Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם .

רציתי לשתפכם ב"חוויה"

מדובר בפגו 307 אוטו, שנת 02 1600 סמ"ק.

ביום שישי עשינו דרכנו לי-ם מראשל"צ ,דרך כביש 1.

כקילומטר לפני הפניה לבית שמש ,הרכב התחיל לרעוד .

מדובר היה ברעידות חזקות בלי אפשרות להגברת המהירות , היות וההיתי בנתיב השמאלי .

הרכב כמובן החל להאט בצורה חדה ,מזל שהיתי לי את האפשרות לעבור לנתיב השמאלי .

תוך כדי כך כמובן ,התראות של ניהול מנוע כיתוב של רמת זיהום גבוהה(anti )או איך שכותבים את זה .

לאחר שעצרתי (לבשתי אפוד כמובן) ומשולש ?

דבר ראשון ניתקתי מצבר וחיכיתי (כחמש דקות)לא עזר .

חיברתי מצבר וניסית להתניע ,הרכב רעד ונכבה בעצמו .

בניסיון השני ניתקתי גם מחשב וגם מצבר ,חיכיתי כעשרים דקות .

ניסיון נוסף כמובן לא צלח.

מהשלב הזה עלו בי מחשבות שאולי יותר פשוט להבעיר את הרכב ,

כי לכולם התחיל להיות קר (אישה ושני מתבגרים)

כמובן שבחוסר חשק ובררה התקשרתי לשרותי הגרירה (של חברת הביטוח ).

כמובן שהצפי הוא לשלוש שעות הגעת הגרר .(להזכירכם שיום שישי שעה כבר שש בערב)

בקיצור יאמר לזכותם שהגיע לאחר שעה וחצי . ומשם

הגענו ליום א ,במוסך ששם התברר שסליל הצתה החזיר את נשמתו לשטן:evil: ואני חזרתי בפחות 1400 זוזים

היום הרכב נפלא (לכן אני רוצה למכור )

מקווה תשכילו מהסיפור

פורסם

תגיד תודה, סליל? סליל ואתה בוכה? אחרי יותר מ10 שנים של עבודה נאמנה רכיב ברכב החזיר נשמתו? לא נשמע לך הגיוני? טלויזיות, מקררים, מזגנים, טלפונים סלולארים, ושאר מכשירים חשמליים יכולים להתקלקל בטווח של 10 שנים וזה יהיה בסדר? אבל רכב שהתקלקל בו רכיב חשמלי לאחר 10 שנים זה כבר אסון וצריך למכור?

 

לא מבין אנשים.

כבר החלפת אותו, תהנה מהרכב, עכשיו אתה יודע שאין מה לדאוג מהרכיב הזה.

פורסם

יש ברשותי פיג'ו 307 מנוע 2000 וגם לי הוחלף סליל הצתה והכל בסדר.

 

רכב מעולה,חבל מאוד אם אתה רוצה למכור אותו רק בגלל שהוחלף סליל הצתה.

 

בני.

פורסם

ברשותי פולו 2003 1400 והחלפתי שניי סלילים(לפולו יש ארבע) בהפרש של פחות מחודש, אלוהים יודע מתי החליפו לה אותם ועכשיו לפחות אני עם ראש שקט בקשר לשניי אלה, כמובן שיש את השניים האחרים אבל אני מנסה לא לחשוב על זה וחושב לקנות כוהל\סליל אחד ספר שיהיה לי ברכב קבועה ככה למקרה שאני אצתרך.

פורסם

בקיצור, לרכב בן 12 קרתה לו תקלה מינורית ובעקבות זאת פותח השירשור רוצה להחליף את הרכב.

אני מקווה רק שלא תתבאס מהרכב הבא שלך כי מקרה כמו שלך יכול לקרות גל לרכב הרבה הרבה יותר צעיר.

לרכבים לא חדשים מהניילון (ולפעמים גם חדשים) קורות ויקרו תקלות מכל מיני סוגים ככה שזה משהו שכולם צריכים לחיות איתו.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...