Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני ממליץ לך להיסגר על עצמך לפני שאתה מתחיל ללמוד

או שתלמד כלכלה, או שתלמד תקשורת.

 

תואר ראשון במנהל עסקים שווה לתחת (למעשה, גם התואר השני במנהל עסקים שווה לתחת)

כשאתה לוקח את התואר הזה והופך אותו לדו-חוגי עם תחום נוסף, אתה רק פוגע בתחום הנוסף.

 

זה מקרה קלאסי של "תפסת מרובה-לא תפסת". אתה תלמד תואר שנותן לך טעימות מ-2 עולמות, ובסופו של דבר אתה תדע קצת מכל דבר, אבל לא מספיק משום דבר.

 

אבל היי... אם יש לך כמה שנים לשרוף וכמה עשרות אלפי שקלים לבזבז - לך על זה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
יסלחו לי מעסיקים רבים אבל השיקול העיקרי בקבלה למקום עבודה היום הוא ויטמין P.

מי שאין לו פרוטקציות, יהיה לו קשה למצוא עבודה (קשה אבל אפשרי).

 

אני אסלח.

אני התקבלתי לעבודה בלי פרוטקציה. מה לעשות, לא היתה לי.

במהלך הקריירה שלי גייסתי די הרבה אנשים - לאף אחד מהם לא היתה פרוטקציה. הבת של המנכ"ל, שסיימה תואר, בכלל לא שקלה לבוא לעבוד בחברה. אז לפחות בתחום שלי (הנדסת חשמל) לא נתקלתי בפרוטקציה, ופרוטקציה לא תביא אותך רחוק.

:turn-l:
פורסם
זה המוסד היחיד בארץ למיטב ידיעתי שלא מבקש אפילו פסיכומטרי ללימודי הנדסה.

 

פסיכומטרי זה קשקוש בלבוש, וכבר ראיתי לא מעט מחקרים בזמנו שלא מצאו קשר מובהק בין הצלחה בפסיכומטרי להצלחה בלימודים ו/או בקריירה.

 

יש שתי גישות ללימודים אקדמיים בעולם:

1. תנאי קבלה נמוכים וסינון במהלך התואר.

2. תנאי קבלה גבוהים (או תלויי מסלול).

 

שתי השיטות האלו נהוגות במקומות רבים, טובים, ומכובדים.

פורסם

במצב העניינים כיום והמגמה שמתפתחת בשוק, ממליץ לך ללוותר על כלכלה ומנהל עסקים. זה בזבוז זמן של 3 שנים. הקשר בין לימודי הכלכלה לתפקידים שיגיעו אחר כך הוא מיקרי במקרה הטוב.

השכר ההתחלתי נוראי, התחרות על כל תפקיד קטן עצומה וגם אם התקבלת לעבודה אז העבודה היא בד"כ משמימה, והיכולת להתנייד או לעבור למקום אחר כמעט אפסית.

 

 

וזה לא שהתואר עצמו יתן לך איזשהו ידע מעשי שיכין אותך לעולם בחוץ. לימודי כלכלה בין באוניברסיטה ובין במכללה רחוקים מאוד מהפרקטיקה ולא מלמדים חשיבה אלא רק שינון,

סה"כ סידרה של קורסים טכניים שבהם לומדים פרדיגמות מסויימות כאילו היו מדע מדוייק.

במקום להפעיל את המוח של התלמידים ולנסות לחפש שיפורים לתיאוריה כדי שתתאים למציאות ממשיכים ללמד באופן קשיח את אותן התיאוריות כבר עשרות שנים.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
זה שנתנו למכללת אריאל טייטל של אוניברסיטה לא באמת משנה משהו מבחינת הסטודנט: המרצים אותם מרצים, המבנים אותם מבנים, הים אותו ים.

 

כך גם מבחינת קבלה לעבודה - כולם יודעים ומכירים את הבלוף של מכללת אריאל, ולכן זה לא באמת משנה: מעסיק שמחפש בוגרים של אוניברסיטה מוכרת לא יקח בוגרי אריאל, ומעסיק שלא אכפת לו יקח גם בוגרי אריאל.

 

מה שהוא אמר. זה שקוראים לזה אוניברסיטה לא הופך את זה לכזו. תחשוב על זה כמו אוניברסיטת לטביה לצורך העניין. גם כאן וגם כאן תקבל תואר...

מאנשים שפגשתי משם - חלקם בחוג מקביל שלי - לא הייתי רץ לקרוא למקום הזה אוניברסיטה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
פסיכומטרי זה קשקוש בלבוש, וכבר ראיתי לא מעט מחקרים בזמנו שלא מצאו קשר מובהק בין הצלחה בפסיכומטרי להצלחה בלימודים ו/או בקריירה.

 

יש שתי גישות ללימודים אקדמיים בעולם:

1. תנאי קבלה נמוכים וסינון במהלך התואר.

2. תנאי קבלה גבוהים (או תלויי מסלול).

 

שתי השיטות האלו נהוגות במקומות רבים, טובים, ומכובדים.

 

זה לא הייתה הכוונה,אני יודע שפסיכומטרי זה קשקוש,זה לא משנה את העובדה שכולם דורשים את זה חוץ מהם!:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אני אסלח.

אני התקבלתי לעבודה בלי פרוטקציה. מה לעשות, לא היתה לי.

במהלך הקריירה שלי גייסתי די הרבה אנשים - לאף אחד מהם לא היתה פרוטקציה. הבת של המנכ"ל, שסיימה תואר, בכלל לא שקלה לבוא לעבוד בחברה. אז לפחות בתחום שלי (הנדסת חשמל) לא נתקלתי בפרוטקציה, ופרוטקציה לא תביא אותך רחוק.

 

:mm_yeah:

אין לי הרבה מה להוסיף מעבר לעובדה שאם אתה טוב אתה תמצא עבודה גם אם סיימת מכללה, גם אם הציונים שלך לא גבוהים וכו'.

כל מה שצריך לדאוג זה אף פעם לא "להישאר מאחור", כל הזמן להתעדכן וללמוד דברים חדשים, במיוחד בתחום ההנדסה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם אתה טוב אתה תמצא עבודה גם אם סיימת מכללה, גם אם הציונים שלך לא גבוהים

אני נאלץ שלא להסכים. בחברות רבות בהייטק, עם תואר ממכללה פשוט לא תוזמן לראיון. הבעייה של אריאל בעיניי היא לא שהיא מעבר לקו הירוק, אלא שהיא מכללה.

וכמו שכתבו פה, תואר ראשון במנע"ס, ולא חשוב מאיפה, הוא תואר מיותר.

:turn-l:
פורסם

אז אל תתחיל מהייטק.

תעבוד שנה שנתיים במפעל כתור טכנולוג או שרטט, תצבור ניסיון ואז יעדיפו אותך על פני בוגר אוניברסיטה.

 

או שאנחנו מחפשים עבודות במדינות אחרות או שאנשים פה הפכו למפונקים ולא מוכנים להתפשר, זו המסקנה שאני הגעתי אליה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שרטט זה רעיון לא רע בכלל. המקצוע הופך לנדיר יותר ויותר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אנשים חושבים שהם יכולים להשתחרר מהצבא ולהפוך ל"מנהלים" ע"י כך שהם ילמדו "מנהל עסקים".

החיים לא עובדים ככה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אני נאלץ שלא להסכים. בחברות רבות בהייטק, עם תואר ממכללה פשוט לא תוזמן לראיון. הבעייה של אריאל בעיניי היא לא שהיא מעבר לקו הירוק, אלא שהיא מכללה.

וכמו שכתבו פה, תואר ראשון במנע"ס, ולא חשוב מאיפה, הוא תואר מיותר.

זה לא מדויק. לא יזמינו אותך לראיון בגוגל אולי, כן יזמינו אותך לחברות הIT הגדולות, או לחברות בינוניות. השאלה היא גם לאיזה תפקיד, והרבה מתחילים כ-QA ומגיעים לפיתוח אחר כך. בכל מקרה, את רוב האנשים שאני מכיר יותר מעניין הניסיון של המועמד ומה הוא יודע, מאשר המוסד שבו הוא למד (אני דווקא כן מעדיף בוגרי אונ', אבל כאמור הניסיון זה מה שיותר חשוב)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
שרטט זה רעיון לא רע בכלל. המקצוע הופך לנדיר יותר ויותר

 

גם תיקון מכונות כתיבה, שיפוץ קרבורטורים, ועוד כמה מקצועות. :roll:

:turn-l:
פורסם

זה מאוד תלוי בתואר.

אני למדתי באריאל עבודה סוציאלית, ואין שום חשיבות לשאלה איפה למדת.

המכללה עצמה חביבה, ולפי מה שאני יודע מאוד הקשיחה את הכללים בשנים האחרונות - עם המעבר למרכז אוניברסיטאי ולאוניברסיטה.

אני מניח שבמקצועות ההנדסה הנושא שונה, ויש יותר חשיבות לשאלה איפה למדת.

בכל מקרה, היא וודאי הטובה שבין המכללות.

אגב, חברים בוגרי הנדסה באריאל השתלבו בתפקידים טובים בתעשייה.

×
×
  • תוכן חדש...