Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הישג אישי קטן בGW2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז למי שיודע, או לא יודע, אני משחק לי GW2 מאז שהמשחק יצא פחות או יותר.

 

אז חוץ מלהוביל גילדה של כ200 איש ולעשות שמח בWvW, הגעתי למטרה אישית שהצבתי לעצמי.

אתמול בבוקר סופסוף לקחתי את החומרים שאספתי ב5 חודשים האחרונים ויצרתי את המטה הכי נדיר במשחק.

סביר להניח שזה לא יגיד יותר מדי לרובכם, אבל כדי לקבל מושג לגבי סדר גודל המאמץ - לי אישית לקחת 1086 שעות משחק להגיע לנקודה הזו (כולל דברים אחרים שעשיתי), וערך השוק של המטה הוא קרוב ל$750.

 

תמונהשלי עם המטה המדהים.

ולינק לוידאו שמדגים את האפקטים שהוא מוסיף לדמות:

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני גייסתי את כול כולי למשחק והגעתי לרמה 10, לאחר מכן זנחתי את המשחק :)

אף פעם לא הבנתי את שחקני GW.

בכול מקרה תתחדש.

אודי A4

דימה.

פורסם
אני גייסתי את כול כולי למשחק והגעתי לרמה 10, לאחר מכן זנחתי את המשחק :)

וואלה? רמה 10 זה אולי שעתיים שלוש מקסימום.

אי אפשר לכסות את כל מה שיש למשחק להציע בפחות מ8 שעות.

 

מתן, זו התגובה הכי אדירה שיכולה להיות לזה!

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

להתחיל עם בחורה לוקח כ-5 דקות, עוד כ-90 דקות של דייט, 5 דקות של נהיגה הביתה, ולבסוף 20 דקות של "בנצי טיים". סה"כ 120 דקות, כלומר שהפסדת 543 פעמים :lol:

 

מה זה המשחק הזה? אפשר קצת פרטים? שם מלא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
tumblr_lkh9gimIy51qf4pj1.jpg

 

ולחשוב שאני מבזבז את הזמן שלי מול TF2, תתחדש!

 

Maggots!

 

א) איזה סרברים טובים של TF2 יש היום? פעם אחרונה ששיחקתי הייתה לפני שנה ומשהו ואז שיחקתי בvGames, עכשיו הכל כבר השתנה.

ב) תקנה את Chivalry, מהטובים שבמשחקים ועולה במבצעים 12.5 דולר ובשגרה 25.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

psychuil אתה צודק לא התעמקתי.

אבל מה שכן חיפשתי לא היה שם, את האמת שכול האלמנט של RP חסר במשחק.

גרפיקה טובה, SOLO מצויין מעל ומעבר, הרעיון של הEVENT והעולם הדינמי פשוט מדהים, אבל ברגע שהתעמקתי קצת יותר בPVE מתברר שכמעת ואין אלמנטים של RP.

אני מנחש שWvW יחסית מעניין אבל PVP לא קורץ לי בשום צורה.

אחרי WOW המשחק מרגיש כאילו שעשו הכול בשביל ילדים בני 15-16.

ולגבי הרמה אנחנו מסתכלים בפרספקטיבה שונה, לי זה לקח איזה 10-15 שעות באייזי.

 

ניקו פ.

מדובר על Guild Wars 2.

אודי A4

דימה.

פורסם

ריספקט. בזמנו, לפני שוואוו הפך למה שהוא עכשיו, נאמר לי שגילד וורז זה כמו וואוו, רק ששם החפצים בעיקר קוסמטיים. זה נראה לי קצת מיותר אז התחלתי בוואוו.

עכשיו יש משחקים חדשים, אז אולי מתישהו אני אמצא זמן להציץ בLoL או Smite

 

{נכון להיום אין לי חשבון בשום משחק}

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בתור אחד ששיחק בWOW מTBC ועד שיצא MOP ניסיתי הרבה מאוד משחקים אבל אף אחד לא היה באותו הרמה, אבל אני מאמין שכל אחד שהיה משחק באותו משחק במשך כלכך הרבה היה חושב שכל השאר קצת פחות טובים.

כל הכבוד על ההשקעה המטורפת ועל זה שהשגת את המטרה שלך.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
בתור אחד ששיחק בWOW מTBC ועד שיצא MOP ניסיתי הרבה מאוד משחקים אבל אף אחד לא היה באותו הרמה, אבל אני מאמין שכל אחד שהיה משחק באותו משחק במשך כלכך הרבה היה חושב שכל השאר קצת פחות טובים.

כל הכבוד על ההשקעה המטורפת ועל זה שהשגת את המטרה שלך.

שיחקתי WoW במשך כ5 שנים, מונילה עד Wotlk, ואז עוד איזה חצי שנה בCATA.

GW2 היה משב רוח מרענן, הם סידרו כ"כ הרבה דברים שהיו דפוקים בWOW.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

גם אני ככה (שיחקתי מהראשון עד wotlk) אבל בנקודה מסויימת כבר נמאס לך מהטעויות וחצאי עבודות שבליזארד עושים

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...