (מנוע חיפוש-אין לי כתובת מדוייקת).הקיטים בסיסיים להחריד-הם בנויים מטורבו קטן (T15),ללא אינטרקולר.הדלק הנוסף מסופק ע"י החלפת ווסת בלבד. הגדישה נמוכה ( אפס ארבע באר)קיט בארץ יגיע לבערך 8000-10000 שקלים ויתן 80-90 כוח סוס. אני,אישית,לא הייתי נכנס לזה-המנוע ענתיקה (שס' עיליים),הגיר לא להיט והעסק יתפרק מהר מאוד.מה שכן-שים לה ג'אנט של RSI,תנמיך אותה ,תעיף לה את הממיר ותארגן פילטר שיעבור מהמיצערת אל התא הגדול שמתחת לפתחים במכסה המנוע.שים לה ווסת לחץ קצת יותר חזק-ויש לך עוד 3-4 כ"ס.עיני מלאך אינן חוקיות.

 

ותדאג לברקסים טובים- המקוריים ממש זבל.

 

 

 

 

 

מה לרסס על האוטו?

 

תשתין עליו......

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

להשתין עליה זה רעיון ממש טוב- פעם בצהלינו היינו מורחים חמסות של גריז נגד עין הרע על החלק התחתון של הטנק, בסוף כל טיפול.

 

שעון חום נראה לי הכרחי, אני יעשה את זה מחר על הבוקר.

ג'אנטים יש לי מי שדואג לזה כרגע, הנמכה לא נראה לי הסגנון שלי אבל תודה בכל אופן.

 

"פילטר שיעבור מהמיצערת אל התא הגדול שמתחת לפתחים במכסה המנוע.שים לה ווסת לחץ קצת יותר חזק-ויש לך עוד 3-4 כ"ס" - אתה מתכוון לנצל את האוויר שבכונסים כדי לדחוס למנוע?

"מצערת"- זה לא כבל גז? אתה מתכוון לצינור הזה שנראה כמו בד שיוצא מהמנוע לכיוון צד ימין- לשם לחבר? למה אתה מתכוון בווסת לחץ?

אגב- בתא הגדול יש שני פתחי איוורור ועוד חור צידי- לאן הם אמורים להוביל?

תודה המון, שכנעת אותי סופית לרדת מהטורבו, באמת אין צורך להשתולל.

×
×
  • תוכן חדש...